Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: masceline
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. masceline

    custum made wipkip

    deze wip kip heeft 3 jaar bij mij in de tuin gestaan ( door mij zelf gemaakt ) kinderen deden er niets meer mee vandaar dat ik hem uit de grond heb gehaald en vervolgens weer helemaal heb opgeknapt. het systeem dat in de grond zit is nog in prima staat op een klein roestplekje hier en daar...
  2. masceline

    bagage rek voor subframe gsx-r srad 1998 600cc

    custum made bagage rek voor zoals de titel al zegt een gsx-r srad van 1998 600cc deze heb ik special laten maken enkele jaar geleden en 2 keer gebruikt gehad naar de tt assen . licht maar toch zo sterk en hij is verzonken . ik vraag er 75 euro voor maar bieden mag ook zolang het maar...
  3. masceline

    mmfm 6 mei 2012 verzamelpunt nijmegen bij de anac

    het is weer zo ver : 6 mei aanstaande is het weer mmfm editie 2012. (anac tankstation is niet meer dus is er een andere plek voor gekozen.) zal het zelfde zijn als anders: We spreken weer gewoon af om 10 uur die ochtend tussen de nxp en shell net na het spoor op de neerbosche weg en...
  4. masceline

    linker en rechter zijkap suzuki gsx-r 600 1998

    ze moeten weg ,maar ben niet van plan ze gratis weg te geven ik weet wat ze waard zijn ,maar omdat ze in de weg liggen vraag er maar 50 euro voor voor beide kappen zodat ik er hopelijk van af ben zou het zonde vinden om ze op de belt te gooien ps de verbindings stukken die bij de...
  5. masceline

    mmfm 8 mei 2011 verzamelpunt anac nijmegen

    weet niet of het mijn plaats is om het de doen , maar zag dat de topic er niet was dus hebt de stoute schoentjes aan getrokken :+ het is weer zo ver : 8 mei aanstaande is het weer mmfm editie 2011. *O* 8-) zal het zelfde zijn als anders: We spreken weer gewoon af om 10 uur die...
  6. masceline

    wat is dit voor een schakelaartje

    ik ben mijn kabels door het stuur aan het trekken. hoe minder kabels hoe fijner ,al heb je ze denk ik toch wel allemaal nodig. ik heb een gsx-r srad 600 uit 1998. op de houder van je koppelings hevel zit bij mij een schakelkastje zie foto. ik zelf ga er van uit omdat het pinnetje dat...
  7. masceline

    diverse onderdelen srad 600 uit 1998

    wegens overbodig te koop -linker en rechter zijkuip (geen scheuren of afgebroken ophangpunten,ze zijn netjes en goed in de lak.) 50 euro pst of 80 als je ze alle 2 meeneemt -buddy cover met een fijne kras erop. 25 euro *verkocht -koplamp / cockpit steun. 5 euro *verkocht -topkuip houder...
  8. masceline

    dynamo stuk of niet ?

    ik heb al de topic "how to do " gelezen over het nameten van dynamo , maar ik snap iets niet als ik de motor start , en ik de stekker los heb van de dynamo die naar je SP loopt al loopt ie op een wat zwakkere accu heeft dat toch niets te maken met de uitput van je dynamo? ik heb hem...
  9. masceline

    aluminium boutjes m6

    is er iemand die 3 of 4 m6 bouten heeft liggen van ongeveer 5 cm lang die hij kan missen deze moeten van aluminium zijn en wat het me zou kosten om deze naar mij op te sturen. waar ik weet waar ik ze kan kopen moet ik ze vanaf 20 - 30 stuks kopen maar die heb ik niet nodig. als...
  10. masceline

    relais?

    vraag 1 waar zit het knipper relais van een gsx-r 600 srad uit 1998? vraag 2 is de kans groot dat er weerstand draad in de kabelboom zit en zo ja met welke draden moet ik dan rekening houden?(die van de knipper lichten of van het gewoon licht of...) vraag 3 als je alle knipper lichten...
  11. masceline

    aluminium spuiten

    dag mede mfer's ik heb van aluminium plaat werk van 2 mm dik een onderkanje van de motor gemaakt deze wel te verstaan omdat ik niet over profesionele (hoe het het ook weer???)wals beschik en aluminium hamers heb ik het met een dood eenvoudige hamer gedaan. dit wel te verstaan met...
  12. masceline

    hervullen van radiateur

    ik heb mijn radiateur een beetje opgeknapt en er een andere koelvloeistof reservoir op gezet. nou heb ik nog nooit een radiateur kompleet hervult dus weet niet exact wat de volgorde is om deze te vullen en hoe te ontluchten ( heb btw een gsxr 600 1998) ik zelf zou de radiator vullen to...
  13. masceline

    gsx-r 600 1998 kapwerk

    deze is in goede staat en wegens het maken van een streetfighter toch te koop gezet vrij zeldzame originele kleuren combo die je niet veel ziet rijden wat zeer fijne krasjes kunnen er op zitten maar dat mag ook wel als ie meer als 10 jaar oud is. maar het zijn geen opzichtige krassen of...
  14. masceline

    doorsnede van een koelvloeistof reservoir

    kan iemand mij een simpele schets laten zien hoe je zo'n "bidon of kokerachtige" reservoir. er als doorsnede er uit moet zien. voor dat ik van alles boor of zaag aan de brandstof fles die ik hiervoor gekocht heb. is toch weer zonde van de 20 euri's alvast bedankt dit is trouwens...
  15. masceline

    koelvloeistof reservoir

    ik heb een vraag: ik wil een andere koelvloeistof reservoir op mijn gsx-r 600 uit 1998 maken zie mijn topic gsx-r 600 1998 project deze zal ik dan ook verplaatsen naar een andere plek. zijn hier nog regels voor? ik denk aan : hoogte in verhouding met mijn radiateur lengte van...
  16. masceline

    verlengen van de elektra draad ?

    mijn vraag is of ik zomaar mijn draden kan verlengen doormiddel van een soldeer en een krimkous van de draden van mijn spanningswisselaar en mijn cdi unit? als ik dit doe geeft dit dan problemen? denk ik aan : prestatie van de motor niet meer starten ..... heeft lengte van de...
  17. masceline

    even voor stellen

    dag ben ted en kom uit brabant ben in bezit van een 600 cc gsx-r srad uit 1998 en ben hier terecht gekomen nadat ik eindeloos aan het zoeken was op internet nadat ik besloten had mijn motor van zijn kap werk te ondoen de groeten aan iedereen en tot hoors mijn 3 de schatje
  18. masceline

    gsx-r 600 1998 project

    dag ik zal me even voor stellen : ik kom uit wanroij ik ben in bezit van een suzuki gsx-r srad van 600 cc uit 1998. ik wou eigenlijk een naked kopen maar ik ben gesjameerd geraakt van streetfighters. ze zijn uniek en naar je persoonlijkheid gemaakt inclusief dat je er meer mee bezig bent...
Terug
Bovenaan Onderaan