Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Baasm
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Baasm

    Dynamo of Spanningsregelaar?

    Beste mede forum-gebruikers, Ik heb een Honda VFR800FI en ik heb een probleem dat de accu leeg raakt tijdens het rijden. De motor begon te hikken en onregelmatig te lopen. Met de verlichting uit is dit niet zo. Nieuwe accu geplaatst en aan de lader gehad. Gister een stuk gereden (met...
  2. Baasm

    MotoGP ronde van Argentinië

    Toch maar even een topic..... Michelin gaat lekker. Red flag.
  3. Baasm

    #Poll# Marquez zet de MotoGP volledig voor schut?

    Even een peiling. Heeft Marquez, Lorenzo laten winnen?
  4. Baasm

    Uitlaat CB400 four. Wie helpt mij?

    Een goede collega van mij heeft een Honda CB400 four uit 1974. De uitlaat is alleen verrot. Waar kan ik een betaalbare 2de hands exemplaar vinden voor hem. Hij weet niet hoe een computer werkt _O- Alles wat ik kan vinden zit rond de $400,- Het mag niet te veel kosten wat het is een oud...
  5. Baasm

    De kop is eraf... Wie wordt 2013 MotoGP World-Champion?

    Nu de eerste vier races zijn geweest ben ik benieuwd naar de voorspellingen..... Motiveer ook je voorspelling in het topic *D
  6. Baasm

    Race 1 MotoGP/Moto2 en Moto3 (Don.4 - Zon.7 April) 2013 *O*

    Motogp Qatar 2013 Topic. Eindelijk! Het lange wachten is voorbij *O* De winter duurde veeels te lang.... Er rest nog maar 1 vraag: Wie gaat de seizoensopener winnen?! Geeft je mening in de Poll. Voor de rest kun je in dit topic je race-ei (waar iedereen al veel te lang op zit)...
  7. Baasm

    De WSBK ronde van Tjechië - Brno 2012

    Ik zag dat er nog niet eens eens een topic was voor de races van a.s weekend :o Hier de uitzendingen incl de Superpole live *O* zondag 22 juli 2012 12:00-13:00 - WK Superbike: Brno - race 1 18:00-18:45 - WK Supersport: Brno 18:45-19:45 - WK Superbike: Brno - race 2 maandag 23...
  8. Baasm

    Poll: Wie gaat KC z'n plaats invullen volgend jaar?

    Nu Casey de handdoek in de ring gooit, krijgt de stoelendans een onverwachte wending! Wie zal de plaats van Stoner gaan invullen? Ik had dit graag in een bestaand topic willen doen, maar dat lukt niet. Ik ben erg benieuwd hoe de meningen verdeeld zijn.... Vertel ook effe je motivatie van je...
  9. Baasm

    MotoGP Ronde 15 Japan - Motegi 02-10-2011

    MotoGP ronde van Japan Leef je uit in de poll, ik ben benieuwd of Rossi weer zoveel stemmen krijgt.... :+ Het circuit Length: 4.801 m. / 2,983 miles Width: 15m Left corners: 6 Right corners: 8 Longest straight: 762 m. / 0,473...
  10. Baasm

    Ronde 13 MotoGP San Marino (Misano) 04-09-2011

    Het Misano 2011 topic Nu "The Brickyard" weer achter de rug is gaan ze meteen door naar Italië. Persoonlijk één van de mooiste race's van het jaar. Dit allemaal natuurlijk omdat dit het thuis land van The Docter is. De sfeer in de VS valt in het niets tussen al deze enthousiaste Italianen...
  11. Baasm

    Welke Superbike zou jij kopen?

    Als je het geld zou hebben, welke zou je kopen? Ik heb de centjes niet maar ben gewoon benieuwd naar jullie mening. Aan de hand van de poll kun je mooi zien welke motor het meest gewild is op MF. Ik zou zeggen, stem en geef ook even je redenatie ;) Btw ik heb gestemd op de Aprilia...
  12. Baasm

    Wsbk Ronde 4 Aragon Spanje 19-06-2011

    Wsbk Ronde 4 Aragon Spanje 19-06-2011 Nou het animo voor het openen van Topic's is wel eens hoger geweest..... Dit weekend zijn er weer de Superbikes races op het prachtige Aragon circuit. Dit jaar rijden ze hier voor het eerst, Valencia hebben ze laten schieten. Maar dit vind ik niet...
  13. Baasm

    MotoGP Silverstone 2011

    Silverstone 2011 Circuit info Length: 5.902 m. / 3,667 miles Width: 17m Left corners: 8 Right corners: 10 Longest straight: 800 m. / 0,497 miles Constructed: 1948 Modified; 2010 Records: MotoGP Fastest Lap 2010 Jorge LORENZO (SPA) Yamaha 2'03.308 172.3 km/h Circuit Record...
  14. Baasm

    Mooiste groene TRX 850 van NL te koop

    Normaal was hij nooit te koop gekomen maar er is iets anders om m'n pad gekomen 8-) Wat dit is.... Veel tijd is er echter niet geboden, dus wees er snel bij! Mijn trx is een '98-er. Dus met hardere klepzittingen en gemodificeerde koppeling. Het is een ex Duitser. Staat van onderhoud is...
  15. Baasm

    MotoGP Ronde 1 Losail/Qatar 20-03-2011

    MotoGP ronde van Losail @t Qatar Jongens het is weer zover. De MotoGP staat weer op het punt om los te gaan na deze lange winter. Post hier alles wat te maken heeft met de eerste ronde in Qatar. Ik heb er weer veel zin in *O* Ik heb de wintertesten nauwlettend gevolgd en het beloofd een...
  16. Baasm

    Wsbk Ronde 1 Australië Phillip Island 27-02-2011

    Jongens het is weer bijna zover *O* De winter was lang en heb me lang verheugd op dit moment dat het motorsport geweld weer los mag gaan. Het lijkt een leuk jaar te gaan worden :Y Ik ben vooral benieuwd hoe de nieuwe kawasaki het zal gaan doen.... Mijn stem is dan ook naar Sykes gegaan :+...
  17. Baasm

    Motorlift of tips gezocht

    Ben net verhuisd en ben nu in het bezit van een prachtige garage *O* Nu moet het uiteraard ook een beetje ingericht worden O-) Ik zoek een goede/betaalbare motorlift. Tips of adresjes zijn welkom. Ik woon in friesland misschien kan dit makkelijk zijn want wil geen motor uit zuid-ned...
  18. Baasm

    San Marino Grand prix 05-09-2010

    Laat ik nou ook eens m'n steentje bijdragen aan het openen van een gp topic. A.s weekend is het weer zo ver. De strijd zal zich voort zetten op Misano. De kwalificatie van vorig jaar: http://resources.motogp.com/files/results/xx/2009/RSM/MotoGP/QP/Classification.pdf?v1_96143780 De race...
  19. Baasm

    Honda XRV 750 Africa-twin. Bj. 2000

    Hallo bij deze bied ik een Honda XRV 750 te koop aan voor een goede collega van mij. Het is een zeer nette Africa- twin in één van de mooiste kleurstellingen. Ik heb hem heel vaak van dichtbij mogen bekijken en hij is gewoon erg netjes en in orginele staat. Ben je geïnteresseerd mail dan...
  20. Baasm

    Moto3 in aantocht..

    Laat ik nu ook eens een topic-je openen *D Jawel het was te verwachten... -O- Zou het erg jammer vinden om die 2 takt te zien verdwijnen. Aan andere kant kan het ook erg leuk uitpakken natuurlijk. Kijk nu naar de moto2. Die is ook geweldig om te zien. Zal Jasper worden gezien door een...
  21. Baasm

    Smileys werken vaak niet, ben ik de enige....?

    Bij mij werken vaak de smileys niet. Nou kan ik de afkorting wel typen.... maar dat moet toch niet hoefen ;) Hij werkt :o Ben ik de enige....? :W Edit nu weer niet
  22. Baasm

    Route Sauerland. Welk hotel omgeving Winterberg??

    In begin juni ga ik met een groep collega's een tourtje maken door Duitsland, België en evt Luxemburg. Edit: Bestemming aangepast. Dit wordt Sauerland. Waar kan ik een kant en klare route vinden? Het liefst voor tomtom maar routerol is ook goed. Het is een 2-daagse tour. De route lengte mag...
  23. Baasm

    Twist the throttle: Ducati

    maandag 25 januari 2010 op Discovery Channel 17:05-18:00 - Twist the Throttle: Ducati Voor de mensen die dit graag willen zien. :W
  24. Baasm

    Nu Twist the throttle: Bimota and alpinestar op Discovery!!

    Veel kijk prezier ;) Dit zijn de uitzendtijden op discovery channel. maandag 11 januari 2010 17:05-18:00 - Twist the Throttle: Bimota & Alpinestars dinsdag 12 januari 2010 08:30-09:30 - Twist the Throttle: Bimota & Alpinestars :W
  25. Baasm

    Wie wil mij helpen met Racing-Undeground?

    Ik ben een motor race fan en wil me graag aanmelden op Racing-Underground. Nou heb je hiervoor een invitation code nodig. Ik weet het, het is een beetje overdreven om hier een topic over te starten maar in andere topics werd mijn vraag totaal genegeerd. Wie wil mij helpen?? Please. Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan