Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Red
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Red

    Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic *Deel 53*

    *O* *O* *O* Welkom bij Deel 53 *O* *O* *O* Shirt 2009 topic Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier...
  2. Red

    Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic *deel 52*

    *O* *O* *O* Welkom bij Deel 52 *O* *O* *O* Shirt 2009 topic Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier...
  3. Red

    De 1000rr/600rr Ringmeeting 2007

    De 1000rr/600rr Ringmeeting 2007 - 6 tm 8 juli 2007 Ringcam Bij verschillende mensen heeft het virus al weer toegeslagen, bij anderen moet het nog wakker worden, hoe dan ook de tijd is weer rijp om een ringweekend te plannen. Juli lijkt daarvoor de beste maand, vakanties moeten...
  4. Red

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 10*

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Het 10e deel *O* *O* *O* In dit topic vieren we ons jubileum. Reeds 9 delen vol getypt met interessante materie. Op 27-01-2005 is het eerste topic geopend door Speeds. Let ff op de...
  5. Red

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 9

    ______ En binnen 3 weken alweer een nieuw topic van het ultra populaire FIREBLADE TOPIC. We zijn alweer aan beland in het 9e deel *O* *O* *O* Het seizoen is in volle gang, de kilometers vliegen er weer op !! Rijden, gassuh en sturen zijn de toverwoorden :] Piccies en andere creatieve...
  6. Red

    TT-assen - Wat zijn de beste plaatsen?

    Dacht zelf aan de Winterdijk en dan ongeveer halverwege zo hoog mogelijk op de tribune. Maar een polletje van gemaakt, s bocht en talud samengevoegd omdat er te weinig velden in de poll waren en deze erg dicht tegen elkaar aan liggen. Ben benieuwd :?
  7. Red

    CBR 600 RR, kleding ruikt naar uitlaatgassen

    Het valt mij op dat mijn kleding sterk ruikt naar uitlaatgassen sinds ik op cbr 600 rr rijdt. Bij de vorige cbr 600 had ik daar helemaal geen last van. Hebben meer mensen die ervaring? En zo ja, is er wat aan te doen?
Terug
Bovenaan Onderaan