Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DucBMW
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DucBMW

    Bar-end mirrors: Ferrara 2 Evo, nieuw en gratis

    Ziehier, 2 stuks, nieuw in doos: Het zijn dus deze: Naar verluidt geschikt voor montage op sturen met een binnendiameter van 12 tot 22 mm. Ik heb ze ooit gekocht om op een Street Triple te schroeven, maar bij nader inzien is dat niet gebeurd, en gaat ook niet meer gebeuren. Daarom...
  2. DucBMW

    Hoe koop je een BMW?

    Wat is dat toch met BMW-dealers?! Mss even toelichten waar deze vraag vandaan komt... Het is 2017 en internet is alom in gebruik. Mensen gebruiken het om huizen te kopen of te verkopen, investeren vermogens, of kwebbelen er lustig op los. Ik ben motorrijder en rij veel km's, sommige motoren...
  3. DucBMW

    Gestolen den Haag: Honda Dominator, MH-09-XK

    Gisteravond, -nacht, of hedenochtend is de motor van een bekende van mij gestolen. Locatie: Loonsduinseweg hoek Kamperfoeliestraat, Den Haag Het gaat om een Honda NX 650 Dominator (RD02), kenteken: MH-09-XK MH09XK MH 09 XK Framenummer: RD02-5008434 Bijzonderheden... euhm, het ziet er...
  4. DucBMW

    Converter unit Honda Firestorm b.j. 2001

    Ja hallo, goedemiddag, ik ben langzaamaan bezig gek te worden. Daar wilde ik het niet over hebben, wel over de oorzaak: 6 verschillende antwoorden op dezelfde vraag in het afgelopen uur - op zich best knap, want mijn vraag laat zich imo slechts met ja of nee beantwoorden - maar zelfs...
  5. DucBMW

    Zwaaien naar andere motorrijders: helm op of af?

    Oké, we zien de laatste week enkele tientallen zwaaitopics de revu passeren, en worden er geen steek wijzer van. Groetten motorrijders elkaar in het verleden zonder uitzondering, tegenwoordig komen ze elkaar zo veelvuldig tegen dat consequent groeten eigenlijk inhoudt dat men voortdurend met...
  6. DucBMW

    Iemand nog motorrijtips?

    Hoi, ik heb dus een motor. Dat is niet het probleem. Het is een Yamaha FJR, en dat was tot voor kort een heel leuk speelfietsje. Want het ding heeft een sleuteltje dat je ergens middenin het stuur kunt steken, en dan leukleukleuk heen en weer draaien. En dan gaan er lichtjes aan, of weer uit...
  7. DucBMW

    Vanucci® Tanktas Sportivo, 1 jaar oud, 70 Euro

    Te koop: Vanucci® Tanktas Sportivo, 1 jaar oud *O* Dynamisch gevormde touring tank-rugtas met flinke inhoud, speciaal voor de sportieve motorrijder. De tas gaat weg omdat-ie niet op mijn nieuwe motor past, althans, het past wel maar dan kan ik niet meer bij het stuur (en soms is dat best...
  8. DucBMW

    De beste rijschool Schiedam e.o

    Omdat het de hoogste tijd wordt dat DucBMW eens een keertje fatsoenlijk leert rijden ... euh... nee, daar klopt iets niet... omdat eh... oja, dat was het: omdat DucBMW iemand een zinvol cadeautje wil geven: wat is de beste motorrijschool in of nabij Schiedam, Rotterdam of Den Haag? En waarom...
  9. DucBMW

    Hoe files ontstaan..

    Het moet niet veel gekker worden: na een paar uurtjes lekker vegen op de Hoge Veluwe :9 , reed ik vanmiddag huiswaarts op de A1 richting Amsterdam, toen t.h.v. Naarden het verkeer stremde: file. Remedie: keurig netjes tussen de file door laveren, zoals ik dat gewend ben in de Randstad :Z...
  10. DucBMW

    Damen Road textiel motorjassen voor niets afhalen

    Gratis af te halen: twee Damen Road motorjassen (Damen is het merk, deze jassen zijn uni). Maten L en M. Gebruikt, maar zonder beschadigingen. Scotchlite 3M, 100% polyamide Elleboog-, schouder- en rugrotectors Thermovoering met drukknopen 100% polyester Elastiek in de taille, aanpasbaar...
  11. DucBMW

    Diverse ruiten voor Yamaha FJR 1300

    Omdat het een keer moet gebeuren, ruimt DucBMW z'n berging op. En omdat er doorgaans maar 1 ruit op een FJR zit, heb ik er 3 over: Originele standaard ruit voor de serie RP04, in nieuwstaat, passend voor bouwjaren 2001 t/m 2005. Foto: Originele standaard ruit voor de serie RP13, gebruikt...
  12. DucBMW

    Mac Adam GPS Carbon magneettanktas: gratis ophalen

    Omdat ik deze niet gebruik, een z.g.a.n. Mac Adam magneettanktas te koop. Afneembaar tasje voor een navigatiesysteem, zit met klittenband in een uitsparing van de tanktas bevestigd, is waterdicht, heeft ook een waterdichte ritssluiting en twee verschillende voorgesneden schuimkussentjes om...
  13. DucBMW

    Shark S800 Special Edition, 1 keer gedragen

    DucBMW ruimt dus de berging op :Z , vandaar gratis? Nee, te koop: Shark S800 Special Edition integraalhelm, maat S 55-56, als nieuw. De helm heb ik vorig jaar gekocht, vriendin vond 'em bij nader inzien te krap, dus slechts 1 maal gedragen en ligt nu dus een jaar op de plank. Prijs: €...
  14. DucBMW

    HJC IS-MAX systeemhelm voor € 75

    Het moet een keer gebeuren, dus DucBMW ruimt de berging op... derhalve: HJC IS-MAX systeemhelm met zonnevizier, maat M58, geen beschadigingen, ongeveer 1 jaar oud, 5 keer gedragen. Ik heb de helm destijds gekocht voor mijn toenmalige vriendin, maar die is niet meer, althans niet bij mij...
  15. DucBMW

    Nolan N62 integraalhelm, maat M

    Het moet een keer gebeuren, dus DucBMW ruimt de berging op... derhalve: Nolan N62 integraalhelm, maat M, geen beschadigingen, 1 jaar oud. Ik heb de helm vorig jaar voor mezelf gekocht, maar er is inmiddels een Nolan systeemhelm voor in de plaats gekomen, vandaar overbodig. Prijs: € 100 (nieuw...
  16. DucBMW

    Gratis: Nolan N81 integraalhelm

    Het moet een keer gebeuren, dus DucBMW ruimt de berging op... derhalve: Nolan N81 integraalhelm, maat S, geen beschadigingen, maar al wel wat ouder, en daarom gratis af te halen (opsturen doe ik niet). Wellicht aardig als je wilt oefenen met paintbrushen o.i.d. Foto: VERKOCHT...
  17. DucBMW

    Gestolen in Leusden: Yamaha FJR1300A MV-TX-33

    Namens Rob, een kennis, plaats ik deze oproep: Op 8 april j.l. is zijn FJR 1300 A gestolen, om 20.30 uur te Leusden. Zo gaat het dus, je maakt een afspraak, man komt kijken, je laat een proefrit maken, en man laat zijn ( zo blijkt ) gestolen auto achter en weg is je motor!! Voor degene...
  18. DucBMW

    In FJR-uitlaatdemper geboorde gaatjes dichten?

    Het goede nieuws is: twee weken geleden mijn 2002 FJR omgeruild voor een exemplaar uit 2006 :9 Minder goed nieuws: de vorige eigenaar heeft in elk van de uitlaatdempers 3 gaatjes van circa 2 mm diameter geboord (2x onderzijde, 1x uiteinde), vermoedelijk om een wat zwaardere sound te...
  19. DucBMW

    Clasci ruit voor FJR t/m bouwjaar 2005

    Gebruikt zgan windscherm van California Scientific (Calsci) voor Yamaha FJR 1300 t/m bouwjaar 2005. 4.5" hoger dan de originele ruit, en voorzien van luchtdoorlaat ter vermindering van turbulentie achter de ruit. Biedt perfecte bescherming, maar ik vindt hem bij nader inzien toch wat te...
  20. DucBMW

    Werkplaatshandboek BMW R850 & R1100 4-Kleps Twins

    Nederlandstalig werkplaatshandboek voor BMW R850 & R1100 4-Kleps Twins, gebruikt, nieuwstaat. Gebruikt: VERKOCHT Bij voorkeur zelf ophalen (omg. Leiden). Verzending is in overleg mogelijk, maar dan is betaling incl. verzendkosten per bank vooraf vereist.
  21. DucBMW

    Haynes werkplaatshandboek voor Ducati

    Haynes Engelstalig werkplaatshandboek Haynes voor Ducati 600, 620, 750 & 900 2-valve V-Twins (91-05), gebruikt, nieuwstaat. Gebruikt: €15 (Nieuw: €34.95) Bij voorkeur zelf ophalen (omg. Leiden). Verzending is in overleg mogelijk, maar dan is betaling incl. verzendkosten per bank vooraf...
  22. DucBMW

    Gebruikte paddock-stand in nieuwstaat

    Paddock-stand (rood, verstelbaar), gebruikt, nieuwstaat. Ik heb deze gebruikt voor kettingonderhoud aan mijn inmiddels verkochte Ducati Monster. Nu: €50 €40 (Nieuw circa €90) Bij voorkeur zelf ophalen (omg. Leiden). Verzending is in overleg mogelijk, maar dan is betaling incl...
  23. DucBMW

    Iron Horse® zadeltassen, 2 keer gebruikt

    Iron Horse® zadeltassen, voor gebruik op toermotoren en choppers, gebruikt, nieuwstaat. Klittenbandbevestiging onder de zitting, met extra trekriemen voor bevestiging op je motor Grote klep ('bovenlader') Warmtebestendig bodemmateriaal Geïntegreerde regenhoes 2 buitenvakken per zadeltas...
  24. DucBMW

    MRA® Vario-Screen

    Te koop: MRA® Vario-Screen (rookgrijs) universeel, gebruikt Circa 5 cm in hoogte verstelbaar. Het bovenste gedeelte van de ruit laat een deel van de rijwind onderlangs door en een deel wordt bovenlangs geleid, waardoor onderdruk/turbulenties voorkomen worden, terwijl de rijder toch...
  25. DucBMW

    Aangeboden: gele Ducati M600 Monster b.j. 2000, 19438 km

    Om plaats te maken voor een nieuwe motor :P ruim ik mijn schuur wat op, daarom dus nu te koop ;( : Ducati M600 Monster (48 kW) Bouwjaar: 2000 Kleur: Geel Km.stand: 19.438 km Betrouwbare en handelbare naked bike met lage kilometerstand en tijdloze schoonheid, geschikt voor zowel...
Terug
Bovenaan Onderaan