Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DikkePijp
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Tussen bepaalde toeren raar lopen

    Van de zomer heb ik mijn Powercommander III laten afstellen bij Tovami. Dit is allemaal super gegaan en hij reed daarna als een kanon. Maar hij heeft nu de eerste 12.000 beurt gehad en nu loopt hij tussen de 2500 en 4000 toeren op 3 cilinders of iets wat daar op lijkt. Misschien dat hij voor de...
  2. D

    GI-Pro

    Ik zat op verschillende webwinkels te strunen naar gear indicators en kwam ik dus die GI-Pro tegen. Heeft iemand daar ervaring mee? Is het zo dat die dingen ook je performance veranderen? Ik zie iets over improved acceleration enzo, maar dat wil ik absoluut niet. Het enige wat dat ding moet...
  3. D

    Goede Suzuki werkplaatsen

    Wat zijn goede Suzuki garages? Ik heb een GSX-R600 K4 en deze heeft nu 13.000 km. gelopen, wat dus tijd is voor een beurt. Maar ik wil niet dat één of andere stagair aan me motor loopt te prutsen. Ik kom zelf uit Den Helder en de dichtsbijzijnde voor mij is MotoPort Hippo, maar ik wil niet naar...
  4. D

    Hallo

    Hallo, ik ben Martin en heb sinds dit weekend een Suzuki GSXR600 K4. Ik volgde het forum al een tijdje en dacht van: laat ik nu maar eens aanmelden :) Mods aan de motor zijn een full system Yoshimura en powercommander. Ook is de taartschep eraf achter en heb ik kleine knippers. Foto's volgen...
Terug
Bovenaan Onderaan