Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: InSiDeOuT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. InSiDeOuT

    Folembray 29-30 juli (Wie, wat, waar, hoe, ....)

    29 juli is het zover, mijn eerste keer op circuit met de X11. Ik kijk er naar uit. :) Het betreft een bochten- en kijktechniek stage via VZW Stam. En de vrijdag 30 juli staat een dagje vrijrijden op het programma via MAG. :] Zijn er mensen die ook naar Folembray gaan die dagen? Zijn er...
  2. InSiDeOuT

    Kawasaki GPZ 900 R

    Gisteren men eerste brikkie opgehaald voor een prikkie. :) Kan ik eindelijk een beetje sleutelen aan een motor. Mijn kennis van techniek is zo groot al mijn kennis van het chinees (niks dus :P ) Dus zullen er nog vééél vragen volgen. Hier alvast een fotoke: Oh ja, het ding doet het dus...
  3. InSiDeOuT

    X11-lijst op het MF

    Naar aanleiding van al die lijstjes maak ik ook maar een lijstje voor de X-eleven's onder ons. :P Zal vermoedelijk een lang lijstje worden vermist we toch met velen zijn, niet? :X Heb wat zitten rondsnorren en deze zijn boven water gekomen: mezelf :9 beuker x-eleven Frosty Lovejoy...
  4. InSiDeOuT

    MIG + X11 Yeah baby!

    check this out: :} :} :} :}
  5. InSiDeOuT

    iemand ervaring met MIG-uitlaten

    Heb er namelijk 2 besteld voor op men X11. Nadat ik er eentje gehoord had op een kawa ZX9-R. Dat geluid :} :} :} In lage toeren lekker zwaar geplof en geroffel.
  6. InSiDeOuT

    onderuitgemaaid door koekendoos

    Ben vanmorgen onderuitgemaaid door een automobilist in de tunnels van Brussel. Er was stilstaand verkeer. Reed tussen de auto's door met een vijftal motards in mijn zog. Tot plotseling links een bestuurder een meterke verder rijdt en een chauffeur rechts van vak wou veranderen. :( Alle...
  7. InSiDeOuT

    Mijn "nieuwe" Honda X11...

    heb sinds vorig weekend mijn honda X11. :} :} :} zalig rijden gewoon, :] kom van een chopper 1500. Is dus bijna niet te vergelijken! bike is van 2002 met 5000 Km erop. en nu piccies! :9~ :9~ :9~
  8. InSiDeOuT

    Ervaringen met een BMW K1100LT

    Heeft iemand ervaringen met een BMW K1100LT? Mijn vriendin haar pa heeft vorig jaar zo een gekocht, en had graag wa positieve en negatieve ervaringen van anderen vernomen. Hij is alvast hóóg in de wolken over zijn machientje. :] Thx hé people!
Terug
Bovenaan Onderaan