Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: snelle-meid
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. snelle-meid

    Gloednieuwe Dames overall Kangoerooleer

    Helaas toch te klein gekocht paar weken terug. Nooit gedragen! Allernieuwste Held overall in Dames maat 42. Specificaties Held Full-Speed: - Gemaakt van zeer slijtvast en soepel kangoeroeleer - Voorzien van een ademend en vocht afdrijvende meshlinner - Extra comfort door 3D mesh panel...
  2. snelle-meid

    Power Commander 5 voor Kawasaki ZX6 2009-2015

    Powercommander 5 incl. Qem en een O2 eliminator 175 euro
  3. snelle-meid

    Laser demper

    Een Laser demper die van mijn circuitmotor af komt. Dit was een Kawasaki ZX6 2009-2015 maar past vast ook op andere motoren. Zelf rijd ik met een ander merk. De diameter van de aansluiting is (aan de buitenkant) 51mm Er zit aan de achterkant wel een deukje in de uitlaat (ongelukje), gelukkig...
  4. snelle-meid

    Onderdelen Kawasaki ZX6(36) 2003-2004

    Schuuropruiming!! Ik heb nog een gloednieuwe kuipruit te koop voor een ZX6 Het folie zit er nog op en is niet gebruikt Kenteken houder en knipperlichten origineel Doe een leuk bod?
  5. snelle-meid

    Onderdelen Kawasaki ZX6 2009-2015

    Schuuropruiming!! Wegens ombouwen naar circuitmotor heb ik nog veel originele onderdelen voor een ZX6 liggen. Motor heeft 1000 km gereden met deze onderdelen en is toen omgebouwd dus alles als nieuw! - originele clipons - originele gaskabel en gashendel - meerdere originele rem en...
  6. snelle-meid

    Dagje Assen aanstaande woensdag 5-6 sessies 170 euro

    Wegens een crash en daardoor een gebroken en gekneusde hand kan ik zelf niet gaan. Dus wie wil wel !? 😉
  7. snelle-meid

    Ter Overname: 2 dagen Assen 339 euro

    Ter overname 2 circuitdagen op Assen voor 339 euro Het gaat om: Woensdag 25 en donderdag 26 mei. Zelf kan ik niet meer rijden. Stuur me maar een berichtje bij interesse?
  8. snelle-meid

    Gebruikte circuitbanden Dunlop seizoen 2015

    Voor: 9854 2x (netjes) 9813 5x (netjes) 9813 2x (licht spoortje) Achter: Regenband (netjes) H998 5x (netjes) 9854 2x (netjes) H998 2x (spoortje) 8827 (spoortje) Prijs voor een nette set 110 euro. Banden met een spoortje of meerdere sets enz is wel wat moois van te maken...
  9. snelle-meid

    Alle tandwielen Honda CBR 1000 SC59

    Alle tandwielen voor een Honda CBR 1000 SC59 in nog nette staat Tandwielen 40,41,42,43,43,44,44,45, en een 16
  10. snelle-meid

    Carbon zitje Honda CBR 1000 SC59

    Achterzitje voor een Honda Fireblade SC59 Excuses voor het stof, heeft alleen maar op de schap gelegen ;) Doe een leuk bod?
  11. snelle-meid

    Meerdere Kuipdelen Honda CBR 1000 SC59

    Complete set met zitje aan de tank: 100 euro Bieden mag ook 😉 Set met zitje, tankcover, onderkuip in nette witte lak: 90 euro Hier krijg je de kapotte topkuip (is nog te repareren voor de handige klusser), gebruikte (bestickerde) onderkuip, kapotte witte onderkuip, en 2 kapotte tankcovers...
  12. snelle-meid

    Radiateur + extra onderstuk (nieuw) Honda CBR 1000 SC 59

    Radiateur is gebruikt en het achterstuk + pijpen zijn nieuw Let op: extra stuk wordt bevestigd ACHTER gewone radiateur. Niet eronder! 100 euro voor de complete set
  13. snelle-meid

    Rijhoogtemeter CBR 1000 SC59

    Voor de afstelling van de rijhoogte van een CBR 1000 SC59 2x een rijhoogtemeter van Ten Kate Racing 50 euro per stuk
  14. snelle-meid

    Gebruikte banden Pirelli, Dunlop

    Alle oudere banden verkocht! Maar wegens overstap naar Dunlop nu ook de pirelli banden waar ik nog mee zou gaan trainen van de velgen gehaald. Wat heb ik nog te koop?! Voorbanden: op! Achterbanden: SC0: hele nette met maar 6 laps!!!! €60 SC0: 2 zeer nette met 15 laps €50 P.stuk...
  15. snelle-meid

    Mooie Carbon Laser Demper

    Deze demper komt van mijn circuitmotor af, inmiddels een volledig systeem daarop. Komt van een Kawasaki ZX6 2009-2013. Past vast op meerdere motoren. Zoals je kunt zien een ongelukje mee gehad. Aan de achterkant zit een deuk in het carbon. Gelukkig niet te zien als hij is gemonteerd. Doe een...
  16. snelle-meid

    Kuipset Kawasaki ZX6 2009-2013

    We hebben een kuipsetje over. Is alleen de top en onderkuip. Eventueel hebben we ook nog wel een (beschadigd) kontje liggen. Netjes met alle bevestigingspunten er al opgemaakt. Doe een leuk bod?
  17. snelle-meid

    Gevraagd Pirelli Dragon SC 1 voorbandje

    Ik vertrek bijna naar Spanje en ben nog op zoek naar een nieuwe dragon sc1 voorbandje met een recente dot. In febr 2013 zijn de laatste gemaakt en nu heb ik nog 2 achterbandjes over die ik dan op wil maken. Wie o wie heeft nog wat liggen?
  18. snelle-meid

    Meerdere sets Pirelli SC 2013

    De banden van afgelopen raceseizoen Meerdere Pirelli Dragon SuperCorsa's In totaal: 7 voorbanden & 12 achterbanden Allemaal van de laatst gemaakte zending dus begin 2013 In zeer nette staat en op tijd eraf gehaald. 3 achterbanden hebben iets een slijtspoor omdat in het begin van het...
  19. snelle-meid

    Gevraagd: as vrijdag 27 sept SGT sessies op Assen

    Wie heeft er nog wat sessies over ter overname?
  20. snelle-meid

    Werken in de motorbranche?!

    Wie heeft er tips of advies voor een job in de motorbranche? Waar kun je zoeken naar vacatures of wie weet of heeft toevallig iets? Ik zit eraan te denken om een switch te maken. Momenteel ben ben ik vertegenwoordiger maar wel in een andere branche. Dus iets in verkoop/commercieel zou me wel...
  21. snelle-meid

    Stapel gebruikte Dunlop slicks

    In totaal 7 achterbanden (nog eentje bijgekomen) en 2 voorbanden Allemaal Dunlop handgemaakte banden. Dotcodes zijn van 2011 en 2012. Ik geloof ook nog een van 2011. Doe een leuk bod voor het hele stel?!
  22. snelle-meid

    Kuipruitje en K&N filter ZX6 2003-04

    Een nieuwe blank kuipruit (nog in plastic) Er staat Puig op maar is het volgens mij niet. 25 euro Een gebruikt K&N filter. Nog helemaal netjes en nog niet zo lang geleden schoongemaakt met daarvoor bestemde spuitbussen, enzl. 15 euro Beiden voor de Kawasaki ZX6 van 2003- 2004
  23. snelle-meid

    Carbon framebescherming Fireblade

    Ik heb hier nog framebescherming liggen van carbon voor de jongste fireblade. Is gebruikt dus er zitten wat krasjes op zoals je kunt zien op de foto. Geen diepe krassen. Doe een leuk bod?
  24. snelle-meid

    Verzekeren circuitmotor

    Wie heeft er goede tips betreft het verzekeren van een circuitmotor? De meeste racers hebben geen kenteken meer zoals de mijne. Ik had mijn vorige motor verzekerd voor diefstal vanuit de garage. Hierbij moest hij dan wel vast staan aan een verankering in de grond of aan de muur. Alleen een...
  25. snelle-meid

    Opbouwen quickshifter, powercommander,Qem op Kawa zx6 2011

    Bovenstaande wil ik graag op mijn kawasaki Zx6 2011 bouwen. Nu weet ik waar ik de powercommander moet aansluiten en hoe, enz. Dus dat is geregeld...en dan?! Waar moet de Qem precies komen en hoe werkt het met de QS? Nog een puntje... Ik wil graag dat zwarte "doosje" wat achterin zit in...
Terug
Bovenaan Onderaan