Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PAD
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PAD

    Intresse in motor bij Optitune (recentelijk failliet)

    Beste, Ik zit al een tijdje te zoeken naar een "nieuwe" motor, namelijk een CBX1000. Nu zag ik via motoroccasion deze twee CBX'en staan. Helaas zijn ze nog in het bezit van Optitune dat recentelijk failliet is gegaan en ik vroeg me af of iemand hier weet wie deze twee motoren gaan overnemen en...
  2. PAD

    Custom uitlaat laten maken, Noord-Holland

    Beste, Ik ben in het bezit van een Honda Supermagna uit '88, dit prachtige apparaat is perfect op twee dingen na. De remmen van Supermagna's zijn niet top maar daar valt mee te leven als je goed anticipeert :t en als tweede punt is het geluid matig aanwezig. Dit laatste wou ik veranderen...
  3. PAD

    Mooie motorroutes in omgeving Gent (België)

    Beste heren en dames van het motor-forum. Since kort ben ik te werk in België bij het plaatsje Melle vlak bij Gent. Ik verblijf hier tot 12 september en hierna mag ik lekker terug naar mijn vertrouwde Utrecht. Ergens in augustus komen er een paar motorvrienden langs en mij leek het leuk om...
  4. PAD

    Duo stepjes CBR600F2 "91 nodig

    ik ben opzoek naar due stepjes voor me CBR'tje. geliefd met een foto want ik heb een rare uitlaat die in de weg hangt :P alvast bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan