Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: O.E.B
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O.E.B

    Diverse kuipdelen Yamaha R6 RJ15

    Diverse kuipdelen voor een Yamaha R6 RJ15. Het ligt in de weg, dus hoef er geen hoofdprijs voor. Kont compleet (kuipdelen, dus geen buddy). Geheel schadevrij, 95 euro. Topkuip compleet. Kleine beschadiging op linkertopkuip met een paar krasjes, valt nog goed te repareren. Het...
  2. O.E.B

    Beschadigde carbon Akra demper incl goede killer en beugel

    Deze demper zat onder een Yamaha R6 RJ15. Helaas onderuit gegaan en de demper is kapot gegaan. De killer en de ophangbeugel zijn zonder schade. De demper zou je nog kunnen repareren, maar dat zal een dure grap worden. Het gaat dus meer om de killer, beugel, klem etc. 50,- euro excl verzenden.
  3. O.E.B

    Boeken en DVD van 'The Race Academy'

    Over te nemen voor de liefhebbers: 2 boeken en een DVD van The Race Academy, uiteraard in nieuwstaat. Prijs is 25,- euro. Verzendkosten delen we.
  4. O.E.B

    Gevraagd: 2 setjes goede Pirelli Supercorsa's

    Gevraagd: 2 setjes goede Pirelli Supercorsa's SC2 die zeker nog een paar dagen per set mee kunnen! Maat: 180 / 55 achter en 120 voor. Wel graag even foto's :) Groeten Pieter
  5. O.E.B

    O2 eliminator R6 RJ15

    Ter overname: O2 eliminator R6 RJ15. Nieuw en ongebruikt. Heb hem besteld, maar bleek niet nodig. T.e.a.b.
  6. O.E.B

    Gezocht: nette caravan met motorluik

    Ben op zoek naar een nette caravan met motorluik! Of een nette caravan met een rechte achterkant dat ik het luik er zelf in maak. Hij moet wel echt netjes zijn en betrouwbaar zijn. Het moet zoiets zijn als deze: jberre in "Caravan met luik" Maar ik was net te laat... -O- Het moeten niet...
  7. O.E.B

    Motorpak voor dames, merk Evolution

    Mooi dames motorpak van Evolution. Pak is niet van nieuw te onderscheiden en amper gebruikt. Zowel jas als broek hebben een uitneembare binnenvoering. Broek heeft een lange rits bij broekspijpen, makkelijk ivm laarzen! Verder zou het pak goed regenbestendig moeten zijn, zijn er genoeg ventilatie...
  8. O.E.B

    Rev'it zomerhandschoenen, amper gedragen!

    Te koop: Rev'it zomerhandschoen, maat XL. Niet van nieuw te onderscheiden, amper gedragen. Had ze gekocht voor het gemak bij ritjes door de stad of zo, maar ik blijf toch altijd mijn leren handschoenen pakken. Zonde, dus ze mogen weg! Prijs: 25 euro verzendkosten voor de koper ;)
  9. O.E.B

    Originele blauwe kuipdelen Yamaha R6 RJ15

    Heb hier nog een complete set voor een RJ15, blauw (2009). De rechterzijde heeft kleine glijschade, valt goed te repareren. De linkerkant absoluut schadevrij, evenals kontje, undertail, spatbord etc. Als je iets zoekt, laat het maar weten. Foto's kunnen gemaild worden.
  10. O.E.B

    Zaak met veeeeeeeeeel crosskleding / laarzen / helmen etc?

    Titel zegt het al. Zoek een zaak waar ze een ruuuuime keuze aan crosskleding hebben. Maar dan ook echt veel :P Mijn vriendin en ik gaan allebei beginnen met crossen dus we hebben nog wat spullen nodig.... Bedankt alvast!!
  11. O.E.B

    Gipro X-type Heal Tech -U- melding

    De zoveelste vraag over een versnellingsindicator... Ik heb 'n Gipro X-type Heal Tech versnellings indicator. Hij geeft elke versnelling goed weer, dat is het probleem niet. Het probleem is dat ie boven de 7500 RPM de melding "U" geeft (knipperend). Iemand enig idee...? Googlen heeft...
  12. O.E.B

    Hyperpro, yes or no..

    Titel zegt het al: Hyperpro, yes or no... Heb er eigenlijk veel alleen maar goeds over gelezen. Zelf rij ik op een Z750. Algemeen bekend dat ie heerlijk stuurt. Doet ie ook, tijdens toeren... Ook algemeen bekend dat van een Z750 de vering niet het sterkste punt is. Laatst voor het eerst...
  13. O.E.B

    Mechanische ventilatie garage

    Gezien mijn garage af en toe wat vochtig is (nee niet genoeg ventilatie gaten, die komen ook nog) wil ik mechanische ventilatie er in zetten. Wie heeft daar ervaring mee? Was net bij de bouwmarkt en die dingen kosten nix maar: die zijn eigenlijk voor de badkamer (afzuig dus). Ik vroeg me dus...
  14. O.E.B

    Koppeling slipt bij koude motor..

    Hallo, Even een vraagje betreffende over de Yamaha Virago van mijn vader: bij een koude motor slipt sindskort zijn koppeling even bij goed gas geven. Het is alleen in de 3e versnelling. Hiervoor heeft de motor dat niet gedaan. Iemand een ideetje wat het zou kunnen zijn? Veertjes? Platen...
  15. O.E.B

    Gereserveerd: R6 2000 in superstaat!

    Te koop: Yamaha R6 uit 2000 in superstaat. Bij deze gaat de mooie R6 van mijn vriendin te koop. Het rijden op een supersport is haar ding niet en ze wil graag een naked. Het is een blauwe R6 uit 2000 met een ’01 kont. Knipperlichten zitten in het achterlicht (led) verwerkt. Motor heeft...
  16. O.E.B

    Beste communicatie motor - motor

    Wij willen eigenlijk wel een setje om met elkaar te kunnen praten van motor naar motor. Wat zijn jullie ervaringen en welke set is het beste aan te raden? Grzz
  17. O.E.B

    12mm Lader voor TomTom?

    Titel zegt het eigenlijk al: zijn er ook 12mm laders voor een TomTom ipv de 20mm laders die je er bij krijgt voor in de auto? Heb namelijk zo'n 12mm plug bij m'n dash en zou het liefst een 12mm lader willen, anders zit je weer met een verloopje met daarop weer de toch-al-grote lader voor de...
  18. O.E.B

    Zaak met veel dameskleding??

    Mijn vriendin wil graag een leren combi of overall. Maar wie weet een zaak waar ze veel dameskleding hebben? Wij zijn al bij Goedhart geweest, bij Divmo, MCR, MCT, Eko Motowear, MP Goes, Cristine Le Duc, MP Breda. Overal hebben ze wel wat, maar niet zo veel keus... Dus vanuit haar naam; deze...
  19. O.E.B

    Tips plaatsen transparante tankpad

    De titel zegt het al: heeft er iemand tips voor het plaatsen van een transparante tankpad? Ik heb een nieuwe besteld (en inmiddels binnen) want die vorige ziet er niet uit, zit te veel lucht onder helaas... Grzz
  20. O.E.B

    Instructieboekje Yamaha R6 2000 gevraagd

    De titel zegt het al:
  21. O.E.B

    Instructieboekje Yamaha R6 2000 gevraagd

    De titel zegt het al: we zijn op zoek naar een instructieboekje voor een Yamaha R6 uit 2000. Als iemand er een heeft, laat het ff weten! Alvast bedankt. Grzz
  22. O.E.B

    Foto Rimstriping

    Hallo, Zou er iemand foto's willen plaatsen van zijn velg met striping en erbij willen zetten hoe breed die striping is? Ik wil graag rimstriping, niet te breed, maar ik weet niet wat mooi staat. Ik denk 4 of 5 mm, maar geen idee hoe dat staat. Dus als iemand foto's wilt plaatsen, GRAAG...
  23. O.E.B

    Koelwatertemp R6

    Hallo, Hoe warm wordt het koelwater gemiddeld van een R6? M'n vriendin stond voor het stoplicht en zei dat het 100 graden werd. Heeft iemand een beetje waardes voor ons zodat we weten wat nogmaal is? Alvast bedankt!!
  24. O.E.B

    Bandit 400 met slingshot VS CB500

    M'n vriendin moet binnenkort afrijden en wil graag een motor. Er staat in de buurt een Bandit 400 met slingshot (schijnt ie harder op te trekken) te koop voor een heel leuk prijsje. Jaja we weten ga voor een 600 etc etc maar deze ziet er leuk uit en één heel leuk prijsje dus we dachten, dat...
  25. O.E.B

    Wie heeft een Laser GP Extreme uitlaat?

    Tja hallo allemaal, Wie heeft een Laser GP Extreme uitlaat? Ik weet niet namelijk niet hoe de DB-killers er in moeten (voor het geval dat...) Ik dacht dat die kapjes op het eind vast zaten met imbusjes, maar dat is niet zo. Dus weet iemand hoe die kapjes er in moeten? Uitlaat staat op...
Terug
Bovenaan Onderaan