Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ssoepkip
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ssoepkip

    tk 2sets Metzeler Racetec interact K2

    2 sets 190/120 Metzeler Racetec Interact K2. Dotcode achterbanden 16/12, voorbanden 24/11. Bij de achterbanden is rechts het profiel minder in het midden en links nog ruim voldoende, voorbanden nog ruim profiel, goed voor een circuitdagje of nog vele km's op straat. €50,- per set of €80 voor...
  2. ssoepkip

    tk Metzeler Racetec interact K2

    2 sets 190/120 Metzeler Racetec Interact K2. Dotcode achterbanden 16/12, voorbanden 24/11. Bij de achterbanden is rechts het profiel minder in het midden en links nog ruim voldoende, voorbanden nog ruim profiel, goed voor een circuitdagje of nog vele km's op straat. €50,- per set of €80 voor...
  3. ssoepkip

    Racer RN22 loopt niet lekker

    Probleem: motor stottert bij half gas, stationair loopt hij goed, bij gas geven loopt hij ook goed, gas hendel in een stand houden om bijvoorbeeld 3000rpm te draaien gaat de motor onregelmatig draaien. Er is niet normaal te rijden door de pitsstraat, in de bochten bijvoorbeeld de Strubben waar...
  4. ssoepkip

    Gevraagd linker voorvorkpoot R1

    Gezocht omdat ik zo stom ben geweest om het naar de klote te draaien (zie foto) een linker onderpoot van een Yamaha R1 (RN22), volgens mij is de poot van een RN19 (07, 08) het zelfde. Of als je een schade vork hebt waar de zwarte onderkant nog goed van is heb ik ook interesse want het schijnt...
  5. ssoepkip

    Gezocht!! linker voorvorkpoot R1

    Gezocht omdat ik zo stom ben geweest om het naar de klote te draaien (zie foto) een linker onderpoot van een Yamaha R1 (RN22), volgens mij is de poot van een RN19 (07, 08) het zelfde. Of als je een schade vork hebt waar de zwarte onderkant nog goed van is heb ik ook interesse want het schijnt...
  6. ssoepkip

    ketting klinken met Whale cutter/pons

    Beste mensen, Ik heb geen ervaring met kettingen klinken maar heb de mercedes onder het ketting gereedschap ter beschikking de Whale chain cutter/pons. Wat ik me nu alleen afvraag hoe strak ik het plaatje van de schakel aan moet draaien voordat ik ga klinken. Te strak heeft als gevolg dat de...
  7. ssoepkip

    MSH - Assen maandag 1/10, wie?

    Hoi, zijn er nog mensen die gaan rijden maandag 1/10 bij motorsportschool holland op Assen. En zijn er nog plekken vrij in pitboxen?
  8. ssoepkip

    TK. gebruikte banden

    Gebruikte circuitbanden waar nog een circuitdagje mee te doen. Metzeler racetec K2. 2x achterband 190/55-17 dotcode 4310, profiel nieuw M 5mm, R&L 4mm gebruikt M 4,- R 2,5- L 3 Metzeler racetec K2 interact 1x voorband 120/70-17 dotcode 0111, profiel nieuw M 4mm, R&L 3mm gebruikt M 3,5- R...
  9. ssoepkip

    ervaring michelin slicks

    Ik heb nog een set slicks liggen die ik toch maar eens wil proberen. Het gaat om Michelin Pilot 12/60-17 (S1270 A) en 19/69-17 S1930A. Ik ben er achter dat de voorband een medium/soft is en de achterband een medium/hard. Wat ik niet precies weet zijn de maten ik ga er van uit dat het voor een...
  10. ssoepkip

    Bandjes te koop Metzeler K2

    Gebruikte circuitbanden waar nog een circuitdagje mee te doen is of een paar duizend km op straat. Metzeler racetec K2. 2x achterband 190/55-17 dotcode 4310, profiel nieuw M 5mm, R&L 4mm gebruikt1 M 4,5- R 2,2- L 3,5. gebruikt2 M 4- R 1,8- L 3. 1x voorband 120/70-17 dotcode 0411...
  11. ssoepkip

    foutcode 22, yamaha R1 2009

    Hoi, motor vandaag in elkaar gezet en nu brandt het motorlampje en krijg ik de foutcode 22. De motor starte prima en zo te horen loopt ie goed. Ik kan geen lijstje vinden wat de betekenis is van de foutcodes. Weet iemand zo een lijst te vinden of wat code 22 is. Thanx,
  12. ssoepkip

    Reparatie carbonkuipdelen

    Door een val zijn mijn kuipdelen van carbon beschadigd er zitten hier en daar wat scheuren en is de rand van het kontje flink geschaafd. Mijn vraag is kan je dit repareren door een polyester matje aan de binnenkant te plakken. Hieronder een plaatje toen alles nog heel was.
  13. ssoepkip

    gevr. helder vizier AGV Ti-Tech

    Wie heeft er nog een goed helder vizier liggen voor een AGV Ti-Tech (dart), zal er vast wel ergens 1 in de kast stoffig liggen te wezen. Gaarne wil ik hem dan voor weinig overnemen.
  14. ssoepkip

    Stompgrip's hergebruiken?

    Heeft iemand ervaring met het verwijderen van zijn stompgrip's en ze opnieuw te gebruiken bijvoorbeeld bij het overspuiten van de tank. Hoe zijn de stompgrip's te verwijderen (föhn) en plakken ze dan nog. Bestaat er lijm die mooi transparant is zodat ze opnieuw te plakken zijn. Tips en trucs...
  15. ssoepkip

    gezocht Yamaha R1 linkerclipon en voetsteun

    Hallo, ik ben op zoek naar een linkerclipon voor een Yamaha R1 van '04 t/m'08. En de schetsplaat voor het linker voetstepje voor een Yamaha R1 vanaf '09. Bij beide onderdelen gaat het om de originele uitvoering.
  16. ssoepkip

    gezocht L-clipon en stepje Yamaha R1

    Hoi, ik ben op zoek naar een linkerclipon voor een Yamaha R1 van '04 t/m'08. En de schetsplaat voor het linker voetstepje voor een Yamaha R1 vanaf '09. Bij beide onderdelen gaat het om de originele uitvoering.
  17. ssoepkip

    Te koop, dynamocover van GB-racing, Yamaha R6: '06-'10

    Te koop, gloednieuwe (in verpakking) dynamocover van GB-racing. Geeft zeer goede bescherming voor je blok bij een val. Hij past op een Yamaha R6 van '06-'10 met een normale dynamo. Als je hem nieuw moet bestellen kost het je circa €80,- nu kan ie voor 40 euries op je mat liggen. Mail me als...
  18. ssoepkip

    Nuttig? een stuurslag begrenzer

    Hoi beste mensen, Ik hoor graag jullie ervaring/mening over het gebruik van een stuurslagbegrenzer. Bijvoorbeeld voorkomt het ergere schade, zitten er ook nadelen aan.
  19. ssoepkip

    tk dynamocover R6 '06-'10 €50,-

    Te koop, gloednieuwe (in verpakking) dynamocover van GB-racing. Geeft zeer goede bescherming voor je blok bij een val. Hij past op een Yamaha R6 van '06-'10 met een normale dynamo. Als je hem nieuw moet bestellen kost het je circa €80,- nu kan ie voor 50 euries op je mat liggen. Mail me als...
  20. ssoepkip

    tk dynamo cover R6 '06-'10 €50,-

    Te koop, gloednieuwe (in verpakking) dynamocover van GB-racing. Geeft zeer goede bescherming voor je blok bij een val. Hij past op een Yamaha R6 van '06-'10 met een normale dynamo. Als je hem nieuw moet bestellen kost het je circa €80,- nu kan ie voor 50 40 euries op je mat liggen. Mail me...
  21. ssoepkip

    te Koop, circuitdag Assen 19mei tracksdays4all (snel)

    Helaas, kan ik hem niet zelf rijden en bied ik mijn dag aan voor de normale prijs van €189. Circuitdag van trackdays4all (roadracepromotion) snelle groep, 4 sessies minimaal waarvan 2x25 min en 2x20min, en bij tijd over een 5e. Heb je interesse mail me of PB. ssoepkip@hotmail.com
  22. ssoepkip

    verwijder kunstofdeel frame Yamaha R1'09

    Hoi weet iemand hoe die plastic delen uit je frame te verwijderen zijn?
  23. ssoepkip

    2 of 1 in 2 gesplitste remleidingen

    Kan iemand mij vertellen of het verschil voelbaar is tussen een dubbele leiding van de pomp of 1 die zich splitst. Beide uitvoeringen zijn rvs leiding. Mijn vraag komt n.a.v de aanschaf van een brembopomp waarbij alleen een banjobout voor 2 leidingen zit. Nadenkend daarover realiseer ik me dat...
  24. ssoepkip

    Dubbele of 1 in 2 gesplitste remleidingen?

    Kan iemand mij vertellen of het verschil voelbaar is tussen een dubbele leiding van de pomp of 1 die zich splitst. Beide uitvoeringen zijn rvs leiding. Mijn vraag komt n.a.v de aanschaf van een brembopomp waarbij alleen een banjobout voor 2 leidingen zit. Nadenkend daarover realiseer ik me dat...
  25. ssoepkip

    handschakelaar koelventilatoren

    Hallo, Er zijn hier vast wel mensen die het inschakelen van de koelventilator met een schakelaar op het stuur hebben gemaakt. De automatische aansturing moet ook blijven werken. Graag wil ik weten hoe, schakelaar in de hoofstroom of een stuurstroompje op het relais gemaakt. Het gaat om een...
Terug
Bovenaan Onderaan