Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Beerend
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Beerend

    Regenwielen Triumph Daytona + paddockstands en reservedelen

    TE KOOP Wegens verkoop van mijn wegmotoren mogen de laatste delen die ik nog heb liggen ook weg: Set Triumph Daytona wielen met regenbanden - VERKOCHT Nette set wielen met nog goede schijven. De set is op te halen zoals op de foto's is afgebeeld, dus op het achterwiel ligt een gebruikte...
  2. Beerend

    Triumph Daytona 675

    Slotje aub :]
  3. Beerend

    Schuuropruiming - Triumph Daytona en R6

    TE KOOP Enkele onderdelen voor en van een Triumph Daytona 675 - 2007. Na het al meerdere keren verplaatsen van de onderstaande onderdelen in de schuur heb ik toch maar besloten de voorraad langzaam op te gaan ruimen. Ik heb nog lang niet alles erop staan dus als je iets nodig hebt voor een...
  4. Beerend

    Dichten radiateur lek

    Na het zoeken op het forum niet een goed antwoord kunnen vinden. De radiateur van mijn daytona 675 heeft een erg klein lek met het oog niet zichtbaar aan de zijkant (zie foto's waar het water vandaan komt) en dit wil ik graag snel verhelpen, het is wel een tijdelijke oplossing maar ik wil graag...
  5. Beerend

    GEZOCHT: Triumph Daytona 675 blok

    GEZOCHT Heeft er iemand een Triumph daytona 675 blok liggen waar die graag vanaf wilt? Zo ja laat het even weten want dan neem ik die graag van je over ;) Graag een compleet en origineel blok die kort geleden is gereviseerd of een straatblok met minder dan 10k km op de teller.
  6. Beerend

    R6 RJ11/15 onderdelen -stuurdemper,schakelset,wielen,kuipen

    TE KOOP Vanwege ombouw van m'n RJ11 R6 naar ''originele'' staat en aanschaf van een track daytona in plaats van de RJ15 R6 wat ik voor ogen had, mogen de volgende onderdelen in de verkoop: Kuipset RJ15 - €150 Complete kuipset zoals op de foto's dus inclusief voorspatbord...
  7. Beerend

    2x Yamaha R6 RJ03 + veel onderdelen

    TE KOOP 2x RJ03 R6 wegens overstap naar een nieuwer model R6. De eerste R6 heb ik vorig jaar halverwege Juli aangeschaft met als doel te beginnen met circuit rijden maar dat ging de eerste dag al mis met als gevolg een ziekenhuis bezoek en een motor met veel schade. Daarom heb ik direct nadat...
  8. Beerend

    [GZ] R6-RJ11 polyester kuipset en diverse onderdelen

    GEZOCHT Voor mijn R6 RJ11 ben ik nog op zoek naar de onderstaande onderdelen: Polyester kuipset -liefst straks maar mag wat werk aan zitten maar geen gaten en scheuren. Heldere kuipruit -Merk maakt niet uit maar geen originele Demper -Met killer, hoeft niet nieuw te zijn
  9. Beerend

    Rapidbike 3 - met RJ15 injectoren kabel

    TE KOOP Rapidbike 3 staat momenteel gemapt op een R6 RJ15, de rapidbike werkt perfect en is inclusief kabels t.b.v. RJ15 R6. Niet dat een foto van een rapidbike veel zegt maar dat vult het onderwerp :P Prijs: €270
  10. Beerend

    [TK] Diverse gebruikte slicks - T.E.A.B

    TE KOOP Omdat de banden door ons niet meer gebruikt zullen gaan worden hierbij te koop aangeboden. De set banden gaat alleen compleet (5st.) weg T.E.A.B.. Voor de staat en DOT-codes zie onderstaande foto's. 1x Metzeler Racetec - 180/55 R17 1x Pirelli diablo superbike - 180/55 R17 3x...
  11. Beerend

    Honda CB600f hornet / 17.xxxkm

    TE KOOP Mijn zeer goed onderhouden Honda CB600f hornet. Na de motor ruim een jaar in mijn bezit te hebben gehad en ongeveer 7000km ermee gereden te hebben moet de motor plaats maken voor een nieuwe fiets. De motor is voorzien van de volgende modificaties: JMV concept undertray...
Terug
Bovenaan Onderaan