Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sr_vip
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Stator revisie of imitatie kopen ?

    Hallo Techneuten, Even een vraag m.b.t. een kapotte stator van een Suzuki DRZ 400 SM. Ik zie veel imitatie spul te koop staan voor +- 75 tot 150 euro op ebay etc. echter ik twijfel over de kwaliteit/pasvorm hiervan, wat is jullie ervaring hiermee ? Of is het beter om de originele te laten...
  2. S

    Klepspeling afstellen DR-Z 400

    Hallo, even een vraagje ik ben bezig met mijn kleppen te stellen. Echter ik twijfel over het volgende. De inlaatkleppen laten staat op L 0,15mm en R 0,13mm of er 0,195 en 0,205 van maken maar dan zit 1 klep net op/over het randje van spec dat is 0,1-0,2mm of nog een optie 1 op 0,195 en 1 op...
  3. S

    Campagne tegen overlast motoren in Heuvelland

    http://www.l1.nl/nieuws/252898-campagne-tegen-overlast-motoren-heuvellandampagne tegen overlast motoren in Heuvelland In Vijlen is de aftrap gegeven voor een nieuwe campagne die overlast van motorrijders in het Heuvelland moet tegengaan. Er zijn al jaren klachten over groepen knetterende...
  4. S

    Nieuwe DID vx2 ketting Link wil niet in elkaar

    Heeft er iemand ervaring mee dat het buitenste schakelplaatje niet over de pennen van de link heen wil schuiven ? Ik heb deze ketting nieuw gekocht voor mijn dr-z, ik steek het 'link deel' door de ketting,x ringen erop, en vervolgens wil ik het buitenste plaatje erover schuiven, gaat het voor...
  5. S

    Keihin fcr 39

    Te koop Keihin FCR 39 in gebruikte staat. Dit is de FCR met verwisselbare kelk, komt van een wr 400. Enigste minpunt is de stekker die ziet er een beetje gehavend uit maar werkt nog gewoon, binnenkant dus de 3 pennen en afdichting van de stekker is nog goed. Deze stekker is ook gewoon...
  6. S

    'Gootjes' voor vervoer crossmotor op AHW

    Aangezien ik geen crosser of enduro meer rij gaan ze in verkoop. Ik kan op verzoek nieuwe foto's maken. Afmetingen van de gootjes zijn als je een beetje handig bent zo aan te passen. Ze functioneren eigenlijk als steun zodat de motor niet 'uit het spoor' stuitert. Handig te monteren...
  7. S

    25 kw set DR-Z 400 sm / s

    Met deze carburateurdeksel heeft de DR-Z 400 SM of S maar 23 kw, en is hij geschikt voor klein rijbewijs. Prijs: Bieden PM me maar.
  8. S

    Scottoiler

    Ik heb een scottoiler te koop, die ik bij mijn motor gekregen heb, ik ga hem echter niet gebruiken. Ik weet niet zeker of hij helemaal compleet is,op de afbeeldingen staan alle onderdelen. Inclusief +- 1l olie. N.O.T.K Bij interesse even PM sturen.
  9. S

    Ervaring met BMW 650 x-moto

    Wie bezit er hier een BMW 650 x moto of heeft er eentje gehad ? Ik vind het best een leuke motor die in het buitenland qua prijs nog meevalt vergeleken met de nieuwprijs, alleen ben ik een beetje huiverig omdat het geen verkoop succes schijnt te zijn geweest. Hij heeft bijvoorbeeld...
  10. S

    Suzuki sv 650

    Bij deze bied ik mijn sv 650 s te koop aan. Modeljaar 2000 (bj. eind 99) Km stand: 15.400 Opties : stuur-gewichten en tankpad Inclusief alle onderhoudspapieren en de rekening van de motor zelf. Ik heb hem van de eerste eigenaar gekocht. Slijtage delen zijn allemaal in goede staat...
  11. S

    Begrensde motor uit duitsland importeren

    Hallo ik heb een leuke motor op het oog in duitsland alleen deze is begrensd op 34pk=dus 25 kw word dit bij het invoeren automatisch overgenomen door de rdw ? Of kan dit bij de rdw aangepast worden of moet dat in duitsland al gebeuren? En klopt het dat ik alleen de fahrzeugsbrief en het...
  12. S

    Super motard importeren vanuit Be of De

    Heeft iemand ervaring met het importeren van een sm op kenteken? Ik heb gelezen dat de technische keuring bij het rdw afgeschaft is en dat men alleen de nummers en de km stand checkt. Nu heb ik een drz 400 e (sm) op het oog in Belgie, echter hier zit een open uitlaat op en geen...
  13. S

    Waarde XR 500 1979

    Hoeveel zou een XR 500 uit 79 waard zijn volgens jullie? Ik kan er een overnemen, helemaal orgineel, blok heeft niks gelopen en ziet er zeer goed uit. Ik heb nu een 2 takt die trouwens nog te koop staat en deze Xr 500 lijkt me meer geschikt voor mee op straat te rijden en af en toe off-road...
  14. S

    Rechter krukas keerring vervangen probleem yz 250

    Ik ben bezig mijn rechter krukas keerring te vervangen omdat de motor ineens mega veel rookte ( Yz 250 blok). Hij verbrandde dus hoogstwaarschijnlijk versnellingbakolie rook wel zo en de bougie zat helemaal onder de olie. Ik moet het primair tandwiel eraf hebben maar daarvoor moet ook de...
  15. S

    Yamaha WR 250 94' moet voor dinsdag weg!

    Bij deze zet ik mijn Yamaha wr 250 met orgineel kenteken te koop. -Bj:1994 -Ongeveer 52 pk lekker fel dus. -technisch in goede staat: -ketting en tandwielen zo goed als nieuw -verlichting voor en achter werkt gewoon -Nieuwe cdi unit,vlotternaald set remblokken en nog wat kleine dingen...
  16. S

    yamaha ttr 600 sm kopen

    Ik ga vanmiddag naar een ttr 600 kijken? Zijn en specifieke dingen waar ik op moet letten? Ik heb wel op een engels forum gelezen dat ze een slechte 5de versnelling zouden hebben? Maar dat zal toch niet zo zijn bij ene van 2002 lijkt me? En ik vind ook bijna niks terug over dat soort...
  17. S

    Denicol A1 mengen met castrol power rs (tts)

    Ik heb vandaag omdat ze bij de lokale winkel geen power rs meer hadden,bij een crosswinkel verder weg 2 flessen denicol A1 gekocht ze zeiden me dat dit vol synthetisch is. Verder had ik nog de keuze uit mx5 (ook halfsynth. ? ) en nog een olie die wel vol synth. is van putoline maar deze was op...
  18. S

    schuimrubber pakking luchtfilterkast

    Ik was dus mijn luchtfilterkast van mijn yamaha wr 250 (94) aan het schoonmaken.En toen ik het rubbere verbindingsstuk eruit haalde viel de schuimrubbere pakking er van rottigheid tussen uit. Nu heb ik een nieuwe orginele besteld maar dat duurt nog tot eind volgende week.Nu is mijn vraag hoe...
  19. S

    Bilstain vandaag open?

    Weet iemand of het enduro terrein van Bilstain vandaag open is? Normaal op maandag niet staat op de site. Maar Paasmaandag misschien wel?
  20. S

    Keerring uitgaande schakelas verwijderen, hoe?

    Ik wou net 'even' het keerringtje van de uitgaande as vervangen eerst wou ik hem eruit wippen met een priem dit gaat dus niet want het rubber scheurt en de keerring beweegt geen mm. :( Nu wil ik dus een schroefje erin draaien alleen ik vraag me af of het metaal wat nu tevoorschijn komt onder...
  21. S

    welke voorband op mijn wr 250

    Hallo, zoek een nieuwe voorband voor mijn wr250. Ik wil deze gaan gebruiken voor het echte off-road werk dus geen staatgebruik. De motor wordt vooral voor harde ondergrond gebruikt (veldwegen en binnenkort misschien bilstain). Momenteel zit er achter een Pirelli MT 18 op, nog in goede staat...
  22. S

    koelvloeistof in cilinder

    Het is weer zover het volgende probleem met mijn wr 250 2 takt. Nadat ik de eerste keer ben gaan crossen heeft hij een paar weken stil gestaan. Nou daaide ik vandaag de bougie eruit zaten er condens (koelvloeistof) druppels op de bougie , allemaal kleine bolletjes. Ik dacht het zal wel...
  23. S

    bestellen bij electrexworld.co.uk

    Heeft iemand ervaring met het bestellen bij deze site? Ik heb net alle ontstekings onderdelen laten doormeten en en nu blijkt dus de cdi de oorzaak te zijn. Waarschijnlijk door de gesmolte kabel(s) van de grondplaat naar cdi.Hij vonkte nogal zwak en 'onregelmatig'. Het gaat trouwens om een...
  24. S

    wr 250 start niet

    Ik heb sinds kort een wr 250 en sinds de eerste dag al problemen :Z . Ik heb hem helemaal nagekeken en kwam het volgende tegen: -Kabels ontsteking gesmolten maar nog niet met de kern tegen elkaar aan. -zelfgemaakte spie zat erin B| . -ontsteking stond later waarvoor is dit goed...
  25. S

    octaan 98 tanken ?

    Moet ik nu perse 98 tanken in mijn wr 250 ? Het gaat om een 250cc tweetakt uit 1994,met een yz blok. Ze hebben in buurt nergens meer 98 alleen wel shell v power racing (100) in duitsland maar die is veel duurder.
Terug
Bovenaan Onderaan