Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: M-j&co
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Tracktraining 8-8-2010 level 2 te koop

    Beste motorvrienden, Hoogstwaarschijnlijk lukt het mij niet om 8-8-2010 aanwezig te kunnen zijn. Ik kon de data niet omwisselen met een andere datum dus hoop dat iemand deze dag van mij kan overnemen of dat je misschien iemand weet die de dag wil overnemen. Op advies tracktraining biedt...
  2. M

    Motor Xenon + ballast

    Nieuw in doos, xenon kit voor in de motor. Kit zelf door mij verkeerd gekocht, maar toen had ik de zx10r nog niet dus wist niet of het paste of niet. Fitting is volgens mij H7, maar dat staat er dus niet op. Zelf H11 besteld en vandaag in mijn zx10r gemaakt. Ballast ( klein en makkelijk...
  3. M

    Honda CBR 1000f sport-toer 135pk --> 2.750 euro

    Goedemiddag, Eenmalige prijsverlaging, wil er ook niet al te lang mee te koop lopen, vandaar de nieuwe prijs. ;) gezien het bereik van MF toch ook maar hier een advertentie: zeer goed onderhouden Honda CBR1000f, model 1994, In NL gekomen in 1996, motor is als nieuw. Alle papieren...
  4. M

    Dames motorjas maat 36, 10 keer gedragen, BF Motorcycle € 75

    Mooie damesjas. Maat 36. Hooguit 10 keer gedragen door mijn vrouw, nu heeft ze een leren pak. Inclusief extra binnenvoeren en binnenzakken. Jas is als nieuw en ook nieuw door ons gekocht bij Kalsbeek Zwolle. (bon pleite), maar goed, als je de jas ziet kun je zien dat ie nieuw is. Te...
  5. M

    Dempers cbr1000f 1992

    EXCUSES mijn motor is uit 1994! Hallo, Ik ben op zoek naar twee 2e hands sportdempers voor een cbr1000f. Alleen de 2 einddempers dus. Iemand toevallig een setje liggen of weet iemand waar ik die kan vinden? Dank u.
Terug
Bovenaan Onderaan