Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ynnad
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Y

    websites hotels/logies

    Ik zie hier vaak de vraag komen van wie weet een motorhotel :Y In de Moto73 stond een reportage daarover dus zal ik voor niet lezers ff de websites plaatsen. :) , sommige sites zijn meertalig Alpen/Dolomieten: www.alpen-motorrad.com www.dolomiten-bike.com...
  2. Y

    Motorprogramma op TV

    Vanaf 29 Maart op rtl 7 vanaf 17:30 een programma genaamd Motoplus roadtrip :] Waarin 2 presentatoren 1 man 1 vrouw samen met een bekende Nederlander(zal niet) :+ Op de motor door Nederland gaan touren. (de routes daarna down te loaden) :Y Omdat Motoplus dit programma maakt zal er wel een...
  3. Y

    parkeren haarlem

    Ik ben van plan om naar een beurs in Haarlem te gaan Zaterdag , Hoe zit het daar met parkeren voor motoren worden deze op de stoep etc gedoogd ? Of schrijven ze daar meteen bonnen uit ? Danny :W :]
  4. Y

    1-Vandaag, over aansprakelijkheid wegbeheerder na ongeval

    Morgen of Maandag doet een vandaag een item over een jarenlang verwaarloosde weg waar 2 motorrijders dodelijk verongelukten. :( Mij benieuwen hoe die gemeente zich daar uit wil lullen :X Danny :W :]
  5. Y

    Legoland

    Ik ga dit jaar op de motor naar Denemarken en Zweden , En dit jaar mag mijn neefje van 12 mee achterop. :Y Nu heb ik al wat leuke uitstapjes gepland maar ik heb een vraag over Legoland. :Y Omdat ik ongeveer 1 1/2 uur rijden van Legoland zit vraag ik mijzelf af of je daar je kleding (jassen...
  6. Y

    Devils elbow in Schotland

    Ik heb in een eerder topic aangegeven naar Zweden te gaan maar nu er 3 teamleden dit jaar niet kunnen wordt dat volgend jaar |( Nu heb ik besloten om dan maar weer naar Schotland te gaan op de motor :] Nu heb ik een leuke tour uitgestippeld maar wat ik nog wil weten is dit. Als ik de A93...
  7. Y

    naar Zweden

    Zoals het er nu uitziet ga ik naar Zweden op de motor in Juli/Augustus , Ik ben daar al eerder met de auto geweest en weet ook waar ik heenga en hoe. Wat ik nog niet weet en nergens kan vinden is het volgende: 1; Zijn Gele vestjes verplicht in Zweden/Denemarken. 2; Mag je of moet je op de...
Terug
Bovenaan Onderaan