Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ahamer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ahamer

    Ijsspeedway andere tijden sport 15-1-12 Roelof Thijs

    Aanstaande vrijdag ( =fout moet as zaterdag zijn) 22:15 op Nederland 1 'De Koude Oorlog van Roelof Thijs' :] :] :] oeps zie net dat ik in de O.P. de naam verkeerd heb |( Rudolf = Roelof
  2. ahamer

    inbraak bij Didier De Radigues

    ik kreeg gisteren deze mail en wil aandacht vragen voor het volgende Appel à témoins de monsieur Didier de Radiguès: Ce matin, le réveil aura été plus dur que les autres jours parce qu'en me levant, j'ai dû constater qu'on était venu me cambrioler et m'arracher toute ma collection de...
  3. ahamer

    gps tracker

    Beste mede forummers.Ik ben vandaag deze gps tracker tegengekomen op ibeee. Ik weet erg weinig van elektronica,maar zag dat dit systeem ook werkt met gsm en gps signaal. Ook de prijs van net onder de 75 euro vond ik wel interessant. Zou zoiets ook voor de motorfiets geschikt zijn...
  4. ahamer

    Nieuw motormerk Megelli Minsk R250

    Ik kwam deze net tegen is mss wel interessant om onder de aandacht te brengen Megelli Ltd is proud to announce the arrival of the British designed Megelli range of motorbikes. Megelli Ltd is a European motorcycle designer. Megelli Ltd has designed a range of motorcycles including, Motard...
  5. ahamer

    2 vrijkaartjes 7-aug assen

    ik heb 2 kaartjes voor assen gamma racing day 7-aug-2011 laat maar iets weten bij interesse
  6. ahamer

    zwaar ongeluk Serooskerke

    kwam dit net tegen in de PZC Cookies op pzc.nl | pzc.nl RIP '(
  7. ahamer

    zo kunnen motorrijders ook in het nieuws

    had dit artikeltje gelezen en vond het wel eens tijd dat dit ook benoemd mag/moet worden. http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuwsartikel/988501/Controle-keurig-rijgedrag-motoren.htm
  8. ahamer

    "Illegaal motorcircuit A58 bij Zegge aangepakt"

    vandaag uit de Bndestem; Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl
  9. ahamer

    problemen met crossveldjes op radio 1

    Ik beluister net dat het programma DeGids.fm (radio 1 dagelijks tss 11.00/12.00) volgende week maandag (18-4) een item heeft over de problemen die omwonende en crossers van elkaar ervaren. Misschien zijn er wel MF ers die willen reageren/luisteren .
  10. ahamer

    Motorambulance geen oplossing in Z.Vlaanderen

    is een artikel uit de PZC van zaterdag jl ; Cookies op pzc.nl | pzc.nl ik kon het jullie niet onthouden.
  11. ahamer

    Motorrijders lopen te groot risico

    vandaag uit de krant geplukt; Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl "Motorrijden blijft structureel onveilig zoals het nu is en daarmee mogen we geen genoegen nemen", zegt Rob Stomphorst van VVN. Is het genoeg om fluo hesjes te verplichten en snelheidsbeperkende maatregelen te nemen om...
  12. ahamer

    snelheidscamera's weg uit straatbeeld UK geeft het goede voo

    Ik kwam dit artikel tegen op www The Sun nu Nederland ...... THOUSANDS of speed cameras across the UK could be axed as part of government spending cuts, it emerged today. The first county to ditch the devices is likely to be Oxfordshire, which could switch off its 70 cameras from...
  13. ahamer

    te koop gloednieuw lucas rem/schakelset R6 99/02

    Te koop,wegens verkeerd geleverd; Aluminium Lucas rem/schakel-set compleet ( dus met stoplicht switch) in originele verpakking & doos. Nieuw,dus nog nooit gebruikt. Ik heb deze set lang geleden apart laten leggen voor m'n Thundercat,vandaag opgehaald maar nu blijkt deze niet te passen op...
  14. ahamer

    Project overlast motoren

    het zonnetje schijnt er moet geld in het laatje komen en het is makkelijk scoren lijkt mij veel aannemelijker dan een hetze opzetten tegen goedwillende recreatieve motorrijder dit is het teletext bericht op Maximaal tv Overlast motoren gemeten 14-6-2010 In 's-Heer Arendskerke werd...
  15. ahamer

    co2 limieten voor motorfietsen

    zojuist uit de krant; http://www.nieuws.be/nieuws/Europa_plant_CO2-limieten_voor_motorfietsen_en_vrachtwagens_edbf55dc.aspx iedereen aan de stroom prijzen omhoog iedereen klagen
  16. ahamer

    arte tv yamaha vs honda

    beste mf' ers vrijdag as 23 april om 9.15 t/m 10.00 uur de fantastische documentaire van de historische strijd tussen honda en yamaha via de sat; 19,2 astra en via de digit. tv zeer de moeite door de unieke beelden toelichting op...
  17. ahamer

    anwb: pas op voor nieuwe Franse benzine

    Bij steeds meer Franse pompstations (de rest van de EU zal ongetwijfeld volgen)wordt Euro loodvrij 95 vervangen door benzine waaraan 10% ethanol is toegevoegd. Ik kwam dit artikel tegen; Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl Bij Yamaha navraag gedaan of mijn T'cat E10 geschikt was, maar...
  18. ahamer

    verkeerscontroles op google maps

    Wat vinden de MF'ers hiervan? Cookies op pzc.nl | pzc.nl
  19. ahamer

    Total komt met tank & wash

    en effe 'n linkje naar het artikel; http://www.amt.nl/web/Nieuws/Algemeen/Tonen-Nieuws-Algemeen/Total-verwent-de-motorrijder.htm
  20. ahamer

    TT live op dsf

    Ook de volledige trainingen zijn te volgen. Reden te meer om een schotel aan de muur te hangen? 2 lnb's erop en je kon ook de TT op Man volgen. http://www.dsf.de/motorsport/motogp.html
  21. ahamer

    Bromsnor jaagt op reflektor & uitlaatgeluid

    Ik ben deze post op het Thundercat forum tegengekomen; http://www.thundercat.nl/index2.php?option=com_forum&Itemid=&page=viewtopic&t=4733 zijn er mss MF'ers die hier ook 'n ervaring mee opgedaan hebben??? Bromsnor is weer eens lullige bonnetjes aan het jagen! :(
  22. ahamer

    ongeldige snelheidsboetes A12

    Aan alle MF 'ers De politie doet weer eens goed haar werk, Bekeuringen trajectcontrolesysteem A12 bij Arnhem ingetrokken 8-) gaat u maar gerust slapen
  23. ahamer

    Guur Nederland viseert motorrijders in de "speeltuin"

    Ik denk dat de motorrijder het nieuwe pispaaltje van guur Nederland aan het worden is wanneer je de berichten in de krant en de reacties hierop leest; Cookies op bndestem.nl | bndestem.nl
  24. ahamer

    HELP Wilbers / WP / Ohlins voor Thundercat gevraagd

    Wie kan mij helpen aan een Wilbers,WP of Ohlins achterschokbreker voor een Yamaha Thundercat?
  25. ahamer

    Gevraagd; WP/Wilbers/Ohlins achtershock T'cat

    Ik ben op zoek naar een achterschokbreker voor de Yamaha Thundercat.De originele heb ik al,maar ik wil er een reviseerbare op hebben.Graag hoor ik van jullie.
Terug
Bovenaan Onderaan