Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mikey84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Gps tracker voor Crossmotoren

    Goedenmiddag, Ik vroeg me eigen af of er ook gps trackers zijn voor de Crossmotoren? Dus die je niet op een accu aan hoeft te sluiten. Dat als hij gejat word dat je hem terug kunt vinden dmv je telefoon. Heeft iemand hier ervaring mee?
  2. M

    potkrik met hydroliekpomp bedienen?

    Ik heb een motorheftafel. Nu wil Ik deze in gaan "graven" zodat deze gelijk ligt met deze vloer. Maar er zit een potkrik onder die Ik handmatig moet bedienen. Kan Ik hier een losse hydroliekpomp op zetten? Ik heb al een 230v motor met tank en 3.2cc pomp. Graag hoor Ik of die al meer...
  3. M

    Enduro CRF450R exporteren naar België

    Goedenavond, Heb een crf te koop staan. Nu heeft er iemand uit België intresse in de motor. Maar hij weet niet of hij hem daar in kan voeren. (Uitvoeren hier bij de rdw weet ik wel hoe dat moet) Omdat de CRF450R met kenteken daar nooit is uitgebracht volgens hem. Dat hij dan bij de Honda...
  4. M

    Bod via email bindend??

    Goedenavond, Een maat van mij had een motor te koop staan op MP en daar werd een bod op gedaan via de mail. Was een goed bod dus hij terug gestuurd dat hij akkoord ging met het bod. Maar hij was ook nog met een paar andere bezig, zoals meestal wel als je iets te koopt hebt. Nu belt er...
  5. M

    Waarde gopro buggy

    Goedenmorgen, Nu wil ik eens een buggy gaan kopen om aan te klussen. Maar hoe bepaal ik de waarde van z`n ding. Het gaat om deze http://www.speurders.nl/overzicht/motoren-en-scooters/atvs-quads-en-trikes/page/4/originele-honda-390cc-quad-kart-buggy-139045975.html?sr_ab=0 Hij vraagt 1200...
  6. M

    Waarde Kawasaki kdx250 uit 1993

    Goedenmorgen, Ik kan een kdx250 kopen uit 1993. Maar wat is z`n ding een beetje waard? Kan er niet veel over vinden op internet. Zit een nieuwe zuiger in en heeft een beurtje gehad. Achterband moet wel vervangen worden. Mvg
  7. M

    koppeling suzuki lt50 kinderquadje

    Hallo, Ik heb een probleem met de koppeling van mijn Suzuki lt50. Er zit geen vrijloop op. Dus als ik hem vooruit duw gaat hij door zijn compressie heen. Heb hem al open gemaakt maar kan niet echt iets vinden. Volgens deze tekening zit alles gewoon goed. Als ik de moer losser draai...
  8. M

    Probleem koppeling Suzuki lt50

    Goedenavond, Weet niet of ik hier goed zit maar ik vraag het toch even. Heb hier een Suzuki lt50 staan van de buurjongen. Nu is er een probleem met de koppeling. Deze loopt niet meer in zijn vrij. Als ik de quad vooruit wil duwen loopt de krukas mee. Ik kan hem dus zo aanduwen. Dus ik...
  9. M

    GESTOLEN KTM sx65 2008 en Kawasaki kx65 2006

    Goedemorgen, Ze hebben hier vannacht rond de klok van 4uur 2 crossertjes weg gehaald. Het gaat om een KTM sx65 uit 2008 en een Kawasaki kx65 uit 2006. Het zijn vrij opvallende machinetjes gezien hun stickerset. Helaas heb ik geen framenummers maar als ik de motoren zie weet ik zo of ze het...
  10. M

    Voorvork keerringen vervangen

    Ik kan een KTM SX65 kopen uit 2003 maar nu is er een voorvork kerring lek. Kan ik dit makkelijk zelf vervangen? Hoeveel olie moet erin? Of waar kan ik dat ergens lezen?(eventueel ook voor andere crossers) Zo ja wat heb ik allemaal nodig en wat zijn de kosten daarvan? Het laten maken kost mij...
  11. M

    bouwjaar uit framenummer halen

    Goedeavond, Ik zit al een paar dagen op internet te kijken maar ik kom er niet uit. En hier op het forum word ik ok nog niet veel wijzer eerlijk gezegt. Hoe kan ik een bouwjaar van een crosser uit het framenummer halen? Bij KTM is dat het 10e nummer/cijfer toch? Maar hoe zit dat bij...
  12. M

    Bouwjaar terug vinden in framenummer KX 85

    Hoe kan ik uit het framenummer opmaken uit welk jaar een KAWASAKI KX85 is? Ik heb al gehoort dat het ook in de wielen staat maar dat is niet echt betrouwbaar. Het zou gaan om een 2004. B.V.D
  13. M

    HONDA CRF450 Enduro 2008 slechts 35 draaiuren vele extra`s

    Te koop: Zeer nette frisse HONDA CRF450 Enduro uit 2008. Deze motor is alleen hobbymatig bereden en heeft slechts 35 uur gelopen. En dat is echt aan heel de motor te zien Dit is nog het model zonder injectie dus nog met de betouwbare versnellingsbak. Er zitten verschillende optie`s op...
  14. M

    Suzuki sv650S Laser Xtreme vele optie`s 18101km inruil mogel

    Te koop: Nette zilvergrijze Suzuki SV650S uit 2003 met 18101 km Het is een 2 cilinder dus loopt lekker rustig. Dit is dan ook een ideale motor voor de beginnende motorrijder(ster) Maar ook voor de gevorderde is het een ideale fiets door de strakke wegligging. Tevens loopt deze motor...
  15. M

    Nette SUZUKI SV650S 2003 zilver veel optie`s 18101 km

    Te koop: Nette Suzuki SV650S uit 2003. Ze heeft 18101 km gelopen dus is niet veel. Het is een 2 cilinder dus loopt lekker rustig. Ik zet hem te koop omdat ik een GSXR kan kopen. Maar deze rijd nog prima dus hoeft niet perse weg. Dit is een ideale motor voor de beginnende...
  16. M

    Yamaha R6, HONDA CBR600R of een Suzuki GSXR kopen?

    Ik heb mijn supermoto verkocht en nu wil ik een racer gaan kopen. Maar ik zit nog te twijfelen over deze 3 motoren! Wil max. 6000 euro uitgeven aan de machine! Ik vind de machine`s even mooi eigelijk maar ik wil jullie mening en/of ervaringen wel eens horen.. hoe of wat de minpunten en...
  17. M

    Half automaat koppeling

    Ik heb hier een Quad staan en volgens mij is de koppeling niet goed meer! Het is een half automaat! Als hij koud is loopt hij wel goed maar naar 5 minuten lijkt het net of de koppeling niet meer pakt.... :? Lijkt wel of de koppelingsplaten versleten zijn. Hoeveel spelling mag ik tussen mijn...
  18. M

    Honda CR500AF CR500 supermotard met kenteken inruil mogelijk

    Nette goed onderhouden HONDA CR500AF met allu frame en orgineel CR500 kenteken! Dit is een frame van een CR250 uit 1997 Daar hebben ze een CR500 blok in gehangen en toen opnieuw gekeurt bij de RDW. Dus er zit een orgineel kenteken op!!! - haans wielen (zwarte velgen, RVS spaken en rode...
  19. M

    Honda CR500AF supermotard met kenteken inruil mogelijk

    Te koop: Nette goed onderhouden HONDA CR500AF met allu frame en orgineel CR500 kenteken! Dit is een frame van een CR250 uit 1997 Daar hebben ze een CR500 blok in gehangen en toen opnieuw gekeurt bij de RDW. Dus er zit een orgineel kenteken op!!! - haans wielen (zwarte velgen...
  20. M

    CR500AF CR500 Supermotard inruil mogelijk

    Wegens te veel onzinpraat en mensen die niks te doen hebben dus andermans machine`s afkraken advertentie verwijderd! Ik dacht dat dit forum voor iedereen is ipv alleen de beterweters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug
Bovenaan Onderaan