Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dierick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dierick

    Aprilia V4-MP module set

    Hallo, wegens geen interesse meer verkoop ik mijn originele Aprilia V4-MP Bluetooth modulle om verbinding te maken met uw Aprilia via de smartfone via de 2 beschikbare Aprilia app's in de Android en IOS store. Past met deze set met bijgeleverde adapter kabel op de Tuono V4 1100 RR/Factory...
  2. Dierick

    24e Vlastreffen Kortrijk, België

    Voor die graag eens tot België gaan, er is op 25/08/2013 het 24e Vlastreffen te Kortrijk, er zijn er als het mooi weer is meestal rond de +-3000 moto's, maar vorig jaar was het zeer slecht nat weer met toen rond de +-1500 moto's. Ik zal volgend jaar mee in het bestuur zitten om mee te helpen...
  3. Dierick

    24e Vlastreffen Kortrijk, België

    Voor die graag eens tot België gaan, er is op 25/08/2013 het 24e Vlastreffen te Kortrijk, er zijn er als het mooi weer is meestal rond de +-3000 moto's, maar vorig jaar was het zeer slecht nat weer met toen rond de +-1500 moto's. Ik zal volgend jaar mee in het bestuur zitten om mee te helpen...
  4. Dierick

    24e Vlastreffen Kortrijk, België

    Voor die graag eens tot België gaan, er is op 25/08/2013 het 24e Vlastreffen te Kortrijk, er zijn er als het mooi weer is meestal rond de +-3000 moto's, maar vorig jaar was het zeer slecht nat weer met toen rond de +-1500 moto's. Ik zal volgend jaar mee in het bestuur zitten om mee te helpen...
  5. Dierick

    Honda revere ntv 650 gemakkelijk onderdelen te vinden?

    beste, Mijn oom is geintreseerd in een Honda revere ntv 650 voor 900€ van het jaar 1989 met +-62000kmers. Hij zou deze gebruiken voor woon/werk en af en toe eens naar de zee te rijden. Maar er zit een gat in de demper van ongeveer 1cm groot. Of dit te lassen valt weten we niet, maar...
  6. Dierick

    Akraprovic uitlaat dempers voor de Aprilia Shiver

    Beste, Ik had graag een mailtje gehad als er iemand zijn Akras voor de Shiver verkoopt of een Shiver verkoopt en er Akras onder zitten geeft, de Akrras eventuweel apart verkoopt. Mail uw vraag prijs zodat ik kan overwegen. Vind het voorlopig (budget nog niet groot genoeg :( ) voor de...
  7. Dierick

    mijne eerste moto Yamaha Diversion XJ600S 1998

    Hallo, Ik zal ook maar mijn moto eens voorstellen, Is een Yamaha Diversion XJ600S, 45kw/61pk (dus normaal een goede opstapmoto), 2 dehands gekocht, hij is van 2/04/1999. Hij geeft slechts 4500km gebolt in zijn 10 jaar bestaan en geeft dus 8 jaar stil gestaan, en draaide niet meer (of niet...
  8. Dierick

    Yamaha Diversion 600 1998......

    Hallo, ik heb een Yamaha Diversion 600 voor een goed prijsje kunnen kopen (slechts 800€) met slechts 4500km, maar hij geeft bijne 10 jaar stil gestaan in droge donkere garage, nu ik heb de oude benzine helemaal uit de tank laten lopen en verse in gedaan, maar de motor draait slechts op 2...
Terug
Bovenaan Onderaan