Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gertepiet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gertepiet

    MuZ Skorpion Sport 660 in de aanbieding

    MuZ liefhebbers! Wegens diverse oorzaken/omstandigheden en verhuizing na scheiding ben ik genoodzaakt mijn rode MuZ Skorpion Sport ‘97, 44 k km, in goede staat, te verkopen (bijna 10 jaar in mijn bezit) inclusief: Driedelige kuip (zonder lak), kap ter vervanging duozit, extra z.g.a.n...
  2. gertepiet

    Moto Guzzi V85TT allroad retro look

    Deze exotische allroad is binnenkort leverbaar! 80 pk, 80 NM, Ride-Boby-Wire, tank 21 liter, 208 kg, enz. Compleet met gebruikelijk moderne features, navigatie (Google), cardan voor ca. € 13.700 all-in Moto Guzzi – V85 TT
  3. gertepiet

    Customized Sunday 2018 op 06 Mei a.s.!

    Georganiseerd door: Enthousiast Team Moto Guzzi Nederland en Moto Guzzi Gruppo Olanda (te vinden op Facebook) Locatie: TLM, Lagelandseweg 66, Nijmegen Aanvang: 12:00 u Alle merken (customs) welkom! Aanmelden niet nodig! Zeer bijzondere customs, activiteiten, life muziek, eten en drinken...
  4. gertepiet

    FOTOGUZZI 2017 Amsterdam

    FOTOGUZZI 2017 Kijk op de Facebook sites Team Moto Guzzi en Moto Guzzi Gruppo Olanda: 13 Mei! Een leuke rit van Amsterdam (start Guzzi dealer "De Motorzaak") naar Hoorn en terug een kijkje nemen bij het Italiaans Motormuseum in Amsterdam! Ook andere italiaanse merken welkom!
  5. gertepiet

    Moto Guzzi Vanguard V8 en meer moois in Raalte op 26/11

    Op Zaterdag 26/11 a.s. een dagje Guzzi te Raalte met o.a. de enige echte Vanguard V8 2016, nieuwe modellen (Motorservice Twente), Guzzi racers, historische films, lunch op z'n italiaans, enz. enz. Een museum met Amerikaanse motoren nabij! Kijk voor alle info op Facebook: Team Moto Guzzi en Moto...
  6. gertepiet

    Moto Guzzi V9 Bobber & Roamer

    April 2016  Testrit V9 Bobber Nero.  Beschikbaar gesteld door Olivier & Steijn van De Motorzaak, aan de Koemarkt te Amsterdam! Ca. 30 km gereden nadat er nog maar 26 km op stonden! (alleen de baas had er even op gereden) Door de stad via de Zeeburgerbrug verder naar/langs het Lago di...
  7. gertepiet

    OLDTIMER FESTIVAL 2016 te Venhuizen DIT paasweekend!

    Naast een heleboel klassieke (race)motoren voor elk wat wils: auto's, vrachtwagens, live muziek, tractoren, beurs, shops, eten & drinken, enz. Vanmiddag breng ik mijn Yamaha SR 500 ('93 en bestaat sinds 1978) om een plekje in te nemen op de stand van de Klassieke Japanse Motoren Vereniging! Komt...
  8. gertepiet

    MOTO GUZZI Voorjaarsrit 2016 op 7 Mei !

    ~ ~
  9. gertepiet

    MOTO GUZZI Voorjaarsrit 2016 op 7 Mei vanaf strand Horst

    Moto Guzzi Voorjaars Bijeenkomst & Rondrit 2016 op 07 Mei vanaf parkeerplaats bij Restaurant Bellini's Strand Horst om 10:30 u, vanaf 11:00 u koffie! Andere merken oogluikend toegestaan! Komt allen!
  10. gertepiet

    Moto Guzzi V7 II ABS Racer 2015

    Ik heb mijn trouwe 1200 Sport (model 2007, gekocht in 2008) ingeruild op een Guzzi V7 II Racer 2015 met 6-bak en ABS. Stuk lichter, veiliger en een fraaie klassieke look! Prima fiets voor jong en oud en man en vrouw + voordeliger in onderhoud, verzekering en bekeuringen (voor mij in ieder...
  11. gertepiet

    Moto Guzzi V7 II ABS 2015

    Ik heb mijn trouwe 1200 Sport (model 2007, gekocht in 2008) ingeruild op een Guzzi V7 II Racer 2015 met 6-bak en ABS. Stuk lichter, veiliger en een fraaie klassieke look! Prima fiets voor jong en oud en man en vrouw + voordeliger in onderhoud, verzekering en bekeuringen (voor mij in ieder...
  12. gertepiet

    YAMAHA RD 350 AC + LC onderhouds- en tuningsliteratuur

    Wegens verkoop RD's te koop: Gebruiksaanwijzingen, werkplaatshandboeken, onderdelenboeken, tuningsboeken, enz. Prijsidee: tussen de €15 en €30 per stuk, inclusief verzendkosten. Geef aan welke uitgave gewenst is!
  13. gertepiet

    YAMAHA SR 400 2014

    Afgelopen Zondag een proefrit gemaakt (ik was de eerste, sinds Vrijdag) op de nieuwe SR 400 en hier een impressie: http://s1027.photobucket.com/user/gertepiet/library/YAMAHA%20SR%20400%202014 T.o.v. de (mijn) SR 500 (uit 1993): zelfde karakter, wat minder power maar stampt goed door tot...
  14. gertepiet

    Nieuwe YAMAHA SR 400 2014

    Vandaag een proefrit gemaakt (ik was de eerste, sinds Vrijdag) op de nieuwe SR 400 en hier een impressie: YAMAHA SR 400 2014 by Gerrit Gorter T.o.v. de (mijn) SR 500 (uit 1993): zelfde karakter, mat minder power maar stampt goed door tot ruim boven de 100 km/u. Lichtvoetig en veeeel minder...
  15. gertepiet

    MOTO GUZZI Koerier clubblad

    GRATIS af te halen in Krommenie: Moto Guzzi Koeriers van de www.mgcn.nl club 1996 t/m 2013 (8 mooie en informatieve bladen per jaar) Verzameld in 9 ordners! Geweldig voor (nieuwe) Guzzi liefhebbers, boekenplank en om de winter mee door te komen! Moet deze maand weg wegens samenwonen...
  16. gertepiet

    Moto Guzzi California 1400

    Heb met mijn Sport (was wel jaloers) een bezoekje gebracht aan NIWA Zwaagdijk en de nieuwe CALI 1400 bewonderd. Ik was de eerste kijker afgelopen week. De supercali is niet m'n type maar wat een mooie fiets zeg! Imposant. Modern met een klassieke uitstraling. Mooie materialen gebruikt (weinig...
  17. gertepiet

    ITALDAG 2012 - Beusichem 19 Augustus a.s

    ITALDAG 2012, mis 'm niet! Tijd: A.s. 19 Augustus van 10:00 tot 16:00 u. Locatie: Recreatiegebied De Meent, Klassenburgstraat 5 a, 4112 NG Beusichem. Komt allen! :W
  18. gertepiet

    Nieuw hier!

    Geachte motorfreaks! Fijn kennis te maken! Mijn (motor)hobby's zijn motorrijden, sleutelen, restauratie. Ben 53 jaar en heb in de afgelopen 33 jaar de volgende brommer + motoren gehad: Yamaha FS-1, Suzuki GT 250, Suzuki T350, Yamaha RD350LC en een Kawasaki VN 750 Vulcan. Momenteel rijd ik Guzzi...
Terug
Bovenaan Onderaan