Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. capricorn-46

    gsxr750w achterremklauw

    ik zoek een gsxr750w achterremklauw voor een projectje , heb je iets liggen mail me ff :Y
  2. capricorn-46

    suzuki gsx750es/ef

    ik ben op zoek naar de volgende onderdelen van een gsx750 es/ef , een benzine tank ,kuip ,zadel, verlichting voor achter ,en het kapje achter .
  3. capricorn-46

    De woon/werk motor

    wat is de ideale woon/werk motor ,die zoek ik . ik zit zelf te denken aan een k75rt ,om te proberen wat mag ze kosten 1000,- km stand 100000 minder is beter, :) is een ander merk beter laat het maar horen ,sta voor alles open :Y
  4. capricorn-46

    blok spuiten

    ik zit te overwegen om mijn blok te spuiten van zilver naar zwart . hoe kan ik dit het beste aanpakken ,wat heb ik behalve verf en primer nog meer nodig :W
  5. capricorn-46

    stuurpen verwijderen

    ik wil de stuurpen van een fireblade verwijderen ,nu denk ik dat deze gelast is moet ik de nieuwe ook vastlassen . de blade vork komt in een suzuki gs 1000. greeets bert :W
  6. capricorn-46

    gsx1100 service manuel

    motor verkocht ,kan het boek ook weg :+ service manual van een gsx1100 bouwjaar 1980
  7. capricorn-46

    giuliari zadel

    hoi ik zoek een giuliari zadel passend op een gs1000 bj78 of een gsx1100 bj80. :W
  8. capricorn-46

    kan dit zo

    schroefdraad loopt door het oog van de schokkers kan dit,of moet ik dit zo maken dat het gedeelte wat in het oog zit schroefdraad vrij is .
  9. capricorn-46

    achterband 17x5,5 velg

    heeft iemand nog een achterband liggen voor een 17x5,5 velg , heb er eentje nodig om mijn projectje te verzetten *D band mag/moet versleten zijn maar niet lek ,gratis of voor heulllll weinig eventueel verzendkosten . gr. bert :W
  10. capricorn-46

    zadel suzuki

    wegens andere ideeen te koop een zadel komt van een gs1000 af ,is misschien iets voor een caferacer o.i.d zit wel een klein sneetje in van 1cm. bied maar :Y
  11. capricorn-46

    3de cilinder bijna geen compressie

    hoe dit te maken , kan het gratis ,voor weinig ,een beetje of kost het veel . het gaat trouwens om een gsx1100 uit 1980 :Y
  12. capricorn-46

    remklauwen gezocht

    ik zoek remklauwen voor een gsxr met de bevestigingsgaten ,hoh 85mm. heb je iets liggen graag ff een mailtje met een fotootje en prijsje :P
  13. capricorn-46

    gsxr750 voorwiel

    hoi ik ben op zoek naar een gsxr750 voorwiel met geperforeerde remschijven van voor bj96 heb je iets liggen laat het me weten . thx bert
  14. capricorn-46

    gsx1100 zijkappen

    ik ben op zoek naar de zijkappen van een gsx1100 bouwjaar 1980, heb je wat liggen en wil je het kwijt ,laat maar horen :Y
  15. capricorn-46

    gs1000 achterlicht

    ik ben op zoek naar een suzuki gs1000 achterlicht (compleet)bouwjaar78 of passend daarop.
  16. capricorn-46

    kroonplaat maten gsxr 750/1100

    hoi ik wil op mijn rf900 een andere kroonplaat zetten ,zoiets als dit alleen voor de rf is dit niet te krijgen :( daarom wil ik er eentje van een gsxr erop zetten met de poten en wielen van de rf , ik heb daarom de maten nodig van een gsxr 750/1100 bouwjaren laat 90 begin 2000 hetgaat...
  17. capricorn-46

    motorblok glasparelen/spuiten

    een vraag als ik mijn blok wil laten glasparelen of spuiten kan dit zonder dat het blok uit elkaar moet . thx
  18. capricorn-46

    aluminium velgen

    hoi ik heb aluminium velgen hoe krijg ik daar de banden vanaf zonder de velgen te beschadigen . is dat makkelijk zelf te doen of kan je het beter door een motorzaak laten doen
  19. capricorn-46

    cb500k1 kroonplaat verslijpen

    ik wil clipons op mijn cb500k1 }) zetten en mijn kroonplaat polijsten/verchromen alleen wil ik de stuurhouders eraf slijpen en met lassen de gaten opvullen hou ik genoeg sterkte over om dit te doen wie heeft hier een antwoordt op thx
  20. capricorn-46

    bochtenset cb500/550f

    hoi ik ben op zoek naar een bochtenset voor een 500/550f moeten in redelijke tot goede staat zijn .oja niet onbelangrijk type 4in 2. of een adres die ze kan maken
  21. capricorn-46

    doorsluisen zoekvenster

    vraag waarom wordt ik na het invullenvan een zoekopdracht doorgesluisd naar google :( inplaats van hier op het motorforum ,was eerder niet zo
  22. capricorn-46

    racekuip

    wie kan mij informatie geven of door eigen gebruik *D over op internet aangeboden racekuipen voor straatgebruik voor mij duc 916 want de mijne is overleden :N je hoort veel dat er van die slappe troep in de handel is
  23. capricorn-46

    yamaha xj900

    hallo ik heb tekoop een yamaha xj900 bj 1993 met 2 koffers ,km stand is 45000,kleur grijs zwart paars motor rijdt goed maar is mij te zwaar qua gewicht dus heb ik mij een duc gekocht :Y . motor heeft wel wat roest op de veren en wat plekjes maar daar is de prijs ook naar mijn vraagprijs is...
  24. capricorn-46

    ducati 916

    hallo ik ben op zoek naar een volledige of delen van een ducati 916 senna kuip kleur het liefst grijs maar andere kleuren ook graag aanbieden .thx bert :W
  25. capricorn-46

    duc916

    hallo ff voorstellen ben bert ik woon in hoogeveen ben sinds kort een ducatist . :}
Terug
Bovenaan Onderaan