Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: svjerre
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. svjerre

    velgen triumph daytona 675

    http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/velgen/set-velgen-triumph-daytona-675-287694057.html set (regen)velgen voor triumph daytona 675. Voorzien van alle remschijven en vaste afstandsbussen. Deze velgen zijn afkomstig uit een 2012 model maar passen in de 2013-heden versie dmv...
  2. svjerre

    set (regen)velgen triumph daytona 675

    te koop: set velgen voor triumph daytona 675. Velgen komen van model 2012, maar zijn aangepast voor 2013-heden model (eenvoudig terug te zetten voor oudere generatie, voorwiel niet aangepast). Deze set is inclusief remschijven, vaste wielbussen en 1dag gebruikte regenbanden van Pirelli...
  3. svjerre

    SC-project uitlaat Triumph street triple

    SC-project demper, matt grey, met db-killer en europese keuringskaart nieuwprijs €420, vraagprijs €250
  4. svjerre

    7-polige stekker aanhangwagen

    Ik heb een probleem met de aanhangwagen: bij het gebruik van de rechter pinker maakt mijn auto een geluid. Als ik ga controleren werkt de rechter pinker op de aanhangwagen ook niet, die van de auto wel. Ik heb de stekker van de aanhangwagen vervangen en het probleem is niet opgelost. Bij het...
  5. svjerre

    set bridgestone S20 banden

    http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/banden/set-bridgestone-s20-160726631.html voor 120/70 achter 190/50 vraagprijs 225eu
  6. svjerre

    cbr600f '99 in onderdelen (ex- no budget cup)

    ex No budget cup racer: motorblok (standaard) twee velgensets met schijven mupo bewerkte voorvork mupo achterveer nieuwe set sebimoto kuipen (nooit gemonteerd) nieuwe gear indicator (ongeopend) regelbare ECU zonder sleutel te starten diverse varia onderdelen alsook origineel achterlicht...
  7. svjerre

    yamaha r6 polyester kuipenset

    verkoop een volledige polyester kuipenset reeds voorzien van zwarte grondlaag en montagepunten voorgeboord. bj2006- *voorkant *2 zijpanelen *onderkuip *zitje *spatbord (onderkant zitje) *extra steun onder zit (wit) vraagprijs 300eu, geen losse delen te koop bauwens_jeroen@hotmail.com
  8. svjerre

    yamaha r6 circuitkuipen

    verkoop een volledige polyester kuipenset reeds voorzien van zwarte grondlaag en montagepunten voorgeboord. *voorkant *2 zijpanelen *onderkuip *zitje *spatbord (onderkant zitje) *extra steun onder zit (wit) totaalprijs 500eu, geen losse delen te koop
  9. svjerre

    yamaha r6 2007 (ex-ONK)

    yamaha r6 '07 circuitmotor (ex-supercupA) - volledige circuitkuipen -ohlins voorvorkombouw -ohlins ttx 36 achterveer met WP spiraal -akrapovic carbon demper -BOS titanium voorbochten -ohlins stuurdemper -reserve set velgens inclusief schijven -AFAM ketting en tandwielset incl extra...
  10. svjerre

    cbr 600 f '99-'00 onderdelen te koop

    *set velgen met schijven *kader met papieren *contactslot met cdi en kabelboom en sleutel *2 achterschokbrekers *luchtaanzuigdarmen *2 zadels *set remklauwen en rempomp *achterremklauw *duovoetsteun met houder *spiegel *voorlicht *achterlicht *achterbrug *motorblok
  11. svjerre

    te koop: honda nsf

    Ik verkoop een honda NSF, raceklaar voor deelname aan nsf-cup of junior fun cup. Goed onderhoud gekregen+kleppen gesteld, straffere vering (uit catalogus van honda, originele nog aanwezig ) en noodstop. Ik heb tevens nog losse onderdelen zoals oa: regenvelgen inclusief schijven en goede dunlop...
  12. svjerre

    kuipruitje SV 650S K3-

    30eu, krasloos en perfect in orde
  13. svjerre

    gsxr 600/750 k5 nummerplaathouder

    mag weg voor 20eu
  14. svjerre

    aprilia rs 250 achterveer

    wegens teveel ombouwwerk om deze op m'n pitbike te plaatsen verkoop ik deze terug door, liefst voor dezelfde 50eu als ik ervoor betaald heb...
  15. svjerre

    cbr 600rr 2006

    ex mssh instructiemotor (6000km) en ik heb er nog een jaar vrij rijden met gedaan tot 8600km opties: race ketting tsubaki stompgrip bike design racevaldoppen ABM peak zwevende schijven+ebc HH remblokken, beiden nieuw en 0km met gereden carbon carter- en ontstekingsdeksel bescherming...
  16. svjerre

    opties cbr 600 rr '05-'06

    brembo 19mm radiale rempomp+reservoir 250eu HRC snelgaskit met kabels, alternatieve startschakelaar en handvat 100eu nieuw! volledig instelbare backstepkit 200eu nieuw! zwevende ABM remschijven +nieuwe ebc HH remblokjes, te ruilen tegen originele schijven met 350eu opleg hyperpro stuurdemper...
  17. svjerre

    zwevende ABM schijven cbr 600 rr 2006

    ik verkoop gloednieuwe zwevende remschijven met nieuwe ebc HH remblokken wegens losse verkoop van opties circuitmotor. Heb deze schijven in de winter gekocht maar heb sindsdien geen km meer op de moto gereden, deze zijn dus spiksplinternieuw! nieuwprijs schijven+blokjes 625eu! nu 450eu liefst...
  18. svjerre

    regenvelgen+banden cbr 600rr 2006

    heb nog een set regenvelgen te koop met bridgestone regenbanden van 2008, 1* mee gereden in de regen, dus perfecte staat, inclusief schijven, bussen en tandwiel+klok 500eu vaste prijs Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
  19. svjerre

    set dunlop slicks en bt 002 race voorband

    heb nog een set dunlop slicks in maten 120/70 en 180/55 liggen en een voorband bt 002 racing pro type 3 liggen, 250eu voor de set slicks en 90eu voor de voorband
  20. svjerre

    cbr 600 rr 2006

    http://www.2dehands.be/cbr-600-rr-06-58449860.html volledig circuitklaar, ben van antwerpen, interesse? mail bauwens_jeroen@hotmail.com
  21. svjerre

    cbr 600rr 2006

    volledig circuitklaar en boordevol nuttige opties: * volledige poly kuip,bewerkte voorvork * hyperpro schockdemper * extra regenvelgen met regenbanden bridgestone en schijven+tandwiel * valbescherming bike design race * r&g voorvork en achterbrug protectie * carbon ontsteking en...
  22. svjerre

    cbr 600 rr 2006 circuitmoto

    volledig circuitklaar en boordevol nuttige opties: volledige poly kuip,bewerkte voorvork, hyperpro schockdemper, extra regenvelgen met regenbanden bridgestone en schijven+tandwiel, valbescherming bike design race, r&g voorvork en achterbrug protectie, carbon ontsteking en...
Terug
Bovenaan Onderaan