Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R1CV
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R1CV

    kuipruitje R1 2008

    Hoi, Ik ben op zoek naar een ander kuipruitje voor mijn R1.. Er is vanalles op de markt, maar ik denk dat de originele double bubble dark smoke van Yamaha het beste zal staan. Het leuke is dat ik op internet niet goed zien hoe het staat! Je ziet vaak alleen het bovenste deel van de motor...
  2. R1CV

    KD, wheelie chill spot omgeving arnhem

    We beginnen gewoon opnieuw! Nu gewoon als chat en zoals de titel omschrijft
  3. R1CV

    Arnhem activities

    Zo ff een nieuw topic voor de Arnhem en omstreken! *D Kneedown uurtje bij de steeg over een half uurtje 8-)
  4. R1CV

    wie rijd er vanaf arnhem naar -mooi weer MFMM- 19/9/2010

    Wie rijd er morgen vanaf arnhem naar Veenendaal voor de MFMM ? Tot nu toe zijn we met twee man met bijrijders! Als we nou met een groep gaan is altijd gezelliger :] *D Afspreekplek gelredome...
  5. R1CV

    motortochtje arnhem en omstreken 13-9-2010

    Hoi, Na gister en vandaag motor rijden heb ik toch wel zin om morgen een motor ritje te doen! 8-) Vooral omdat vandaag veel regen had :( en morgen echt super motor weer wordt. *D We zijn tot nu toe met 2 motoren ( een R1 en een Honda) Wie heeft er zin om morgen mee te rijden...
  6. R1CV

    Wheelie locaties arnhem en omstreken

    Hoi, Weet er iemand een mooie wheelie locatie in arnhem of omstreken ??? Dus lekker afgelegen, mooi recht stuk, misschien afgesloten terrein! In ieder geval een plek waar geen politie komt. Ik heb namelijk al een artikel 5 gehad... Groetjes
  7. R1CV

    R1 2008 tuning

    Hoi Allemaal, Ik heb gister mijn R1 laten afstellen met een powercommander III. Er zit een two brothers uitlaat op, cat. vervanger en open luchtfilter. Nou het ding loopt as een kanon alleen zit er een maar aan. Op de dynojet missen we 20 pk!! Kerel van tuning zegt dat de motor...
  8. R1CV

    Rijbewijs ingevorderd!

    Ze hebben gister mijn rijbewijs ingevorderd. Ik heb gister wheeliecursus gevolgd! Werkt perfect, je maakt de mooiste wheelies 8-) Alleen onderweg naar huis deed ik er nog 1 en dat zag meneer de agent... Hoe lang ben je je rijbewijs kwijt ? ze zeggen 10 dagen als je nooit eerder rare...
  9. R1CV

    R1 2008 dip en inhouden

    Hoi Heb gister R1 uit 2008 gekocht. Nu valt mij op dat ik me optrekken rond de 7.000 moet zitten om geen dip te krijgen. Ik weet dat de R bekend staat om zin dip onderin vanwege milieu eisen maar mijn vorige R1 uit 2006 had dit wel minder! Verder valt mij op dat de motor af en toe...
  10. R1CV

    Yamaha R1 uit 2006 t/m 2008

    Hoi, Ik ben op zoek naar een zwarte Yamaha R1 uit 2006, 2007 of 2008!! Hij moet echt zwart zijn niet antraciet. heeft iemand zon motor te koop staan laat het me weten! MVG Clint van Duren
  11. R1CV

    gezocht: Zwarte Yamaha R1 vanaf 2006

    Hoi, Mijn motor is 2 dagen geleden gestolen en ben er goed ziek van!!! Ze hebben mij geadviseerd alvast te kijken naar een nieuwe motor. Dus ik ben op zoek naar een zwarte Yamaha R1 vanaf 2006. Ik vind het 2009 model niet zo mooi dus die valt af. Als het 2007-2008 is kan de voorkuip...
  12. R1CV

    Gestolen in Nijmegen: zwarte Yamaha R1 uit 2006

    Hoi Allemaal, Mijn motor is op 24 maart tussen 20:45 - 22:00 gestolen in de sneeuwbalstraat in nijmegen!! Ik weet dat het moeilijk is maar het is de moeite waard. Heeft er iemand rond dat tijdstip iets geks gezien ? Laat het me alsjeblieft weten, al is het iets kleins! Waarschijnlijk...
  13. R1CV

    wheelie cursus

    Bestaat er een wheelie cursus ? volgens mij wordt er niet echt mee geadverteerd. Ik neem aan dat er toch wel iets te regelen valt met stuntteams ofzo ? Zijn er nog meer hier op motorforum die willen leren hoe je GOED een wheelie maakt ? Misschien dat we dan met die gasten van stuntteam...
  14. R1CV

    dynamo of spanningsregelaar R1

    Daar ben ik weer. Heb laatst topic gestart over mijn R1 die een soort fluittoon heeft tijdens rijden. Ben er nu achter dat de spanningsregelaar of dynamo kapot is. Motorzaak zegt ff doormeten en dan weet je welke van de twee. Hoe meet ik deze door, waar zitten de draden ? Als ik motor...
  15. R1CV

    Yamaha R1, fluittoon tijdens rijden

    Hoi allemaal, Ik heb mijn motor net zoals jullie waarschijnlijk, een hele tijd laten staan. Weer zat niet mee laten we maar zeggen Nu ben ik vandaag een stukje gaan rijden, maar ik vond dat er iets anders was. Ik hoor een fluittoon bij het motorblok vandaan komen en hoe meer gas je geeft...
  16. R1CV

    motor r1 schaaft

    Hoi allemaal, Ik baal als een stekker! heb net mijn motor opgehaald van grote servicebeurt. Ben ik bijna thuis hoor ik het blok een schavend geluid maken. Alleen in de lage toeren. Heb het als ik de motor laat uitrijden en bijna stil sta. Ook wanneer ik de motor in de vrij hebt staan en...
  17. R1CV

    Uitlaat lekt bij demper bevestiging

    Ik heb de two brothers uitlaat onder mijn R1 laten zetten, maar nu kom ik erachter dat er bij een demper aansluiting een lek zit. Nou ja lek, ik voel wat dampen eruit stromen! Wat betekend dit voor de motor (vermogen / geluid ) ? Het is goed voelbaar maar als je gas geeft wordt het minder...
  18. R1CV

    lekkere Uitlaat voor R1

    Ik ben op zoek naar een uitlaat voor mijn R1 uit 2006. Ik wil een lekker diep geluid, maar hij mag ook wel een beetje blijven schreeuwen! Ik dacht zelf aan: leovince evo II, two brothers of yoshimura Heeft iemand ervaringen / geluiden van die dingen ? Ik heb al op youtube gekeken...
  19. R1CV

    Achterbok voor R1

    Ik heb een universeel achterbok gekockt voor mijn R1. Hoe plaatst ik dat ding in godsnaam op mijn motor. Zie foto welke ik heb ! Waar en hoe bevestig ik dat ding precies want hij wil niet echt mee werken
  20. R1CV

    R1 koppeling kraakt

    Ik heb een R1 uit 2006 en nu hoor ik de laatste tijd een vreemd geluid. Wanneer ik wegtrek met weinig gas en weinig toeren lijkt alsof de koppeling kraakt. Je kunt het een beetje vergelijken met een plastic tas die je verfrommelt !! Ook als ik hem flink doortrek in de eerste versnelling hoor je...
  21. R1CV

    R1 loopt rauwer met iemand achterop

    Ik heb de laatste tijd dat wanneer er iemand achterop zit, de motor rauwer loopt. Hij trilt ook meer in de hogere toeren! Hier had ik eerder geen problemen mee! In mijn eentje heb ik daar geen last van. In de het hoge toerental (13000) dan schreeuwt hij ook meer dan alleen. iemand een idee...
  22. R1CV

    R1 2006 sneller op laten trekken

    Hey, Ik heb mijn R1 in zwolle gekocht. Nu kom ik erachter dat de motor vanuit duitsland is geimporteerd. Nu heb ik al meerdere keren gelezen dat een motor vanuit duitsland begrenst kan zijn. De R1 kan begrenst zijn tot 100 PK! Hoe kan ik dit checken op mijn motor ? Sommige zeggen als hij...
  23. R1CV

    Yamaha R1 2006

    Ik heb al van meerdere keren gelezen dat een motor vanuit duitsland begrenst kan zijn. De R1 begrenst tot 100 PK! Hoe kan ik dit checken op mijn motor ? Sommige zeggen als hij lekker door blijft trekken na 8.000 toeren zal die niet begrenst zijn ? Verder vind ik de R1 de eerste paar meters...
Terug
Bovenaan Onderaan