Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joshi76
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    te koop reistassen

    Ik heb een 3-delige reistassenset in de aanbieding, nieuw in doos, nooit gebruikt, alleen even bekeken toen hij geleverd werd.....maar na motorcrash kapotte knie opgelopen en kan niet meer lang in 1 houding zitten dus een motor vakantie zit er niet meer in helaas -O- prijs 60 euro...
  2. J

    2 kaarten TT Assen

    Ik heb 2 kaarten in de aanbieding... Winterdijk tribune vak: FW rij 15 plaats 1 en 2 kosten 73 euro per kaart ik kan helaas zelf niet. -O- Greetz Joshi
  3. J

    MFMM 1 vanuit Voorne Putten eo

    De eerste MFMM van 2010 is weer een feit en vind plaats op zondag 9 mei 2010!! Verzamelen 09:00 uur Vertrektijd: 09:15 (en voor de laatkomers is dat uiteraard altijd een kwartier vroeger) Vertrekplaats: Texaco Hartelbrug (stad uit :P ) Goed humeur verplicht! :] :] :] :] :] :]...
  4. J

    MFMM deel 2 vertrek vanuit Brielle en omgeving.....

    Aangezien de tijd vliegt en het zo 30 augustus is bij deze alvast maar een mee-rij-topic (met dank aan Tnecniv :} !!!!) Verzamelen 09:00 uur Vertrektijd: 09:15 (en voor de laatkomers is dat uiteraard altijd een kwartier vroeger) Vertrekplaats: Texaco Hartelbrug (stad uit :P ) :]...
  5. J

    Dames motorkleding met lengtematen???

    Hey, wie weet waar of van welk merk er dames motorkleding is met lengtematen (en dan ook echt lang!!). Ik ben helaas gezegend met bijzonder lange vlerken en heb nu een jas en een broek van verschillende merken en in herenmaten. Dat sluit gewoon net ff niet lekker aan. HELP?
  6. J

    ff voorstellen dan maar

    Hey, Ik ben Josefine, 32 jaar en woonachtig in Spijkenisse Ik rij op een Yamaha Fazer 600 maar dan wel in een gepimpte versie en oranje van kleur. Heb pas een paar maanden mijn rijbewijs en motor dus moet nog veeeeeeeeeel leren. Tot op de MFMM :) ??? grtz
Terug
Bovenaan Onderaan