Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Harr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Harr

    Suzuki DR 350 1992

    Ik heb de DR350 een maand terug aangeschaft om te kijken of het off-road rijden wat voor mij is. Is me hartstikke goed bevallen en heb dan ook al een nieuwe off-road op het oog. Vandaar dat deze er alweer uit mag _O-. Merk: Suzuki Type: DR 350 Bouwjaar: 1992 Kilometerstand: Geen idee...
  2. Harr

    Pazzo rem/koppelingshendel R6 2003

    Verkocht!
  3. Harr

    Yamaha MT-03 accessoires

    Aangezien mijn MT-03 verkocht is heb ik de volgende accessoires nog in de aanbieding. voor alles geldt dat het 3.000 kilometer op de MT-03 heeft gezeten. Als de vraagprijs te hoog is.... doe een tegenbod! ;) Rollerprotectors Verkocht Radiator Shields € 236,95 Verkocht Mono Seat Cover €...
  4. Harr

    Yamaha MT-03 2010

    Bij deze zet ik mijn Yamaha MT-03 2010 te koop. 3.000 kilometer gereden (wordt nog mee gereden!). Fabrieksgarantie t/m 01/01/2012. De laatste beurt (1000 km) heeft ze in april gehad. Dit is vanzelfsprekend te onderbouwen met een nota. Reden van verkoop -> In april heb ik op Zandvoort gereden...
  5. Harr

    Ervaring cars-bikes.be

    Heeft er iemand ervaring met bovengenoemde webshop? Ik wil er een aantal artikelen bestellen maar kan over de webshop zelf eigenlijk heel weinig vinden.... Totaal geen idee of hij dus betrouwbaar is! En ik voel er niet heel veel voor om er wat te bestellen en dan mijn geld kwijt te zijn _O-
  6. Harr

    Pazzo rem/koppelingshendel + achterlicht R6 2003

    Pazzo's gekocht in 2009. Hooguit een maand op de R6 gezeten voordat deze verkocht werd. Zien er dus nog als nieuw uit (zie foto). Wil voor mijn MT-03 ook weer pazzo's hebben alleen dan geen rode verstellers. € 120 (excl. verzenden) mogen ze weg. Site gevonden om ze te bestellen...
Terug
Bovenaan Onderaan