Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PentAr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PentAr

    Gezocht: top(race)kuip GSX-R 600/750/1000 uit 2001-2003

    Een vriend van me zoekt voor een hobby project een top(race)kuip van een GSX-R 600/750/1000 uit 2001-2003. Er mag best wat schade aan zitten en de kleur maakt niet uit. Wie heeft nog wat op zolder liggen (en nee, niet in België, maar op de bovenverdieping van je huis ;) )
  2. PentAr

    Te koop: aanhanger voor 2 motoren

    Alles is verkocht! Maar nog wel te koop: Motorstandaard Soft Lock (zie foto's hieronder). Met deze standaard zet je snel en veilig de motor vast in aanhanger (of bus) zonder een achterbok of zijstandaard te gebruiken. De voorband valt precies in de houder welke is voorzien van een kunststof...
  3. PentAr

    Te koop: originele kuip Kawasaki ZX-6R 2003

    Ik heb een originele groene kuip voor een ZX-6R uit 2003 te koop. Foto's etc. staan op Marktplaats. ≥ Motoren - Marktplaats.nl ≥ Motoren - Marktplaats.nl ≥ Motoren - Marktplaats.nl Lampen etc. zitten er nog in. Ook andere onderdelen zijn mogelijk. Zoals het motorblok, de...
  4. PentAr

    Nieuwe motorbanden Pirelli & Dunlop

    Omdat ik gestopt ben met racen heb ik een aantal setjes banden over in de maten 120/70 ZR 17 en 180/55 ZR 17: 1 set Pirelli Supercorsa Pro (nieuw) -> 250 euro voor de set 1 set Pirelli Diablo Corsa (5 minuten op gereden dus nog 99% profiel) -> 200 euro voor de set 3 setjes Dunlop Sportmax...
  5. PentAr

    Ohlins setup ZX-6R

    Wie heeft een idee over de basis setup voor Assen en Zandvoort?
  6. PentAr

    Ohlins/WP/Hyperpro/Technoflex/Wilbers?

    Ik rijd ZAC op mijn ZX-6R uit 2003 en merk nu dat de standaard vering beperkingen heeft. Dus nu wil ik de schokbreker en de veren in mijn voorvork vervangen maar zie door de bomen het bos niet meer. Wie heeft ervaring met de verschillende merken en kan adviseren? Een euro of 1000 mag het wel...
  7. PentAr

    Jeetje, al 47402 leden op MF

    Ik zat eens in mijn profiel te kijken en zag dat ik lidnummer 762 ben. Na even verder zoeken bleek dat er al 47402 leden zijn. Dat zijn meer dan 10% van alle mensen met een motorrijbewijs in NL.... Gaat goed!
  8. PentAr

    Setje Pirelli Supercorsa ex-circuitbanden te koop

    Ik heb nog een setje Pirelli Supercorsa ex-circuitbanden te koop voor 75 euro. Ze zijn nog prima te gebruiken op straat.
  9. PentAr

    Zwarte tankcover voor een Honda CBR600RR 2003

    Ik heb een zwarte tankcover voor een Honda CBR600RR uit 2003 over. Er zit een klein beetje lakschade op de linkerkant (zie foto's) en de Honda sticker is beschadigt. Verder geen scheuren in het plastic ofzo. Nieuw kost zo'n cover meer dan 400 euro, met een lakstift en een nieuwe Honda...
  10. PentAr

    Opel reclame met vallende motorrijder???

    Opel schijnt een reclame te hebben waarin een groene motor op het circuit onderuit gaat en de bestuurder opstaat om een Opel te gaan kopen. Weet iemand waar dit filmpje te vinden is?
  11. PentAr

    TK: SC2 120 en Diablo Corsa 120 & 180 (nieuw)

    Verkocht!
  12. PentAr

    T.O.M.S. opleiding 18 juli 2005, wie o wie?!?

    Maandag 18 juli is er weer een T.O.M.S. opleiding op Zandvoort. Wie gaat er nog meer op maandag 18 juli? Meld het in dit topic en ik zal een lijst bijhouden van wie er gaat.... Ingeschreven T.O.M.S. 18 juli: - PentAr - Ms. Stuntie - YaRone - Bananeman - Roberti - CasGas met zus en zwager
  13. PentAr

    Zijn er nog motorzaken open vandaag?

    Wie het weet mag het zeggen!
  14. PentAr

    Legt Arai zijn dealers de prijzen op?

    Ik ging vandaag eens kijken naar een nieuwe Arai helm en het viel mij op dat overal keurig de adviesverkoopprijs wordt gehanteerd (behalve bij Jessy dan ;) ). Uitleg van één van de dealers was dat ze wel moeten van Arai, omdat ze anders de leveringen aan deze dealer stopzetten. Wie weet hier...
  15. PentAr

    Ervaring met Powercommander op ZX-6R (636)

    Wie heeft er een Powercommander op zijn/haar ZX-6R (636) gemonteerd? Heeft het merkbaar effect? Wat was de vermogenswinst? Etc.
  16. PentAr

    DL1 GPS datalogger inkoopactie?

    Ik ben wel geinteresseerd in een DL1 GPS datalogger, alleen vind ik hem veel te duur (vanaf €795,- excl. BTW). http://www.race-technology.nl/DL1/DL1Home.html Wie zijn er nog meer geinteresseerd? Misschien kunnen we er wat vanaf krijgen...
  17. PentAr

    Wie nog meer CRT op 10 juni 2005

    De titel zegt het al..... zijn er meer mensen die een bevestiging hebben gekregen dat ze op 10 juni mogen komen?
  18. PentAr

    Racekuip spuiten

    Ik kom met zoeken niet echt veel tegen dus vraag ik het maar ff. Heb net een Valtermoto racekuip gekocht voor mijn ZX-6R. Als ik die wil spuiten, moet daar dan eerst een laag primer op? Of is de witte laag die er standaard opzit een goede ondergrond? Welke spuitbussen zijn aan te raden? Is...
  19. PentAr

    Wie heeft hoge resolutie foto's van de ZX7RR?

    Ik zoek hoge resolutie foto's van de ZX7RR en dan met name de versie met paarse kont. Ik wil m'n racekuip misschien in die kleuren spuiten. Deze dus:
  20. PentAr

    Inbouwen van Garmin StreetPilot in auto?

    Ik wil een StreetPilot 2610 kopen en die zowel op de motor als in de auto (Audi A4) gaan gebruiken. De motormontage is niet zo moeilijk, maar ik zit met het wegwerken van de kabel en de audio-aansluiting in de auto in mijn maag. Ik wil een extra motorkabel kopen voor in de auto. Het aansluiten...
  21. PentAr

    Tweederde Nederlanders voor puntenrijbewijs

    Vandaag in het nieuws: Als het een representatief onderzoek is geweest hebben ze vast ook wat mensen benaderd die toevallig ook op dit forum actief zijn. Ik wil de steekproef graag even toetsen. Onze overheid is toch niet gebaat bij onjuiste onderzoeken, nietwaar?
  22. PentAr

    Hoe lang pikken we het beleid van Spee nog?

    Een bonte verzameling uit het nieuws van de afgelopen week:
  23. PentAr

    Cross cursus bij Henk Seppenwolde of Gerard Rond?

    Wij willen een off-road cursus voor beginners gaan doen. Kunnen we dat beter bij de KNMV (Henk Seppenwolde) doen of bij Gerard Rond? Of zijn er nog andere cursussen?
  24. PentAr

    Welke helm op een (groene) kawasaki?

    Ik zoek een nieuwe helm. Ik heb nu een zwarte Shoei Raid en wil nu wel eens wat kleur. Ik heb de volgende helmen kunnen vinden: Shoei Raid: Suomy Gun Wind Andrew Pitt replica: Shoei XR1000: OGK FF3: Arai maakt volgens mij geen groene helmen, of ik kijk er overheen. Iemand anders nog...
Terug
Bovenaan Onderaan