Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: El_Salvador
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. El_Salvador

    Gele SIDI motorlaarzen maat 43

    Gele SIDI motorlaarzen / racelaarzen te koop aangeboden! Maat 43, maar omdat SIDI wat klein uitvalt, ook goed geschikt voor maat 42 voeten. Laarzen zijn een paar jaar oud, maar niet beschadigd en nog prima voor heel wat veilige kilometers op de weg of het circuit. Vraagprijs € 40,- De...
  2. El_Salvador

    Geel/Zwart Leren RICHA combipak maat 50

    Leren RICHA combi / racepak te koop! Maat 50, prima passend voor iemand van ca. 175-180 cm en 75-85 Kg. Dit is een kwaliteitspak en dat merk je: goede pasvorm en goede bescherming. Het pak is niet meer nieuw, maar er is nooit mee gevallen en het is onlangs professioneel gereinigd. De...
  3. El_Salvador

    Zwart Leren Combipak DINO maat 50

    Mooi leren combipak te koop! Maat 54, mij inmiddels een paar maatjes te groot, wat ook de reden is dat dit pak weg mag. Merk Dino zei mij ook niks, maar het leer is dik en van goede kwaliteit. Voorzien van klittenband op de knieën voor eventuele kneesliders. Verder heeft het pak bescherming...
  4. El_Salvador

    Dark Smoke kuipruitje Suzuki GSX-F 600 '98-'06

    For sale, een ongebruikt zwart / dark smoke kuipruitje voor een Suzuki GSX-F 600, modellen '98 - '06. Dit is een vrij hoog model, en daardoor vooral geschikt om de rijwind te verminderen. Ik heb het ruitje alleen gepast en kwam tot de conclusie dat ik de rijwind toch niet zo erg vind...
  5. El_Salvador

    Barber Motor museum, Birmingham, Alabama US

    Ik kon deze fotoreportage niet laten liggen. Ik weet waar mijn Mekka ligt, hier ga ik dus (minstens) eens in mijn leven heen! :] Barber Motor museum
  6. El_Salvador

    Gezocht: oliepeil stokje voor XS750 uit '77

    Mijn XS750 kwam zonder toolkitje, dus ook zonder cardanas oliepeil stokje. Heeft iemand zo'n ding liggen waar hij van af wil (een hele toolkit zou zelfs nog beter zijn natuurlijk)? Als je er wel een hebt liggen, maar er niet vanaf wil, dan zou een gedetailleerde foto met referentie (lineaal...
  7. El_Salvador

    El_Salvado meld zich aan!

    Hi all! Ook ik ben bevangen door het motor virus en heb vorige week mijn eerste motor aangeschaft. Een oldie: Yamaha XS750 uit '77. Maar dan wel een met een iets modernere look, vind ik. Moet nog wel het e.e.a. aan gebeuren, maar dat gaat in hetzelfde tempo als de motor: relaxed man. Over...
Terug
Bovenaan Onderaan