Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CX500koning
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Iedereen op de motor = nooit meer file?

    Ik vraag me af als bijna iedereen op een motor of motorscooter zou gaan rijden hoe zou het er dan uitzien op de snelweg? Zouden files nog bestaan??? Zou het echt een oplossing zijn tegen files? Denk mee!!!!!
  2. C

    Beste beveiliging motorscooter

    Vraagje: Hoe kan je het beste je motorscooter beveiligen.... welk slot of sloten en hoe kan je hem het beste bevestigen? Is het ook wat om een verborgen schakelaar te maken? Iemand zei met een ketting om het midden van de scooter? graag een update anno 2009! Eric een...
  3. C

    kruissnelheid foresight honda 250cc

    Motorliefhebbers, Wat is de kruissnelheid van een honda foresight 250cc en wat is de werkelijke topsnelheid? Ik moet 2 keer per week 220 km woon werk verkeer rijden over de snelweg en wil dat goedkoop doen maar ik wil wel minimaal 100 a 120 constant echte km per uur rijden anders is het me...
  4. C

    Temperatuur water of temperatuur olie?

    Allo motorscooterrijders :) Mijn vraag is deze: betreft WARMRIJDEN Wat is nu belangrijker om een motorblok lang goed te houden...en hard te rijden zonder veel slijtage....?? Let je op watertemperatuur, (olie is dan volgens mij dan nog niet warm) Of moet je letten op de...
  5. C

    motorscooters met electrische EN kickstarter

    Beste motorforummers..... Ik zit te kijken naar een motorscooter voor erbij. Ik heb nu een honda gewone motor, maar met alleen een electrische starter..... als de accu niet helemaal OK is.... dan is hij niet te starten.... aanduwen is bijna onmogelijk. DIT wil ik liever niet op een...
Terug
Bovenaan Onderaan