Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bachus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Zijspanrijders gezocht 23-8-09

    Ik heb deze Oproep gehad .. Wat was er ook alweer nog leuker Dan een ander een plezier te doen Juist ja, “Jezelf een plezier doen”! Maar hoe leuk wordt het dan als je die twee dingen samen kunt doen. Jij een plezier! Zij een plezier! Dat word dan “FANTASTIES”...
  2. B

    Koplamp Honda FT 500, gezocht

    Ik zoek deze Koplamp voor de FT 500 van mijn Dochter, ik zou er na mijn Val met die Fiets een ronde Koplamp in bouwen maar die past niet. Heeft iemand toevallig eentje liggen?? De Lamp is 20 cm breed en 14 cm. hoog.
  3. B

    Elektrieke Problemen opgelost.

    maar daarmee ben ik er nog niet, toen Ootje het elektrieke Gedeelte onder Handen had genomen ging de Startmoter goed hard rond. Maar lopen? ho maar :N |( De Benzinetoevoer gekontroleerd en die deed dus niets. Nadat de Pomp gedemonteerd was bleek die niet kapot en moest het wat anders...
  4. B

    2 nieuwe Zijspanrijdsters in Aantocht

    Ik weet het, het is nog lang niet zo ver maar zij speelt zelf met het Idee. Vandaag werd onze Dochter 18 Jaar jong en had haar erste Rijles, wij hebben het voorelkaar gekregen om haar ermee te verrassen. Onder het Mum, wij gaan je Cadootje ophalen ga je mee? zijn wij Richting Wognum...
  5. B

    te Koop GPZ500S

    Een Bekende van mij heefd deze Kawa GPZ 500 S in de Schuur staan en wil hem verkopen. Hij is van 1992. Zij vraagd er 1000 euro voor!
  6. B

    Zijspanrijders voor de Kadijkerrun..

    Om dit jaar de 100 vol te krijgen zijn er warschijnlijk nog Zijspan rijders nodig dus, wie nog geen Uitnodiging heefd, meld je aan :Y
  7. B

    De 27ste Kadijkerrun

    Ik heb vandaag het Inschrijfformulier gekregen en natuurlijk gelijk terug gestuurt! Laten wij dit Jaar eens probeeren de 100 Spannen te halen, dus deze Oproep is alleen voor Zijspanners bedoeld!!
  8. B

    Auto-accu in Span bouwen!

    Omdat mijn Span, sinds die op Gas rijd, een slechte Starter is wil ik er een Autoaccu inbouwen. Ik weet dat er meer Spannen met zo een Accu rijden ewn heb ook al eentje gezien die te betalen is :Y Deze dus. Nou is mijn Probleem, zoals erder al gescheven, dat ik te weinig van Elektra afweet ...
  9. B

    Eindelijk is die er.

    de Junak! Ik heb er de laatste Nachten niet van kunnen slapen O-)
  10. B

    Gas in het Bakkie

    Zoals jullie weten had ik de Tank en de andere Benodigdheden al liggen. Een Kennis van ons bouwd het Zaakje in ons Span.
  11. B

    Motorrijders gezocht

    Om een paar Mensen een plezierige Middag te bezorgen. Mensen die ook in de Week kunnen en willen rijden, uit Noordholland als het kan met ruime Toermotor!! Lees onderstaand Stukje.
  12. B

    Motorrijders gezocht

    Om een paar Mensen een plezierige Middag te bezorgen. Mensen die ook in de Week kunnen en willen rijden, uit Noordholland als het kan met ruime Toermotor!! Lees onderstaand Stukje. Bijlage: Zijspannen gezocht.jpg
  13. B

    Zijspannen gezocht

    Wie heefd er Zin en Tijd 0m op 16 en 17 juni een paar Mensen blij te maken.
  14. B

    Vrijdag de 13tinde

    ben ik met een duitse Vriend wezen rijden in Noordholland. Op de Weg naar Huis voelde ik ineens het Spann schudden, afstappen en de Wielen controleeren en beetje speling in het Zijspanwiel niet zo erg, dacht ik!! Rustig naar huis rijden red ik nog wel, dacht ik!! Na een paar meter gaat het niet...
  15. B

    26tigste Kadijkerrun

    Ik heb mijn Aanmelding al opgestuurt. Wie van Jullie is er ook? Allemaal??????
  16. B

    Vincent bestaat nog.

    De Meester zelf( Egli) heefd het Merk weer nieuw Leven ingeblazen. Is het geen Schoonheid :9~
  17. B

    Kadijker-Run (Zijspanners only!)

    Op Zaterdag 4 September word voor de 25 keer de Kadijker-Run te Purmerend verreden en volgens de Invormatie die ik heb, zijn er nog een Stuk of 15 Spannen nodig om de 100 vol te krijgen. Het is mogelijk om te camperen op het Terijn van de Instelling vanaf Vrijdag middag tot Zondag middag...
  18. B

    Prettige Kerst

    Ik wens alle Zijspanrijders een prettige Kerst.
  19. B

    Uitdeuken..

    Ik wil met de restauratie van mijn Scooter beginnen en aangezien ik in princiepe altijd alles self wil doen,wil ik ook het Plaatwerk zelf doen. Mijn Probleem is dat ik het nog nooit gedaan heb, maar het wel wil leren. Wie weet hoe het moet en kann mij Tips geven of het mij leren?? Het gaat om...
  20. B

    Is dit nog een Zijspan?????

    Ik vind dat een Zijspan 3 Wielen moet hebben, wat denken Jullie hiervan ????
  21. B

    Brik of niet??

    Wat vinden jullie }) Doei Bachus
  22. B

    Nieuwe zijspanrijder

    Hallo, ik wil mij even vorstellen ! Mij Nickname is Bachus, ik kom uit Medemblik en mijn Gezin en ik zijn fanatieke Zijspanrijders. Wij habben een GL.1100 met EML GT3 bak waar wij veel plezier aan hebben. Ik heb hier al een Tijdje meegelezen en gezien dat er noch een aantal zijspanrijders...
Terug
Bovenaan Onderaan