Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SoNicK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SoNicK

    Superbike stuur ombouwset of kroonplaat GSXR 1000 K7-K8

    Gezocht, ombouwset (kroonplaat) naar superbike stuur voor een Suzuki GSXR 1000 K7 of K8. Deze man wordt al wat ouder en zal mijn lichaam nu toch wat moeten ontzien. Heb je wat liggen dan hoor ik het graag. Groet, Niek Nieuwe besteld bij ABM. Mag dus een slotje op.
  2. SoNicK

    Ducati 1198S motorblok gezocht

    Motorblok van een Ducati 1198s gezocht. Wie weet iets, of adressen waar ze blokken uit bijv. schade fietsen kunnen hebben?
  3. SoNicK

    2 Superbikekaarten Nurburgring 13 t/m 15 juni

    Doordat ik door verplichtingen zelf niet kan heb ik 2 kaarten (3dagen) voor de Superbike races op de Nurburgring van 13 t/m 15 juni a.s. Het betreft 2 kaarten (bronze) die je voor alle 3 de dagen toegang geeft. Ze kosten 70,- Euro p. stuk. Dus doe een leuk bod en ga een stuk voordeliger naar...
  4. SoNicK

    Riding Spirits II voor Playstation II

    Iemand dit spel in bezit of ervaring mee? Heb ergens gehoord dat de Nordschleife er in zit? Zou wel cool zijn. Voor info over het spel zie: http://www.capcom-europe.com/minisites/rs2/ Ik weet n.l. niet of het de aankoop waard is, ziet er echter wel uitgebreid uit, 330 motoren das niet niks.
  5. SoNicK

    600RR gestolen

    Waar moet het heen met dit land?, loopt de regering hoog van de daken te schreewen dat het beter moet met de normen en waarden, lopen er dus nog heel veel onverlaten rond die gewoonweg niet van andermans duur verkregen spullen af kunnen blijven en absoluut geen normen en waarden kennen en zich...
  6. SoNicK

    BMW K 1200S Test Ride Event

    Op 5,6,7 en 8 september, heb ik de Nieuwe BMW K1200S mogen testen. Ik was als enige Nederlander geselecteerd om samen met 29 anderen van over de hele wereld, 4 dagen deze nieuwe machine aan de tand te voelen op de bekende Nordschleife aan de Nurburgring in Duitsland. Man wat was dit een...
  7. SoNicK

    Moto Expo Parijs

    Ik ben zaterdag 27 september naar de Moto Expo in Parijs geweest en heb daar de nieuwste en mooiste modellen gezien. Wat een beurs, daar kan de RAI nog wat van leren, ik kwam bijv. deze motor tegen. Kost maar liefst 45.000 Euro (denk met onze BPM een dikke 50.000 Euro) Welke forummers zijn er...
  8. SoNicK

    22 september vrij rijden Zolder

    Zijn er nog meer forummers die op 22 september gaan rijden op het circuit van Zolder?
  9. SoNicK

    SoNicKs- Site Online-

    Vanaf nu mag iedereen een kijkje komen nemen op de internetsite van SoNicK-RR, je vindt er op dit moment fotos en filmpjes van een toertocht en 2 circuitdagen, dit alles in de sportieve hoek. C ya at http://www.xs4all.nl/~nwalther/
  10. SoNicK

    Welk NL Motorblad??

    Na nu mijn Kicxstart abonnement te hebben opgezegt, ben ik op zoek naar een twee wekelijks motorblad dat sportief van aard is. Mijn oog is gevallen op de bladen Motor en Motor-73, beide koop ik al regelmatig los in de winkel, maar wil nu eigenlijk op 1 van de 2 een abonnement nemen. Ik kan...
  11. SoNicK

    met 253 kilometer per uur politie voorbij

    Gooi maar op slot............zucht..
  12. SoNicK

    Filmpje Circuitdag Assen 20 juli 2003

    Klein filmpje (3,7 mb) van groep F tijdens de Honda CBR 600RR Circuitdag van 20 juli 2003 Assen-20-juli 2003-Groep-F Wie vult aan???
  13. SoNicK

    Laser uitlaat 600 RR met Db killer????

    Heb afgelopen zondag (20-07-03) op het circuit van Assen iemand gezien die 2 aluminium buisjes had gefabriceerd die fungeerden als Db killers in de Extreme uitlaat van Laser voor de 600 RR. Vraag me af hoeveel het scheelt in geluid. Weet iemand of er al zoiets bestaat, en waar het te krijgen...
  14. SoNicK

    Open dempers op Assen?

    FF een vraagje aan de circuitmannen hierzo. Ga aanstaande zondag voor het eerst rijden op het circuit en wel op Assen. Staat daar in de aanmeldingsbrief dat er een geluidregelement geld van 88 Db. Hoe wordt het geluid gemeten? In hoevere zijn ze daar zo streng dat je het circuit niet op mag...
  15. SoNicK

    Gouwe tip voor 600RR owners (and others)

    -Ook de trotse bezitter van een HONDA CBR600RR? -Dan heb je toch zeker ook zo n mooi afdekkapje erbij gekocht zeker? -Ben je waarschijnlijk net als ik ook je de tandjes geschrokken van de prijs? -Die wil je dus niet verliezen of uit je poten laten vallen. Maar kijk daar biedt Honda een handige...
  16. SoNicK

    600 RR rijders gezamelijk naar Assen op 20 juli

    Denk dat het helemaal te gek zou zijn om met mede 600 RR eigenaren op 20 juli naar de Honda 600 RR circuitdag te gaan. Ergens bij Utrecht bijv. verzamelen en dan met een grote groep naar Assen rijden. Wie heeft er interesse?? Laat het ff weten, dan spreken we wat af. P.s. heeft iemand al...
  17. SoNicK

    Laser uitlaat CBR600RR

    Ik ben benieuwd of er al een forummer is die een nieuwe CBR600RR heeft met een Laser uitlaat (je weet wel met die 2 pijpen)? En zo ja hoe is het geluid daarvan? (geluidsfragment???) Bezitters van andere systemen kunnen natuurlijk ook reageren. (het moet echter wel de RR versie betreffen...
Terug
Bovenaan Onderaan