Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gixx_1100
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    GSXR 1127 streetfighter EyeCatcher

    Bij deze ga ik mijn streetfighter te koop zetten. Ik heb inmiddels een gezin en zo'n snelle monster is mij nu iets te rap. 3jaar geleden deze motor gekocht in originele staat. alles veranderd en nu dus zoals op de foto. Dubbele chrome koplamp Breed stuur met Risers super sterk 1127cc...
  2. G

    Kushitani Combi-pak ZGAN Blauw/ wit/ zwart

    Heb een zgan pak te koop van Kushitani schitterend en zo goed als nieuw, geen krassen/ scheuren/ beschadigingen gewoon eigenlijk helemaal nieuw. ik ben er jammer genoeg uitgegroeid maatje 52 paste goed met met 1.90m en 80kg (Zonder dikke buik) prijs 350 euro's
  3. G

    Kappen aan elkaar schroeven HELP !!

    Hallo iedereen. ik zit met een probleem, ik wil me kappen aan elkaar schroeven maar ik heb die plaatjes niet meer die je over de kap heen schuift waar de schroef dan vast gedraaid kan worden iemand een idee wat ik bedoel ?? zo ja, hoe heten die krengen??? Alvast bedankt John
  4. G

    Dynojet kit

    hallo kleine vraag over de dynojet voor de Carbs... Zijn deze one-size-fits-all of is het geheel merk-afhankelijk ?? dank John
  5. G

    kleine dames lederen kleding

    Aangeboden voor de wat kleinere dametjes... is gedragen door een 1,55m 50kilo wegende schoonheid... SPLINTERNIEUW 1x GEDRAGEN !!! Gaat weg wegens zwangerschap Rev-it leren jas NW Prijs €269,- Rev-it leren broek NW Prijs €219,- Sidi handschoenen NW Prijs €89,95 en...
  6. G

    Vraag over hoe iets te spuiten

    Hoi, Ik moet wat letters spuiten op mijn achterkap. De vorige keer dat ik dat deed had ik alles blauw gespoten en daarna sjablonen gemaakt, alles afgeplakt en wit gespoten. had toen witte letters op blauwe achtergrond. alleen het was niet zo netjes... nu heb ik dus in me hoofd dat...
  7. G

    GSXR kont

    Bij deze dus aangeboden mijn achterkantje van de K6/ K7 Is officieel een circuitkap dus er zitten geen gaten in voor knipperlichten Achterlicht is standaard van de K6/ K7, LED en zgan. nadelen: klein scheurtje aan de linkerkant waar je been overheen valt. zou opnieuw...
  8. G

    Streetfighter achterlicht

    Ik heb vandaag mijn nieuwe achterkantje voor de Fighter binnen gekregen. Nu zijn daar al 4 gaten/ gleuven in gezaagd voor de achterlichten. nu ben ik op zoek naar ideeën om hier ook daadwerkelijk een mooi achterlicht van te maken INCL remlicht natuurlijk het zijn dus 4 gaten, 2 naast...
  9. G

    Cross kleding

    "trui" maat L Broek maat 32 Kleding is in goede staat en ruikt naar Robijntje Doe is een bod...
  10. G

    Verlagen, hoe en hoe ???

    Ik wil graag mijn gsxr 1100 verlagen aan de voor en achterkant... Maar hoe doe je dit zonder gebruik van spanbanden ;) hoor graag zinnige antwoorden Groet John
  11. G

    Tank GSX 1100 R

    Ben benieuwd of er ook nog andere brandstoftanken op deze motor past ?? bijv van nieuwere modellen Gr. John
  12. G

    Kontje gezocht

    Ben op zoek naar een compleet kontje met passagier zadel. verder maakt het niet echt uit van welk model, zolang hij maar compleet is. met compleet bedoel ik: achterlicht, zadels en kappen. Subframe niet nodig. Evt. inruil Circuitkap GSXR K6/ K7 mogelijk met LED achterlicht Gr. John
  13. G

    Circuitkap achterzijde GSXR

    bij deze aangeboden mijn kontje van de Gsx-r K6/ K7 Achterlicht LED zit erbij. Liefst ruil ik deze met een complete kont met passagier. Bijbetaling van mij kant zou geen probleem moeten zijn Gr. John
  14. G

    Icon helm te koop MAAT M

    zgan helm te koop aangeboden. misschien 5x gedragen, waait bijna van me kop af. niet echt veilig voor mij dus. Materiaal is Fiberglass, incl pinlock. Binnenvoering is eruit te halen en uitwasbaar.
  15. G

    Polyester zitgedeelte verlengen - kan iemand helpen?

    Ik wil mijn polyester zitgedeelte wat verlengen zodat deze beter uitkomt met de tank. Kan iemand mij hiermee helpen of haarfijn uitleggen hoe dit moet gebeuren ??? Gaat om onderstaand : Alvast bedankt
  16. G

    Standaart uitlaat Suzuki

    Gevraagd !! Standaard uitlaat voor een GSXR 1127cc Oliekoeler Of weet iemand welke standaard uitlaten er nog meer passen op deze motor uit 1990 ?? Mss van Bandit 1200 ?? Hoor en ontvang graag, Gr. John
  17. G

    Hoe maak je ..... ???

    Hoi, Wie weet hoe je het makkelijkst ZELF een zitje kan maken op een polyester kap?? Ik heb een circuitkuip op me motor zonder een echte zit. Dit moet dus wel komen maar ik heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen... Kan iemand mij helpen ??????? Tnx
  18. G

    uitlaat gsxr 1100 1990

    Hallo, ik moet naar de RDW en heb ik dus een uitlaat nodig die geen $%# herrie maakt. Ben dus op zoek naar een standaard uitlaat die ik het liefst even mag lenen om de keuring door te lopen, en die je dan daarna weer terug krijg... daggie werk dus... zou geweldig zijn als iemand mij...
  19. G

    Zit-rubber/ schuim

    Weet iemand waar ik dat schuim/ rubber hoe het ook mag heten kan kopen ?? ik moet gaan plakken op mijn kap en heb niet de mogelijkheid om een zadel te bekleden. moet dus zelf een zadel maken, Leer kan ik overal vinden maar nu het zachte gedeelte nog... alvast bedankt
  20. G

    Tellers GSXR 1100 '90

    Heb een vraagske... volgens mij heb ik gewoon een kilomerteller met zo'n kabel naar het voorwiel... Nu wil ik een digitale teller, maar ik zie altijd en overal staan dat dit toepasbaar is voor enkelt motoren met een electronische teller gebeuren ??????? klopt dit en moet ik dus de...
  21. G

    Display voor Gixx 1100

    Hallo... ik ben op zoek naar een display waar het neutraal lampje inzit, groot licht, olie, en evt knippers. weet iemand of er zoiets te koop is of dat ze het zelf toevallig hebben liggen?? kan namelijk zelf niets vinden op het WWW Dank is groot
  22. G

    Achteras GSXR 1100 oliegekoeld

    De titel zegt het dus al... ik ben op zoek naar die achteras ... iemand ?? ?
  23. G

    Waarschijnlijk een Domme vraag..

    Het zal wel een domme vraag zijn maar ik vraag het lekker toch.... Lossen schakels voor de ketting van een GSXR uit 1990 kan ik die halen bij iedere motorzaak of moet ik die bestellen via sites ofzo Mijn vriendelijke groet John
  24. G

    Bougies aansluiten GSXR 1100

    Hallo iederee, ik heb een vraag. Kan iemand mij helpen met de volgorde hoe je je bougies moet aansluiten op de bobines en de stand van de cilinders, van 1 tot 4?? ik heb wel zo'n mooi handboek maar volgens mij staat dat schema verkeerd of is het niet van het juiste type ofzo. ik...
  25. G

    achterkant gsxr 1100 '92

    mag weg voor een leuke prijs http://motoren.marktplaats.nl/onderdelen-suzuki/225637216-achterkappen-achterkuip-kont-gsxr-1100.html
Terug
Bovenaan Onderaan