Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Oh!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Oh!

    Yamaha FZ6N '09 (schade)

    Edit: Motor is naar alle waarschijnlijkheid verkocht, slotje graag.
  2. Oh!

    ABS lampje af en toe knipperen

    Yooo! Gisteren ander achterlicht met geintegreerde knippers laten monteren bij mijn dealer. Sindsdien gaat mijn ABS lampje af en toe knipperen (tempo: 1 keer per 2 seconden ongeveer). Weet iemand of dit erg is? Ik heb het getest: de ABS grijpt nog in... Ik kan pas dinsdag terecht, dus weet...
  3. Oh!

    Geïntegreerde knippers

    Iemand ooit problemen gehad met een achterlicht+remlicht+knipperlicht-en in 1? In de wet staat dat je knipperlichten minimaal 30 cm van elkaar verwijdert moeten zijn... Nu vroeg ik me af (heb hem al besteld B| ) of ik bekeurd kan worden voor het rondrijden met zo'n 2 in 1 ding 8-) Iemand...
  4. Oh!

    Afsnijden + kleven

    Wat kun je tegen dit soort personen doen? Ik wil graag zn kenteken doorgeven aan de politie, maar ik betwijfel dat die iets doen. (ik post het hele verhaal niet, want dan komen er ongetwijfeld weer moraalridders langs)
  5. Oh!

    Tips voor navigatie

    Hey mensen, ik zit te kijken voor navigatie voor op de motor, nog aparte dingen waar ik op moet letten? Bediening mogelijk met handschoen aan was er al 1 waar ik zelf aan dacht, en bluetooth connectie met je telefoon is ook wel relaxed... Waterdicht natuurlijk, snelweg omzeilen... Heeft...
  6. Oh!

    Vraag mbt pinlock in je vizier

    Hey allen. Ik heb een nieuwe helm gekocht laatst, en de kerel in de winkel zette gelijk mijn pinlock op mn heldere vizier. Nu heb ik er ook nog 1 ontvangen die iets vriendelijker is voor je ogen in de zon, maar nu wil ik eigenlijk mijn pinlock daarin zetten. Kan dit? Of als die dr eenmaal...
  7. Oh!

    Waarschuwing Lekdijk vanaf Nieuwegein

    FYI sommigen zullen het vast al wel gezien hebben: er is nieuw grind gedumpt bij de vier bekende bochten onder de A27 door op de lekdijk vanaf nieuwegein (vlak na het betegelde stuk). Pasop, je glijdt snel weg en allemaal plakzooi op je spatbord als je je motor schoon wilt maken.
  8. Oh!

    Iemand ervaring met de 'Shoei® XR1000 Artifact'?

    Heyhey, ik zit dus al een klein maandje rond te kijken voor een nieuwe helm (passief). Zag net de nieuwsbrief van een bekende motorspulverkoper. Shoei® XR1000 Artifact zwart/zilver deco De XR-1000 is nog verder doorontwikkeld en er in nieuwe, flitsende en vooral stoere designs...
  9. Oh!

    Verzekeraars + circuitrijden

    Welke verzekeraars dekken je allrisk casco op circuitdagen in groep 1 of groep 2 bij motorsport lifestyle? De mijne zegt het volgende: Artikel 2 Uitsluitingen Van de verzekering is uitgesloten schade: a. die voortvloeit uit het deelnemen aan snelheidsritten en -wedstrijden en alle andere...
  10. Oh!

    Onderhoudsintervallen

    0 km begonnen met rijden 1357 km 1000km beurt gekregen nu 3400 op de teller... (komende dinsdag is het een 5 weken oude motor) Wanneer zou ik het volgende onderhoud moeten plegen? De één zegt dat kleine beurtjes onzin zijn, de ander zegt dat het weldegelijk belangrijk is, weer de ander zegt...
  11. Oh!

    (bij)geluiden nieuwe motor

    Heyhey, ik heb een nieuwe motor, 2700 km op de teller. Vet vaag, als ik gewoon zit, hoor geen geluid etc. Als ik wat naar achter ga verzitten en mn benen wat naar buiten doe (om kd's te maken etc, goed indraaien bochten) dan hoor ik opeens allemaal geluid, van de motor, en de...
  12. Oh!

    MFMM stukje in Amersfoort

    Jammer dat die politielui er aan het meten waren. Die 3 lui die (als eerste) netjes met 70 helemaal gebukt voorbij kwamen: _O- :} Toen ik naar huis reed zag ik wel dat er iemand nog aan was gehouden door een onopvallende politieauto (golf) met een politiemotor erbij, wat was de schade? :/...
  13. Oh!

    Inrijden van een motor

    Ik weet dat je rustig moet rijden etc, dit doe ik dan ook. Het leek mij echter leuk om wat vriendinnen en vrienden mee achterop te nemen, maar nu heb ik al 2 mensen horen zeggen dat dit niet goed voor je motor is, omdat je hem dan te zwaar belast. Wat is jullie visie hierop? Laat ook aub...
  14. Oh!

    Eindelijk istie er dan!!!

    Na weken van slapeloze nachten, issie er dan EINDELIJK. (sommigen van jullie hebben mijn spam-sessie mbt het wachten op deze motor meegemaakt: als je je aangesproken voelt: bedankt voor de steun! :j ) Sorry maar ik moet dit even kwijt: mijn allereerste GLOEDnieuwe motor (voorheen motoren van...
  15. Oh!

    EVEN voor ALLE 25 KWers

    Check 4 juli 09': Iets wat lijkt op een 25kw rit. ff, wordt leuk. Ik trakteer op gratis euroknallers bij aankomst. (max 1 per persoon, misselijkheid is niet mijn verantwoordelijkheid)
  16. Oh!

    Goede motor-stickersite?

    Jaja, gebruik de zoek functie: krijg ik 12340983498234 topics over de MF sticker en bekeuringen. Ik ben op zoek naar een goede stickerleverancier (liefst via een website) waar ik een custom sticker kan uploaden en zij die voor mij maken. Iemand tips? Thanks!
  17. Oh!

    Originele uitlaat (einddempers) FZ6N (en fazer)

    Komend weekend kan ik mijn nieuwe motor ophalen. Ik heb er akra's op laten zetten. De originele dempers mogen weg. Laat hier een bericht achter of mail me op
  18. Oh!

    Mijlpaal!

    Ik wilde even meedelen dat ik na een motor uit 1987, en een uit 1992 nu een motor van... 2009! heb gekocht met 0 km op de teller. Zo, dat moest er even uit *O* (het is overigens een yamaha fz-6n ABS met akra's eronder geworden) :] :] :] :] De foto's (vandaag ff langs gegaan) -...
  19. Oh!

    Z750 op 25 kw

    Hoe duur is het om een Z750 op 25 kw te zetten? Ik heb een mooie uit 2007 met 9400 km op de teller hier te koop zien staan. Prijs: € 7.000,00. Ik vraag me af hoeveel er nog bij komt voor de 25 kw, of het op gas of op kenteken is boeit me niet (is toch maar een half jaar) knmv verzekerd me toch...
  20. Oh!

    KM standen op motoren [Te koop]

    Hey allen. Ik vroeg me dus het volgende af: hoe makkelijk is het om de km stand van een motor terug te draaien? En wat zijn manieren om als koper niet bedrogen te worden? Naar de onderhoudshistorie vragen en eventuele facturen zijn natuurlijk top, maar motoren van 7 jaar oud met 7000 km op de...
  21. Oh!

    FZ6N ABS 2009 25 kw?

    Ik zit met een probleem. Ben zojuist bij motoport vianen geweest. Waar ik een FZ6N zag staan (met abs) hier ben ik naar opzoek. Daar werd mij verteld dat hij op 25 kw te zetten was, ook op kenteken etc, allemaal geen probleem. Dat ging via duitsland, blablabla, ik moest hem bij hun...
  22. Oh!

    Te koop: GS500 (25kw) '92 € 400

    GS500 (25kw op kenteken) uit 1992, 45xxx op de teller. Loopt niet, althans... Hij loopt wel, maar er is niet op te rijden, blok moet gereviseerd worden (zuiger is kapot - waardoor hij te veel olie verbruikt) Voorband = 80% Pirelli sport Achterband = 40% Bridgestone BT45 Ketting+tandwielen =...
  23. Oh!

    Kleur in rubber verwerkt @ banden

    Ik zat gisteren call of duty 4 te spelen, en toevallig had ik op de achtergrond de tv aan staan (MTV), wat zie ik: zo'n oude thunderbird is gepimped (pimp my ride) - hij had roze wielen, maar nog gekker: als die auto een burnout deed, kwam er roze rook! Superstoer :P Ik vroeg me af, zijn er...
  24. Oh!

    (sport)banden GS500

    Goedemiddag, ik ben op zoek naar goede sport bandjes voor mijn GS500, ik ben een fan van michelin pilot road (zijn geen sport banden, maar toch, die 2ct zijn heerlijk) - weet iemand GOEDE plakkers voor op een gs500? Volgens mij passen pilot roads namelijk niet... Iemand hier die goede...
Terug
Bovenaan Onderaan