Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: djustmie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. djustmie

    Vervangings uitlaat voor ktm690 enduro/sm 2012/2017

    Te Koop Vervangingsdemper (Dominator) voor KTM 690 Enduro of SM Titel zegt het al uitlaat heeft ongeveer 120km gemonteerd gezeten , verder nooit gebruikt. Nieuw gekocht en ziet er ook nog uit als nieuw. Reden verkoop , ik vind hem te luid en ben te lui om een goede/passende db killer te...
  2. djustmie

    Team Allroad Brabant 2016

    allroad rijden met team allroad brabant We gaan gewoon lekker door in 2016 :Y quote uit de FB pagina +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Na een fantastisch verlopen 2015 willen we er een nog beter 2016 van maken. Dus allroad...
  3. djustmie

    Allroad rijden in brabant of Noord limburg

    Hallo Wij zijn een aantal enthousiaste en ervaren motorrijders die het leuk vinden om beginnende allroaders (met de wat zwaardere motoren) de kans willen geven om kennis te laten maken met allroadrijden Of degene die al wel wat ervaring hebben maar niet de lokale zandwegen weten om een...
  4. djustmie

    Laarzen

    Ik ben nog wel in het bezit van een paar crosslaarzen, (oude) maar nog wel heel en functioneel. heb nu ook supermotolaarzen erbij gekocht. Waarom zou ik die wel of niet ook als vervanging kunnen gebruiken bij OTR ritjes?
  5. djustmie

    FCR 39 mm voor DRZ

    Bij deze te koop mijn FCR 39mm carb heb hem ongeveer 3/4 jaar en gekocht bij frank mx parts. Daar is die dus helemaal nagekeken ultrasoon gereinigd en in orde gemaakt voor de drz. ook heb ik er nog een zeta accelaratiepomp dekseltje opgezet . richtprijs 225€ ex verzenden mvgr rene
  6. djustmie

    Topic voor de niet eigenaren

    DIT TOPIC IS SPECIAAL VOOR DE NIET ,,, BEZITTERS djustmie in "Suzuki DRZ klein, fijn en fun2ride the ..." lees bovenstaande link maar door en ga dan maar zoveel posten als je wilt :P wat in de link staat is zuiver een willekeurig voorbeeld. Het gaat dus over alle niet bezitters, of...
  7. djustmie

    Suzuki DRZ klein, fijn en fun2ride - the story continues

    vorige delen suzuki drz400 Klein maar fijne DR-Z 400 klein maar fijne drz-400 + drz 400 klein maar fijn testverslag http://www.motorfreaks.nl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=1506]test Een echte alleskunner in 2 verschillende jasjes verkrijgbaar dwz een super-motard...
  8. djustmie

    xtz meetz dr

    na het vervolg op de xtz660 meets drz tour (AKA SINT JUTTEMIS TOUR) is het tijd voor een vervolg. nu echter iets anders van opzet voor wie alle xtz modellen versus alle dr(z) modellen wanneer zaterdag 3 september waar Noord brabant start is 20 km oostelijk van eindhoven...
  9. djustmie

    drz 400 klein maar fijn

    Het volgende DR-Z topic is bij deze heropend Kom er gezellig bij en plaats wat informatie en een foto ,van jou DR-Z. Indien men site's heeft even mailen of vermelden ,dan zet ik ze in de startpost. [url=http://www.motorfreaks.nl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=1506]test...
  10. djustmie

    xr400r

    -------------------------------------------------------------------------------- wegens aanschaf suzuki drz 400-s (nieuw) is mijn xr400r eigenlijk overbodig geworden. daarom bied ik die nu hier te koop aan. ik heb hem zelf gekocht op km stand 10.000 en dat was in febr dit jaar. omdat ik...
  11. djustmie

    honda nx 650

    ik heb hier een dominator uit 89 staan. deze is nu twee en half jaar in mijn bezit. ik heb hem gekocht met een km stand van 25.000km de teller staat nu op 33.000km. ik heb hem NIET op straat gebruikt maar als zand motor vorig jaar zomer de cilinder laten honen, overmaatse zuiger geplaatst...
Terug
Bovenaan Onderaan