Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: d02500
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    yamaha xtz 750 super tenere,

    te koop xtz in redelijke staat,loopt goed is niet nieuw,rood wit,ketting en ketting wielen vernieuwd,remmen voor en achter compleet vernieuwd,accu nieuw en zware spanningsregelaar,banden op de helft enz met zijkoffers en bevestiging tevens topkoffer en extra wielen met noppen,diverse ondedelen...
  2. D

    motor geeft geen teken van leven meer

    motor wordt gestart,slaat aan en meteen weer uit,nog geen halve tel later,daarna geen teken van leven, meer alles is dood,accu op spanning en hoofdzekering in orde,iemand een idee?motor yamaha xtz 750
  3. D

    plotseling uitval motor

    tot 120 km alles normaal,draai ik het gas open dan valt de motor dood,reeds 2 x gehad,nieuwe zekering erin en dan loopt ie weer,ra ra.zekering is van de noodstop/startknop,
  4. D

    neutraallampje

    honda st 1300,neutraallampje brandt niet ,geen start,staat in zijn vrij,versnellingen doen het ,andere indicatoren branden allemaal,starten met ingetrokken koppelingshendel gaat niet bij deze motor,geen idee.
  5. D

    helmen spuiten

    heeft iemand ervaring in het spuiten van helmen;kan dit zomaar,zijn er voorwaarden aan verbonden,kortom tips trucs etc.verf.
  6. D

    afstellen injectie, ook met klokken?

    hoi weet een van jullie of je bij een injectiemotor,waarbij je de startervalves kunt afstelle ook klokken kunt gebruiken ipv een kwikinstrument ,een aflezer
  7. D

    starten

    hoi ,sinds de laatste keer,3 dgn geleden, wilde mijn motor vanmorgen niet starten;van middag nagekeken of het vonkte, de bougies ook, met en zonder kap-;benzine aan wezig,krachtige accu choke heeft geen invloed aan of uit; soms bij het starten een voorzichtig gepruttel maar direct stoppen,hij...
  8. D

    banden

    hoi, wie van jullie rijdt op heidenau k 60,bridgestone tw 47/48 conti's tkc 80 ,of nog iets anders en bevalt dat;voor zover ik kan nagaan is de h k60 de goedkoopste ,alsvast dank voor de reaktie fred
  9. D

    bagage

    heeft iemand een bagagerekje over te nemen?
  10. D

    zwart en schijf

    hoi ik ben net begonnen met een st en en leek waar ik spullen kan kopen maar waar haal het zwart dat de uitlaten siert in deel2 verf of zoiets en weet iemand 2 schijf beschermers te koop bedankt
  11. D

    remlichten

    hoi kan iemand mij vertellen waar het schort als de remlichten niet branden de lampjes goed zijn het gaat om een xtz 750 tenere uit 93 bedankt alvast
  12. D

    krasse knar

    hoi ik rijd een honda st 1300 maar heb net een xtz 750 tenere gekocht
Terug
Bovenaan Onderaan