Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mvagusta
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mvagusta

    Kentekenplaat gekopieerd

    Goedenavond, vandaag verrast door het cjib met een bekeuring A10 traject controle 7.30 in de ochtend. Vreemde datum daar ik gelukkig in breda in een hotel op vakantie was. Na op vraag foto inderdaad exact hetzelfde kenteken op een andere motor met een boefje achterop. Mijn huidige kenteken...
  2. mvagusta

    Te koop SC Project demper titanium voor triumph tigersport l

    mooie zagen demper van SC project te koop wegens aanschaf nieuwe demper SC project met andere kleur. DB killer is te verwijderen dmv inbussleutel bout. Zeer beschaafd geluid in mooie titanium kleur. 350,- nieuw bij mij voor 250,- zagen in doos. arno.dewit@versatel.nl
  3. mvagusta

    origineele triumph streettriple dempers (beide modeljaren)

    In nieuwstaat verkerende uitlaat dempers origineel voor de Triumph streettriple 675. Zowel voor het oude model(hoog) als het nieuwe model (laag / 2013) Doe een leuk bod en ze zijn van jou. Nooit gebruikt daar direct bij aanschaf vervangings dempers zijn geplaatst :-) Interesse? bel effe...
  4. mvagusta

    Korte Kentekenplaathouder voor Triumph Daytona 675

    Mooie korte kentekenplaat houder van Rizoma. Maakt jou Triumph Daytona 675 echt af! (Geen langestaart) Voorzieningen voor knipperlichten ook aanwezig.
  5. mvagusta

    Korte kentekenplaathouder Triumh Daytona

    Mooie korte kentekenplaathouder van Evotech met verlichting. Dit maakt je Daytona 675 echt af.
  6. mvagusta

    Korte kentekenplaat houder (Evotech) voor Triumph 675

    In verband met de verkoop van mijn triumph Daytona heb ik nog een korte kentekenplaathouder (Tail taddy) van evotech met verlichting. Voor 75 Euri's is hij van jou ;)
  7. mvagusta

    Triumph Daytona 675 2006

    Mooie goede Triumph Daytona in Tornado red. *D 20.000 KM met origineel en triumph race uitlaat. :} Accesoire's : origineel triumph zadel overzet kontje en een evotech tail taddy (Korte kentenplaathouder) Loopt zeer mooi, stuurt zeer goed en is altijd goed onderhouden. Mijn vraag prijs...
Terug
Bovenaan Onderaan