Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Djezzz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    GsxCR 1200

    Vorig jaar begonnen aan caferacer op basis van een suzuki gsx 1200. Heeft reeds bij Jerryt op de brug gestaan 😆. Volgende zaken moeten nog gebeuren: - carburateur opnieuw samen steken - gaskabels - rem + koppeling leidingen - rem en koppeling reservoir - kentekenplaathouder - dempers...
  2. D

    Uitlaat gsx 1400 op GSX 1200

    Hallo, voor de ombouw naar caferacer zou ik graag een 4in2 uitlaat plaatsen om mijn Suzuki GSX 1200 Inazuma van 2001. Weet iemand of de uitlaatcollector van een GSX 1400 zou passen?
  3. D

    Tellerset Honda CB600F Hornet

    Ben op zoek naar een compleet dashboard / tellerset voor een honda cb600f hornet van bouwjaar 1998-1999. Als je iets hebt liggen hoor ik het graag.
  4. D

    Welke voorvork zien we hier?

    Laatst kwam ik deze foto tegen bij zoekertjes op een tweedehands site en ik zag dat er in deze cb een andere voorvork en andere voorvelg is geplaatst. Heeft iemand een idee over welke voorvork het hier gaat? Heb de verkoper gecontacteerd maar er kwam geen reactie.
  5. D

    Yoshimura Tri Oval voor gsxr 600-750-1000 K1-K2-K3

    Yoshimura Tri Oval voor gsxr 600-750-1000 K1-K2-K3. Demper is in goede staat en kan geplaatst worden zonder aanpassingen, gewoon originele demper eraf bouten en deze erop. Het is een open uitlaat en hij geeft de gixxer een mooie diepe sound. Er is ook een beugel bij om hem te bevestigen aan...
  6. D

    eigenbouw uitlaat

    Ben op zoek naar gerief om mijn eigen uitlaat te bouwen voor mijn cb 500 four. Ik heb reeds headers van een marshall deeptone (4 in 1). Maar ben nu nog op zoek naar en verloopstuk met aan de ene zijde binnendiameter 60 en aan de andere zijde buitendiameter van 50.8 (2 inch). of Een...
  7. D

    Vraag ivm achterbrug

    Voor een caferacerproject ben ik op zoek naar een achterbrug voor mijn cb 500 four uit 1972. Ik heb er reeds voor gekozen om af te stappen van de spaakwielen van de jaren 70 en heb me daarom een voorvork en velgen aangeschaft van een cb 500 twin. Nu zou ik graag ook een achterbrug van een cb...
  8. D

    Yoshimura Tri oval gsxr 750 K3

    Ik bied een demper aan voor een gsxr 750 K3 van Yoshimura. Het is een triovale demper in rvs, heeft geen beschadegingen en heeft vier bouten voor bevestiging. vraagprijs: 250 euro.
  9. D

    gsxr 750 K3

    Merk: Suzuki Bouwjaar: 03 - 2003 Conditie: Gebruikt Soort: Racer Kleur: Zwart Grijs Cilinderinhoud: 601 - 750cc Aantal cilinders: 4-cilinder Kilometerstand: 20.000 km Opties: Ruit & Kuip, Valbeugels Moto heeft slechts 20000 km en is in goede staat, goede...
  10. D

    mooie velgjes voor je cb racer

    Ik kwam deze vandaag tegen, misschien interessant voor iemand die een racertje aant bouwen is. Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
  11. D

    aprillia rs 125 upsd voorvork in cb 500 four

    Ik ben van plan om een upsd voorvork van een aprillia rs in mijn cb 500 four te steken, maar ik zit nog met een aantal vragen. het idee: aprillia rs voorvork, kroonplaten, remklauw, remschijf gecombineerd met cb 500 naaf. ik zou nog een aantal afmetingen moeten hebben om te weten of het...
  12. D

    probleem motorblok cb 500 four

    Vandaag was ik bezig met de demontage van het motorblok van mijn cb 500 four en toen merkte ik dat er stukje afgebroken is van de cilinderkop. Hierdoor zal het kleppendeksel met één nout minder kunnen vastgemaakt worden. Zal dit een probleem zijn? Zo ja, heeft iemand nog een cilinderkop...
  13. D

    interessante veilingen

    Moest iemand geinteresseerd zijn: melber wielen: http://cgi.benl.ebay.be/Honda-CB-750-four-Alu-Felgen-Alufelgen-Melber-Italy_W0QQitemZ330317895557QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item330317895557&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318...
  14. D

    custom uitlaat

    Hallo, ik rijd momenteel met een suzuki Sv 650 van 2003 en zou deze graag een beetje verfraaien door er een speciale uitlaat op te plaatsen. Ik zou graag de uitlaat onder het 'kontje' van de moto plaatsen. Ik heb al een vrij goed idee van hoe ik wil dat het er uit ziet, maar zelf kan ik...
  15. D

    Honda Cb 500 four caferacer

    Aangezien ik vrij nieuw ben op het forum, maar toch gemerkt heb dat er hier vel kennis verzameld is, heb ik besloten om een onderwerp op te starten voor de restauratie van mijn Honda Cb 500 Four van 1972. Ik rijd al sinds mijn 18 met de moto en rijd nu met een Suzuki Sv 650 die ik tot een...
  16. D

    Wielen Cb 500 four 1972

    Tijdens de restauratie van mijn Cb 500 four uit 1972 kwam ik tot het inzicht dat de wielen bijna volledig moeten vernieuwd worden. om alles in orde te krijgen zou ik dus enkel de naven behouden en al de rest vervangen. Omdat mijn caferacer/restauratieproject toch wel een klein beetje low budget...
  17. D

    Technische vraag ivm Honda CB 500 four

    Hallo iedereen, ben nieuw op het forum en heb al meteen een vraag. Ik ben bezig met de restauratie van mijn honda cb 500 four van 1972. De carburateurs zijn in slechte staat en er moeten een aantal onderdelen vervangen worden. Nu heeft een vriend van mijn nog carburateurs liggen voor een cb 550...
Terug
Bovenaan Onderaan