Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Miss2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Miss2

    MF-Oost Eifel uitje 19 tot 22 Juni 2015

    Hoi :+ Welke MF-Oosterlingen hebben er zin om mee te gaan naar de Eifel. Een weekendje van 19 tot 22 Juni dit jaar. Het gaat dan om het volgende Landal Greenpark: Landal Eifeler Tor Een nieuw park en 't ziet er wel goed uit, al zeg ik het zelf :+ En als het niets is, is het maar...
  2. Miss2

    Dainese stripes wit - dames combi it.mt. 44

    Pak is verkocht (al een tijdje geleden 😁)
  3. Miss2

    Antivrouwenkapje Duc Monster 900 '00

    Heeft er iemand nog een afdekkapje voor de duo-zit over? Ik heb er nu een van carbon maar zou graag een 'originele' willen, omdat de motor ws. gespoten gaat worden. Alvast bedankt!
  4. Miss2

    Startmotor gsxr srad 750 '97

    Ben ik weer :+ Gezocht, een werkende startmotor voor een suzuki gsxr 750 srad uit '97 Alvast bedankt!
  5. Miss2

    MF-Oost Steakpartij

    Zondag 28 April - Texas ribhouse te Geesteren We zijn welkom vanaf 19:30 :9 Daar het seizoen weer voorzichtig gaat beginnen, leek het mij wel een leuk idee om als MF-Oosterlingen en Realer met elkaar te gaan schranzen bij een Texas ribhouse oid. De locatie, Texas Ribhouse te Geesteren
  6. Miss2

    MF Oost # 148 "Koude spam en warme choco"

    Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het betreft dit Tankstation: De motoren staan dan zoietsachtigs: [/URL]...
  7. Miss2

    Zonder rijbewijs rijden en schade veroorzaakt - wie o wie?

    Naar aanleiding van 'zo af en toe' het verhaal van een jonge blaag die het toch niet kan laten om met zn/hr 25kw-rijbewijsje op een dikke volvermogen fiets te stappen. De waarschuwingen van de wijzen onder ons dat het ten zeerste onverstandig is om zonder geldig rijbewijs de weg op te gaan...
  8. Miss2

    Anti-vrouwen-kapje Monster 900 '00

    Heeft er iemand zo'n afdekkapje over? Mijn Monster heeft er geen en ik zit gewoon niet graag bij mn eigen achterop :+ Kleur maakt ook niet uit, kleine beschadiging opzich ook niet :N
  9. Miss2

    Voetbal-accessoires aan je motorspiegel

    :W Met het aankomende EK heb ik natuurlijk al van die leuke hoesjes aan mn auto-spiegels hangen 8-) En ook het 'alom-bekende' voetbal-door-de-ruit-stickertje op de achterruit geplakt! Maar... Nu zou ik eigenlijk ook wel zoiets voor op de motor willen hebben! *O* Alleen mn motorspiegels zijn...
  10. Miss2

    MF-Oost VreetMeet

    Voor MF-Oosterlingen Waar? Home - Ribhouse Texas BOEKELO Welke datum?? Vrijdag 20 april: Wie? (Ik heb voor 14 man/vrouw een plaatsje gereserveerd) -Annanas -Second Identity -Blub blub -Me-daph -Gewoon Dennis (OVB of half) -Marc aka Foddex -bouwvakkertje -CN -Gertman -Miss2...
  11. Miss2

    Gezocht: 21-03 Zolder - minder snel - vrijrijden

    Mocht je geboekt hebben en toch niet kunnen? Denk alsjeblieft even aan mij, bedankt 8-)
  12. Miss2

    Uitlaatbevestigingssteunding/duo-stepje gsxr SRAD '97

    Ik ben nog op zoek naar een rechter duo-stepje waar de originele uitlaat normaal gesproken aan bevestigd zit. Ook ben ik nog op zoek naar een koelvloeistof-tankje (of alleen het dopje :P) Alvast bedankt. :)
  13. Miss2

    MR Love - YZF750R

    Bij deze ook hier te koop, hij staat ook al op motorshopper en marktplaats. Bouwjaar: 1993 Km-stand: 88k en een klein beetje Vraagprijs: 1.000 euro Algehele staat: goed, maar met gebruikerssporen Mijn eerste liefde gaat toch een keer plaatsmaken voor wat jongers. Ik heb deze motor...
  14. Miss2

    Benzinetank en kuipruitje gsxr750 SRAD '97

    Hallo, Ik ben op zoek naar een bezinetank voor een Suzuki gsx-r 750 SRAD uit '97. Tank hoeft niet supermooi te zijn (word toch overgespoten voor circuitfiets) maar 't liefst wel schadevrij. Prijs had ik zo rond de 100 euro in gedachten?? (of ruilen voor een puntgafe LeoVince...
  15. Miss2

    MF-Oost Trackday 2013

    Hallo allen van MF Oost, Plaats hier je ideeën en geplande dagen voor seizoen 2012 en natuurlijk hopen op een nog grotere opkomst en meer dagen dan 2011 8-) :] *O* Even voor iedereen van MF Oost! Annanas en Blu-Ray gaan proberen wat te regelen watbetreft een ''circuitdag'' op het...
  16. Miss2

    MF 038/A28 - Zwolle topic deel 33 - In voor- en tegenspoed

    In voor- en tegenspoed !!Attention!! Te koop: Zeer mooie gsx-r 1000 K6 Het vorige topic Het weer: Wie zijn wij? Wij zijn een enthousiaste groep motorrijders, die allen in ons eigen vrije tijd gepassioneerd zijn van het motorrijden. Door onze gezamenlijke passie komen wij...
  17. Miss2

    MF-Oost Eifelweekend 13 t/m 16 Mei

    Dus, aangezien het motorseizoen 2011 er weer aan zit te komen, is een weekendje weg richting de Eifel een fijn vooruitzicht 8-) In dit topic kan iedereen reageren van MF-Oost die mee gaat. Dus om misverstanden te voorkomen, iedereen van MF-Oost die ook wel eens bij de tex is...
  18. Miss2

    MF Oost *111* 'Wij zijn heus niet gek!'

    Welkom in het MF-Oost Topic deel 111 "Wij zijn heus niet gek!" Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het...
  19. Miss2

    Miss2

    Dag allen, Bij deze wil ik mij graag voorstellen :) Ik heb nog geen motor, laat staan een motorrijbewijs (schaam schaam) maar binnenkort hoop ik 21 te worden en ook gelijk te gaan beginnen met mijn motorrijbewijs!! Ik heb al een grote liefde namelijk: de yamaha yzf 750r (en dan het liefst...
Terug
Bovenaan Onderaan