Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ptrb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ptrb

    Circuitdag 9 Sept. Assen - Te koop

    Plek te koop in de Groep ervaren Is uitverkocht via crt. Stuur gerust een app: nul zes 301 357 33 Groetjes, Peter
  2. ptrb

    Vervallen

    .
  3. ptrb

    Gezocht: Aprilia RSV Mile 2000-2001

    Hallo, Ik zoek een Aprilia RSV Mile uit de jaren 2000-2001. Dit in verband met de budgetcup (max bj. 2001) en de bouwjaren daarvoor (van deze 2 specifieke fietsen) bevatten wat meer risico's. Er zijn genoeg van deze motoren te koop, maar ik zoek een circuitpakket; extra wielen, bokken etc. Ik...
  4. ptrb

    BMW S1000RR 2011

    Verkocht
  5. ptrb

    BMW S1000RR 2015

    Verkocht :)
  6. ptrb

    Gezocht, circuitkappen BMW S1000RR 2015+ gebruikt

    Hoi allen, Ik zoek een nette gebruikte circuitkuip (set) voor een bmw s1000rr van het model 2015. Ik zoek geen opknapper, geen schade kuip. Ik zoek iemand die nog een kuipset heeft liggen en deze niet meer nodig heeft. Het liefst al gespoten. Mag natuurlijk niet meer kosten als een...
  7. ptrb

    GEZOCHT! Aangepaste vering voor een R6 99-01

    Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een aftermarkt achterveer en voorvork(inserts) voor de R6. Graag WP of OHLINS of een vergelijkbaar merk. Ik zoek geen duur spul, want het gaat op een oude motor! Alvast bedankt! Groetjes, Peter
  8. ptrb

    BMW S1000RR uit 2012 compleet

    Wordt gedemonteerd.
  9. ptrb

    Bitube Veringset BMW S1000RR

    Veringset voor een BMW S1000RR bestaande uit: Voorvork inserts complete achterdemper en stuurdemper. Heb hem circa 2 mnd geleden gekocht, verbeterde de BMW enorm! Echter wordt de motor verkocht en dus de veringen ook. Vaste prijs: 1600 euro. Groetjes, Peter van den Berg
  10. ptrb

    Te koop: Kaarten Assen TT Zondag

    Voor een kennis te koop: 2 kaartjes voor de TT morgen, talut plaatsen. Tegen een aannemelijk bod. Groetjes, Peter
  11. ptrb

    Circuitspullen voor MV Agusta F3 675 / 800

    Hallo liefhebbers, Hierbij wat (circuit) spullen voor een MV Agusta F Kappenset 1: Complete kappenset, kleur zwart, vast zadel Vraagprijs 199 euro. Kappenset 2: Extra achterkant, gebruik van orginele zadel Vraagprijs: 199 euro Komt komende dagen nog meer online (oa...
  12. ptrb

    Circuitkuip/ kappen Honda CBR 1000 RR SC59

    Hierbij aangeboden een (gebruikte) circuit kuip voor een Honda CBR 1000RR van bouwjaar 2008 t/m 2012 SC 59 Kuip is compleet (mist alleen een afdekkapje voor onder het zadel). Geen scheuren wel gebruikt. tja, foto's zeggen alles toch: Vraagprijs: 175 euro. ook te koop: Een...
  13. ptrb

    2 sets bandenwarmers (ook los te koop)

    Beste Motorliefhebbers, Hierbij bied ik 2 sets bandenwarmers te koop aan. Beide liggen al zo lang in de schuur dat ik niet meer kan herinneren wanneer ik ze voor de laatste keer gebruikt heb. De eerste set: Is rood en heeft een display om te temperatuur in te stellen en de huidige...
  14. ptrb

    Gestolen: BMW S1000RR

    Hallo Alle, Helaas gisteren het ergste gebeurd met mijn BMW. Een man kwam hem kopen, heeft zijn rijbewijs en gegevens achter gelaten helaas kwam hij nooit meer terug van de proefrit. Daarna bleek alles vals te zijn! Foto van de motor is bijgevoegd! Ik hoop hem echt nog te vinden...
  15. ptrb

    Te koop: MV Agusta F3 800

    Gereserveerd :)
  16. ptrb

    Set velgen Honda CBR 1000 RR SC59

    Beste, Door de verkoop van mijn circuitmotor, wil ik ook deze set velgen te koop aanbieden. De velgen zijn voor een Honda cbr 1000rr 2008-2011(misschien nieuwere ook?) De velgen komen compleet met schijfremmen en tandwieldrager en tandwiel en hebben de originele zwarte kleur. Fotos...
  17. ptrb

    Te Koop: Honda CBR 1000RR SC59 2008

    Verkocht :)
  18. ptrb

    Ducati 848 1098 1198 Kappenset kuipen

    Beste, Hierbij verkoop ik een kappenset voor een ducati 848 1098 1198 . Het gaat om in immitatiekappenset. De kleuren zijn mooi, past ook goed, maar ze zijn wel gebruikt. Onderkuip is wat beschadigd, en het gele gedeelte is rood gespoten. Vandaar ook de prijs. De grote zijkuipen zijn...
  19. ptrb

    Stuurdemper past op alle Ducati 848 / 1098 / 1198

    Beste, Hierbij verkoop ik een linaire stuurdemper voor een Ducati 848 - 1098 -1198. Hij past ook alle modellen, dus ook zonder standaard stuurdemper. Je hebt geen aansluitpunten op het frame nodig! Ook perfect als vervanging van je orginele demper. Demper is instelbaar. Mag weg...
  20. ptrb

    10-07 (donderdag as) 70 euro!

    Beste, Ik moet helaas donderdag gewoon werken, dus kan niet naar Zandvoort. De dag wordt georganiseerd door Motorsport Lifestyle. Groep 2, (geen/ beperkte circuit ervaring). Kennismakingsdag! Mag overgenomen worden voor 70 euro. Moet weg :) Bel maar naar: 06 drie01 drie57 33...
  21. ptrb

    Ducati 1098 TractionControl + Quickshift + Mapping

    Beste, Hierbij verkoop ik de module voor Tractioncontrol, quickshifter en mapping voor een ducati 1098. Alles is plug en play. Nieuw in doos (wel een keer open geweest, maar nog niet op een lopende motor geweest.) TEAB, zie internet voor nieuwprijzen. Vragen via PM of Email...
  22. ptrb

    Quickshifter losse module

    Verkocht :)
  23. ptrb

    Ducati 848 Circuit motor

    Niet meer te koop :)
  24. ptrb

    Ducati 848 / 1098 in onderdelen?!

    Helaas is er te weinig interesse, daarom heb ik toch besloten hem compleet te verkopen, zien hij er nu nog compleet bij staat. Bedankt voor alle interesse. Groetjes, Peter
  25. ptrb

    Ducati 1098 in Onderdelen?!

    Helaas is er te weinig interesse, daarom heb ik toch besloten hem compleet te verkopen, zien hij er nu nog compleet bij staat. Bedankt voor alle interesse. Groetjes, Peter
Terug
Bovenaan Onderaan