Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Imhotep
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Imhotep

    CBR600RR trillingen in het blok

    Ik heb nu sinds een tijdje een trilling in het blok over het hele toeren gebied. Vorig jaar september ben ik er al eens mee naar de dealer geweest en die kon toen niets vinden wat het kon veroorzaken. vanaf oktober tot maart heeft de motor binnen gestaan en daardoor ook niet meer naar de dealer...
  2. Imhotep

    Topic start

    Aan de modjes. Ik ben van plan om een nieuw topic te openen in OFFTOPIC over wolvenstein ET Nu heb ik van iemand van GoT een topic start gekregen die heel erg uitgebreid is en waar dus ook heel veel links e.d. in staan. Ik heb net in een post al een test gedaan, maar er zijn hier blijkbaar...
  3. Imhotep

    zuignap-tanktas voor CBR600RR

    Heb laatst een artikel gelezen in de MOTO73 over een tanktas met zuignappen. Die is er dus speciaal voor motoren met een kunsstof tank zoals de CBR600RR. Het was van het merk GIVI Weet iemand of deze al te krijgen is hier in nederland of duitsland ergens?? Of als er meer van dit soort...
  4. Imhotep

    Graag adviezen bij de aanschaf van een 748 SPS

    Ik ben op zoek naar de technische gegevens van een ducati 748 SPS uit 1999. voor de verzekering e.d. moet ik het volgende weten. - nieuwprijs - KW - PK Nu heb ik via google gezocht, maar kon niets vinden. en op www.ducati.nl wordt je ook niet veel wijzer.
  5. Imhotep

    Het grote motor in woonkamer topic

    ff in de mom van een *het grote: post hier* topic. Ik ben dus van plan om mijn motor (CBR 600 RR) :+ in de woonkamer te zetten. Nu heb ik hier al heel vaak gelezen dat er mensen zijn die de motor in de woonkamer plaatsen tijdens de winter. :) Ik wil mijn vriendin er dus van overtuigen dat...
  6. Imhotep

    foto's opengewerkt blok

    ik ben op zoek naar het topic waar je de foto's kunt zien van een 2004 R1 of een 2004 CBR1000RR waarbij de motor voor de helft doorgezaagd is zodat je de inlaat en uitlaat kunt zien? kan iemand mij hier aan helpen :}
  7. Imhotep

    Geen rijbewijs bij me :(

    Ik heb dus vanavond een bekeuring gekregen (nouja een PV) omdat ik mijn rijbewijs niet bij me had. :( Weet iemand hoeveel die bekeuring is en/of waar ik dat kan vinden?
  8. Imhotep

    Imhotep is vandaag ook onderuit gegaan

    Ben vandaag in assen bij de cbr600rr circuitdag onderuit geschoven in de grindbak in de tweede sessie die we reden. Ging daar de BULD in (bocht naar links na de stekkenwal) en m'n voorband begon te glijden, heb toen (van schrik denk ik |( ) het gas iets dicht gedraaid waardoor de motor rechtop...
  9. Imhotep

    CBR600RR dimichten

    Dag mensen, Ik ben dus sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een rode cbr600RR :9~ Dit is mijn eerste motor, maar nu zie ik dat bij deze motor ook maar 1 dimlicht brand. Nu heb ik hier met de search gezocht naar dit onderwerp, maar kwam nog niets tegen voor deze fiets. vandaar mijn vraag...
  10. Imhotep

    DEFA MC Security

    Dag mensen, Ik heb nu een nieuwe motor gekocht (CBR600RR) en nu ben ik een alarm nodig voor de verzekering. Bijna alle motorzaken die ik gebeld heb heeft spyball te koop. Maar ik heb op de beurs (RAI) een ander alarm gezien die ik er liever op wil hebben. dat is DEFA MC Security alarm, dit...
  11. Imhotep

    Ook nieuw

    Goedemiddag Eindelijk kan ik dan ook op dit forum, bij mijn eigenlijke loginnaam (Imhotep) heb ik denk ik een verkeerd e-mailadres ingetypd ofzo :X Maar nu ging het dus wel goed :) Ik heb zelf nog geen motor-rijbewijs, maar ben druk bezig, heb vorige week mijn theorie gehaald en moet 19...
Terug
Bovenaan Onderaan