Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hayahar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hayahar

    Suzuki motoren die geschiedenis schreven

    Suzuki bestaat al ruim honderd jaar, maar pas na de Tweede Wereldoorlog begon het Japanse bedrijf met de productie van motoren. Michio Suzuki is de oprichter en naamgever van het bedrijf. De oprichting vond plaats in 1909. Suzuki concentreerde zich in de eerste jaren op de ontwikkeling en...
  2. Hayahar

    Apeldoorn, deel 56, meer Clanmeetings in de nazomer !!

    Welkom in het Apeldoorn topic. Onze speeltuin, hoewel het er wel heel druk wordt -O- Marieke Zoeperman Tinuz Speedballer Sparc Solex Crazy Soes Snake-Eye RVF400 Jeronimerel Geert Ikkz Hayahar Phantom...
  3. Hayahar

    Apeldoorn Topic deel 49, de top motorclan van 2010

    Welkom bij de Apeldoorn Clan, de mafste idioten bij elkaar die je maar kunt bedenken, maar tegelijk ook de gezelligste. Altijd leuke uitjes, race-events, leren van elkaar en vooral gezellige dingen doen. Ongetwijfeld het leukste topic van Nederland :Y :Y :Y even voorstellen: xMariekex...
  4. Hayahar

    Typeplaatjes na laten maken, adresje gezocht

    Ik zoek een adresje waar ik voordelig kleine oplagen kunststof typeplaatjes na kan laten maken. Dit zou kunnen zijn door spuitgieten, cnc-frezen, noem maar op. Al op veel sites gezocht, maar moet dan duizenden stuks bestellen voor heel hoge prijzen. Ik weet ook niet of het bestaat, maar...
  5. Hayahar

    Yamaha FS1 onderdelen

    Ik heb interesse in alle onderdelen van de Yamaha FS1. Heb je nog wat in de schuur liggen of een complete FS1? Laat het mij even weten, dan wil ik het wellicht van je overnemen.
  6. Hayahar

    Chroomwerk restaureren

    Ik ben op zoek naar iemand die voor niet al te idiote bedragen een aantal onderdelen opnieuw kan verchromen. Het gaat om een voor en achterspatbord en een stuk of 10 kleine onderdeeltjes. Ik wil zelf al wel een hoop voorbereiding doen op aanwijzing van de verchromer. Misschien zit hier een...
  7. Hayahar

    Apeldoorn Topic deeltje 47 alweer

    [hr] hier zijn jullie aangekomen in een hecht clubje idioten. Goed gek en allemaal een te gekke passie, Dat ding op twee wielen!! En voor sommige betekend dat hardcore, stealy's en whoppies. Andere stellen zich beschaafder op en zijn rustiger om het niveau weer op peil te houden. We hebben dus...
  8. Hayahar

    Verkeersovertredingen voor laten komen: Heeft dit zin?

    Ongetwijfeld zijn er hier veel mensen die een overtreding begaan zouden hebben maar het hier helemaal niet mee eens zijn en deze voor de rechter willen laten komen. Ik ben eigenlijk razend benieuwd bij wie dit ooit zin heeft gehad. Bij mij i.i.g. nog nooit. Zal een voorbeeldje geven: Mijn...
  9. Hayahar

    Framenummer eraf, wat nu?

    Ik heb een probleempje. Mijn bouwjaar Busa 2003 is teruggeroepen geweest om een nieuw frame te krijgen. Balhoofd van de oude kon kennelijk scheuren. Daarbij is er i.p.v. Het metalen plaatje met het framenr. een soort van sticker met dezelfde gegevens opgekomen. Sta ik hem vanmiddag uitbundig...
  10. Hayahar

    Raar afslijten voorband

    Ik heb met een VFR een raar slijtspoor op mijn voorband. Aan de linkerzijde van de band ontstaat een vlak stuk, net of er alleen linkerbochten mee gereden wordt. De voorpoten zijn gericht na een ongevalletje, maar de rare slijtage blijft. Ook bij een nieuwe band begint het direct weer. Heeft...
  11. Hayahar

    Andere kuipruit Hayabusa.......Welke

    Ik begin steeds meer last te krijgen van mijn nek als ik hogere snelheden rijdt. Komt ook doordat ik niet meer helemaal achter mijn huidige kuipruitje kan kruipen, ofwel, ben ik gewoon te dik voor geworden. :9 Heb gezocht naar een ander ruitje, maar er is een hoop te koop. Heeft iemand enige...
  12. Hayahar

    Kettingsmeersysteem, goed werkend. Witte knipperlichten Busa

    Heb een Hayabusa 2004, waar ik een goed kettingsmeersysteem op wil monteren. bij voorkeur die van Osco. Zoek ook nog witte knipperlichtglaasjes.
  13. Hayahar

    Revit, jas en broek (goretex) en Nolan Helm (dames)

    Splinternieuwe jas en broek van mijn vrouw te koop. slechts één keer gedragen, ritje Apeldoorn-Lelystad v.v. Alles geheel zwart, maatje 36. Ook de Helm, merk Nolan maat S kan weg. Alles bij elkaar € 250,--
  14. Hayahar

    Daytona Bikeweek Florida, eind februari begin maart

    Ben vorig jaar naar Florida geweest en was in Daytona toen het daar Bikeweek was. Zoiets zouden ze hier ook moeten organiseren. Asser bikeweek of zo. Dit is zo gaaf, dat ik volgend jaar de hele week wil. Vertel hier over jouw ervaringen als je er geweest beny.
  15. Hayahar

    Yamaha FS1

    Ik heb ooit in mijn jeugd een Yamaha FS1 gehad met een wat andere techniek als de bromfietsjes in Nederland. Daze hadden 4 versnellingen, allen naar beneden, een 10mm carb. dichtgegoten spoelpoortjes en een trutuitlaatje. top 40km/u Die van mij had standaard 5 versnellingen, 22mm carb. bijna...
  16. Hayahar

    Hart in de keel???

    Iedereen is wel eens wat overkomen waardoor zijn of haar hart in de keel schoot en waarover je nog geregeld nadenkt als je weer op de motor stapt. :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X Ik zelf ben me kapot geschrokken toen plotseling mijn...
  17. Hayahar

    Partner wil niet mee op de motor

    Volgens mij zijn er een hele hoop mannen met hetzelfde probleem als ik. Mijn vrouw vertikt het om eens een keertje achterop te kruipen om een gezellig ritje te maken. Ze heeft het een keer gedaan en wil nu nooit meer. (ben echt niet boven de 80km/u geweest) :X ;( Ik heb dus een...
  18. Hayahar

    mooi weer toeren

    Ik ben een echte mooi weer rijder en mag graag een flink stuk sturen. Ik wil ook wel graag met een paar mensen even de grens over wippen en een paar dagen weg blijven, maar wel als de voorspellingen goed zijn. Dit betekent echter wel dat het dan vaak te laat is om nog een slaapplaats te...
  19. Hayahar

    zwabberen

    Ik heb een tijdje geleden een andere Hayabusa gekocht en er direct nieuwe banden onder gekregen, de nieuwste van Michelin. Nu heb ik soms het gevoel dat de hele motor een beetje "zwabbert" bij snelheden tussen 80 en 120km per uur. Alles al eens opnieuw laten balanceren en na laten kijken, maar...
  20. Hayahar

    vering en demping Hayabusa stellen

    Kan iemand mij een indicatie geven voor de veer-instellingen van een Hayabusa en voor de in en uitgaande demping? Ik ben een stevige doorrijder en rond de 90 kg. wegligging vind ik belangrijker dan comfort. Zaterdag krijgt hij een beurt en wordt ook de olie vervangen in de voorvork. Daarna...
  21. Hayahar

    Onderdelen nieuw kopen?

    Ik ben nou al weken op zoek naar een duozitje voor mijn Hayabusa maar kan niks 2ehands vinden. Weet iemand waar ik zo'n ding nieuw kan kopen via internet?
  22. Hayahar

    Engeltje op de motor meegereden?

    Twee weken geleden mijn 2e hands Hayabusa opgehaald, op de motorbeurs mooi pakkie bij gekocht, vrijdag nieuw helmpje en gisteren lekker eindje rijden. Ook even langs de motorzaak om mijn remmen even te laten controleren omdat ik het idee had dat dit niet lekker werkte. Niks mis mee, nieuwe...
  23. Hayahar

    Hayabusa duozitje gevraagd

    Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een duozitje voor een Hayabusa. Er bestaan echt mensen die hier achterop willen zitten!!
  24. Hayahar

    Duozitje Hayabusa

    Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een duozitje voor een Hayabusa, er bestaan echt mensen die achterop willen!! Wie kan mij helpen
Terug
Bovenaan Onderaan