Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. buikschuiverracer

    Iemand ervaring met snelgas op moto guzzi v35 Imola

    Is er iemand toevallig met ervaring met snelgas bouwen op een v35 Weet niet of spec merk is wat goed past bij de guzzi Of heeft iemand nog een systeem liggen wat past en over te nemen
  2. buikschuiverracer

    moto guzzi v35 imola start niet

    Vraagje toevallig iemand in de buurt van Oss verstand van moto guzzi. Heb een guzzi V35 imola 1983 staan die enige jaren niet heeft gelopen. Nieuwe accu is reeds geplaatst maar start niet zekeringen vervangen je hoort relais wel klikken maar gebeurt verder niets. Toevallig iemand nog...
  3. buikschuiverracer

    Gezocht voor R1 2004-2006 Blok bescherming onderdelen

    Gezocht voor R1 2004-2006 type rn12 Beschermings onderdelen liefst complete set carter dynamo etc Mag licht beschadigd zijn. Iemand toevallig nog iets liggen.
  4. buikschuiverracer

    Gevraagd R1 2004-2006 lucht inlaat buizen Rechts en Links

    Ik zoek nog een paar lucht inlaat buizen zowel Rechts als links Voor Yamaha R1 rn 12 2004-2006 Wie heeft er nog paar liggen mogen beschadigd zijn want is voor een circuit fiets. Alvast bedankt
  5. buikschuiverracer

    Gevraagd Ram air buizen links-rechts Yamaha R1 2004-2006

    Gevraagd orginele Ram air buizen links en rechts Model Yamaha R1 bwj 2004-2006 Er mogen natuurlijk beschadigingen op zitten. Heeft er iemand deze toevallig nog liggen.
  6. buikschuiverracer

    Gezocht gebruikte Race kuipen set gsxr 600 k3

    Gezocht Race kuipen set voor Suzuki gsxr 600 k3 Mogen natuurlijk kuipen zijn met wat werk Liefst compleet maar als iemand een voor of achterkant heeft liggen mag dit natuurlijk ook. maxbeta@hetnet.nl
  7. buikschuiverracer

    Gevraagd Race kuipen set voor Honda cbr 600 F2

    Gevraagd nieuw of gebruikt racekuipenset voor Honda cbr 600 F2 Eventueel met wat werk mag ook
  8. buikschuiverracer

    Gezocht 17 inch Voorwiel voor fireblade bouwjaar 1999

    Gezocht een voorwiel 17 inch dat past in een fireblade van 1999 Dit mag geheel compleet zijn incl remschijven En evt al reeds zijn aangepast zodat deze meteen past. Dus heeft iemand de juiste velg hiervoor liggen mail even na maxbeta@hetnet.nl
  9. buikschuiverracer

    Voorwiel veranderen fireblade 1999 van 16inch na 17inch

    Hallo wie kan er mij vertellen hoe ik dit moet doen Of heeft zelfs misschien al een aangepast voorwiel te koop voor mijn Fireblade bouwjaar 1999 Wil met deze op het circuit gaan rijden maar met de huidige maat van voorwiel heb ik niet veel keus met de banden voor op het circuit. Dus wie...
Terug
Bovenaan Onderaan