Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Davin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Davin

    Klepzittingen opknappen

    Hallo, Ik ben bezig met een fzr 1000 blok op te knappen voor onder mijn YZF 750 streetfighter. Nou zijn de kleppen behoorlijk ingeslagen en de zittingen vertonen pitjes. Is er misschien iemand of weet iemand iemand, die de klepzittingen weer netjes kan opsnijden? (Ik heb het niet over...
  2. Davin

    Yzf 750 R laadspanning te hoog?

    Hallo techneuten. Ik heb het probleem dat mijn laadspanning bij hogere toeren te hoog is. De laadspanning loopt op naar 14,9 Volt en dit kost mij veel koplampjes. Ik had nog een dynamo liggen, hier heb ik de koolborstels en spanningregelaar van over gezet in mijn dynamo helaas helpt...
  3. Davin

    Oude kuipdelen van ABS gezocht

    Hoi, Ik ben op zoek naar oude kuipdelen, of stukken kuipdeel van ABS kunstof. Ik heb stukken nodig om in de onderkruip van mijn motor te laten lassen. Als iemand nog iets heeft liggen, dan hoor ik dat graag. Het liefst betaal ik benzine geld om het op te halen of verzendkosten om het op...
  4. Davin

    Yzf 750 andere startknop monteren (niet de originele)

    Hallo mfers, is er toevallig een elektro goeroe die hier meeleest? Ik heb wel wat elektro kennis, maar hiermee schiet mijn kennis even tekort. Ik ben bezig om mijn startknop aan te sluiten (niet de orginele). Vraag 1: Nou vraag ik mij af hoeveel Ampere er door de originele startknop gaat...
  5. Davin

    koppelingsvloeistof reservoir yamaha yzf 750 r gezocht

    Ik ben op zoek naar een koppelingsvloeistof reservoir voor een yamaha yzf 750 r (alleen het potje of alleen het membraan in de deksel). Heeft iemand toevallig nog zo'n verloren potje liggen??
  6. Davin

    YZF 750 R Streetfighter

    Hallo :W , Ik ben nu zo'n drie jaar in het bezit van een Yamaha YZF 750 R uit 1993. Zo lang als ik de motor heb, zo lang twijfel ik al om 'm te verbouwen naar een streetfighter. In tegenstelling tot veel mensen hier ben ik niet alleen streetfighter fan, maart ook stiekem tupperware fan...
  7. Davin

    rubber membraan in rempot

    Hallo, Ik ben mijn motor aan het ombouwen naar streetfighter Nu wil ik mijn schoonvader nieuwe rempotjes laten draaien. Dus ik de oude rempot uit elkaar gehaald en nu zit daar een rubber membraan in. Dus nog voor dat ik m'n schoonvader met een bal aan z'n been achter de draaibank...
Terug
Bovenaan Onderaan