Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: freestyle84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. freestyle84

    Kroonplaat bandit1200 op gsxr??

    hallo, even een vraagje voor de kenners, ik ben een gsx750r uit 1988 aan het ombouwen tot fighter. nu kan ik een kroonplaat krijgen die afkomstig is van een bandit 1200 zijn er hier al mensen die dat al eens geprobeerd hebben ik weet dat ik een kroonplaat setje kan bestellen op mdi...
  2. freestyle84

    GESTOLEN honda crf 450 2005 MN-FJ

    Enduro Honda crf 450, rood/wit met kapnummer 22 de motor is in het weekend/zondag 9 juni gestolen tussen 18.30 & 19.00 uur uit de garage aan de Marktstraat te Ede. Wie o wie heeft deze zien rijden op de marktstraat richting Grand Cafe Mr Bojangels en heeft de dader(s) herkent? Beloning voor de...
  3. freestyle84

    GESTOLEN honda crf 450 2005 MN-FJ

    Enduro Honda crf 450, rood/wit met kapnummer 22 de motor is in het weekend/zondag 9 juni gestolen tussen 18.30 & 19.00 uur uit de garage aan de Marktstraat te Ede. Wie o wie heeft deze zien rijden op de marktstraat richting Grand Cafe Mr Bojangels en heeft de dader(s) herkent? Beloning voor de...
  4. freestyle84

    FZR1000 streetfighter motorblok vervangen

    hey, ik ben bezig een motorblok te vervangen van een fzr1000 uit 1990 het blok is stuk gelopen omdat er met te weinig olie gereden is, nu ben ik opzoek naar een ander compleet motorblok die ik er zo onder kan schroeven heb me al rot gezocht op marktplaats enzo maar haalt niet veel...
  5. freestyle84

    wie kan me helpenMOTORBLOK FZR1000 1990 MET SPOED

    wie kan mij helpen aan een goedlopend en compleet motorblok van een yamaha fzr 1000 uit 1990 die van mij is stuk gelopen omdat er geen olie genoeg in het blok gezeten heeft ik hoor het graag
  6. freestyle84

    kroonplaat CBR600F streetfighter

    ik ben op zoek naar een kroonplaat die op mijn honda cbr 600f uit 1994 past, en dan wel een plaat waar je een streetfighter stuur op kan doen i.v.m ombouw na streetfighter, heb je er een liggen mischien ook nog een stuur en langere remkabels bied het dan aan, bedankt
  7. freestyle84

    Een ander achterspatbord monteren?? ktm lc4 2001

    hallo, ik heb een ktm 620 lc4 uit 2001 nou zit er bij mij zo'n half rond achterspatbord op wat ik zelf lelijk vind, is het mogelijk er een recht achterspat bord op te monteren of moet je dan ook gelijk je gehele subframe vervangen ofzo iets alvast bedankt voor de reacties robin.
  8. freestyle84

    help ik zit met een vraag in mijn maag

    hallo, ben net nieuw op dit forum en zit gelijk met een vraag ik heb een gsx-r uit 1988 die ik waarschijnlijk wil ombouwen na een fighter wat heb ik allemaal nodig als basis zeg maar en weet iemand waar ik een kant en klare kroonplaat kan krijgen waar ik zo het street fighter stuur op kan...
Terug
Bovenaan Onderaan