Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tetta
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tetta

    Blok Radian wordt erg heet

    Hallo. Ik ben sinds kort eigenaar van een Yamaha Radian uit 91. Al tegen verschillende probleempjes aan gelopen maar deze zijn inmiddels ver opgelost. Wat ik alleen erg vreemd vind is dat het blok dusdanig heet wordt dat ik mijn benen niet tegen de tank kan klemmen omdat ik anders eindig met...
  2. tetta

    Motorbabes gevraagd voor carnavalsoptocht Limburg

    Beste bikerbabes:babe: van Oirsbeek en omstreken. Zoals jullie misschien wel weten hebben we hier in Oirsbeek een motorclub, namelijk MCO. Deze groep bestaat uit een aantal mannen in hun midlifecrisis :wheelchair: die zichzelf nogal echte stoere bikers vinden :p In deze motorclub zijn geen...
  3. tetta

    Motorzegening Grubbenvorst 18 april 2010

    18 april om 12.30 is het weer zover, de jaarlijkse motorzegening van Grubbenvorst! Wie is er van de partij?
  4. tetta

    Op welke leeftijd begon jij met crossen?

    Hallo, sinds ik en mijn tante zijn gaan motorrijden is mijn nichtje van 7 helemaal verslaafd. Zodra ik kom aangereden rent ze naar binnen om haar helm te pakken en wilt ze gaan rijden. Ze wil nu gaan motorcrossen. Ik heb hier weinig verstand van dus aan jullie de vraag, hou oud waren jullie...
  5. tetta

    motor start niet

    Vanmorgen wilde ik de motor uit de schuur halen en ik starte de motor. Ik zag dat de choke er nog op stond van de avond ervoor. Heb toen niet gereden alleen even binnengezet vandaar dat ik ooik vergeten ben de choke eraf te halen, normaal doe ik dit tijdens het rijden. De motor starte zonder...
  6. tetta

    Zwart/roze integraalhelm

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een zwart/roze integraalhelm. Heb al verschillende motorzaken gebeld/langsgegaan en op internet gekeken maar kan niks vinden. Heeft iemand enig idee waar ik zoiets vandaan kan halen?
  7. tetta

    Motorkleding zwarte markt Beverwijk

    Een vriend van mijn vader zei gister dat als ik een leren combi wilde hebben ik eens moest gaan kijken in Beverwijk. Kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen dat ze daar motorkleding verkopen. Iemand hier ervaring mee?
  8. tetta

    AFX helmen

    Hallo, op de beurs wil ik gaan kijken voor een nieuwe helm. Het liefste wil ik een zwart/rose helm. Ik ben me op internet aleen beetje aan het orienteren en heb nu deze gevonden. Heeft iemand ervaringen met dit merk (AFX) of weten jullie misschien andere helmen in deze kleurstelling?
  9. tetta

    Heuts motorkleding

    Hallo, ten eerste, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niks vind, als jullie wel wat gevonden hebben hoor ik dat graag! Ik ben zelf nog aan het lessen. Heb een motorpak van leer, dat had ik al omdat ik vaak bij mijn vader achterop zat. Nou wil ik toch textiel voor erbij, in de regen...
  10. tetta

    Smily codes

    Wat mij opvalt en eigenlijk ook heel erg irriteerd, als je bij andere forums of op MSN gewoon de code van een smiley intypt ;) :+ :P , dan verschijnt die smiley normaal gesproken in je post. Als ik dit op het motor-forum doe, dan krijg ik alleen de code te zien, moet dus altijd het lijstje...
  11. tetta

    Aanschouw dit nieuwe lid:D:P

    Hallo mensen, ook ik wil mij even voorstellen. Ik ben Stephanie, ook wel Tetta genoemd en ben 21 jaar. Sinds een aantal jaren ben ik (door mijn vader) totaal "geobsedeerd", om het maar even zo te noemen, geraakt door motoren. Het liefste ben ik dan ook de hele dag met motoren bezig. De hele...
Terug
Bovenaan Onderaan