Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kelvinvz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kelvinvz

    Windscherm smoke kawasaki z750

    Ik heb hier nieuwen windscherm liggen met alles er bij om te monteren, de wind scherm is nooit gemonteerd geweest alleen uit de verpakking voor de foto's, dus nieuw hij past op kawasaki z750 van af bouwjaar 2003 tot 2006 reden tot verkoop ik heb er perongeluk 2 wind schermen gekocht 1 op...
  2. Kelvinvz

    verzamel+vertrek plek ochten MFMegaMeeting 2 September2012

    WAAR DAN? EN HOE LAAT? Nieuweweg Noord 266 Veenendaal - A12, afrit 23 - Google-Maps Vanaf 11:00 uur begint het vol te lopen. Veel mensen willen hierna ook nog wel eens doorrijden naar Amersfoort. Maanlander 30 Amersfoort - A1, afrit 13 - Google-Maps De eerste vertrekken...
  3. Kelvinvz

    suzuki gs500e meeting

    suzukigs500 topic#17. jaja leden er komt een meeting aan! dus lekker rijden,en van de mooi omgeving de datum is bekend *O* *O* 31 maart (senaz1)11.00 verzamelen bij de Mac in Doetinchem. vertrek om 11.30 het word een rit tussen de 100 en 150 km is. en stoppen 2x om te eten en te...
  4. Kelvinvz

    suzuki gs500 topic# 17

    :] Welkom in deel 17 van het GS-topic :] leden motor bezitters kelvinvz (Dudepower) senaz1 Freaky-Guy dB-tje: Tokkoni uitlaat, GSX600f achterveer, progressive voorveren, staat op bridgestone bt090 110 voor en 140er achter.(oude...
  5. Kelvinvz

    gelderland ochten + omgeving verzamelplaats

    zo de meeting staat al voor de deur! wanneer 8 mei 2011 waar! Veenendaal bij de mac hoe laat begint het meestal om 11:00 we verzamelen 10:00 we vertrekken 10:30 te laat is ook echt te laat. als je er vroeg bij bent dan kan je nog even tanken of even koffie drinken bij de mac we verzamelen...
  6. Kelvinvz

    mega mini meeting mac veendenedaal 29aug 2010

    http://www.youtube.com/watch?v=llTzkAk39u0&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=RUfgjSqVZEc dat waren de foto's nog meer mensen??
  7. Kelvinvz

    onsteking

    ik heb een vraag ik ben een vapor aan het monteren op een suzuki gs500 maar moet de pulse in stellen anders klopt mijn toeren teller niet hoeveel pulse geeft de onsteking door naar de bogie?
  8. Kelvinvz

    suzuki gs500e

    ik heb hier nog wat onderdelen te koop voor een suzuki gs500e stuur gewichten2x remleidig voor spiegels verkocht uitlaatdemper chroom origineel middenbok verkocht stuur clipons knipperlicht realer verkocht kmteller-toerenreller houder tank rubber koplamp+rubber+h4 houder toeren...
  9. Kelvinvz

    gelderland ochten

    Motor-Forum MegaMeeting Augustus 2010 *O* *O* *O* *O* *O* *O* ***Veenendaal 29 Augustus 2010*** *O* *O* *O* *O* *O* *O* begint om 11:00 verzamel punt ochten bij de mac om 10:00 kunnen we ff rustig gaan drinken of tanken en wachten op de anderen leden vertrekken rond 10:30 te laat...
  10. Kelvinvz

    voorvork suzuki

    ik heb een vraag wat en welke voorroorken passen in een suzuki gs500e compleet met kroonplaaten en dat de as zo in het balhooft past de reden is dat ik altijd na 3maanden lekke voorvoork kering heb en vind de veering slap als vast bedankt voor de info mf leden :}
  11. Kelvinvz

    led

    ik heb een probleem er zaten origneele knipperlichten op mijn suzuki gs 500e, die heb ik vervagen door led, achter ledknipperlicht en voor heb ik knipperlichtenled in de spiegels zitten en ik heb het relair vervangen die voor led is gemaakt. het probleem! als ik de schakelaar naar links zet dan...
  12. Kelvinvz

    onderdelen suzuki s500e

    knipperlichten 4x spiegels 2x kentekenplaathouder 1x middenbok (standaard) 1x handvaten 2x km teller met schaden 1x cabrateur's oncompleet 2x voor foto's ff mailen
  13. Kelvinvz

    motorbeurs

    het is bijna zover!! utrecht motorbeurs2010 18 t/m 21 feb kaartverkoop linke http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-NL/Bezoeker/Kaartverkoop.aspx
  14. Kelvinvz

    uitlaat systeem

    hem mf mensen ik heb een suzuki gs 500e maar mijn uitlaatsysteem is verot en is te dun om te lassen want ik braad zo een gat er in met stand 2 dus ik zoek een goede uitlaat systeem of weet iemand die eentje kan maaken van rvs ben al 2maanden aan het zoeken (ik weet niet of ik in een goede...
  15. Kelvinvz

    race stepjes

    ik zoek race stepjes voor een suzuki gs500e 1991
  16. Kelvinvz

    dudepouwer

    hey ik ben nieuw hier ik rij een suzukigs 500e mijn eerst motor en ben 23jaar :P
Terug
Bovenaan Onderaan