Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: IceCream
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. IceCream

    Alpinestars Stella dames textiele jas maat M

    Hierbij verkoop ik mijn textiele jas. Deze heb ik slechts 2x aangehad tijdens het lessen (regen lessen). Ik rij altijd met een lederen jas, dus deze is overbodig. Bovendien ben ik destijds verkeerd geïnformeerd want hij is eigenlijk te groot voor mij. Het is geen gore-tex jas, maar heeft...
  2. IceCream

    Rizoma Zero 11 knippers zwart

    Iemand nog op zoek naar andere knippers? Ik heb gebruikte Rizoma Zero 11 knippers liggen in het zwart. Winkel prijs: €32,- per stuk Nu: 2 voor €35,- incl verzendkosten Goed te combineren met mijn Rizoma kentekenplaat houder voor de CBR 600RR 03-06 Rizoma kentekenplaat houder...
  3. IceCream

    Rizoma kentekenplaat houder Honda CBR 600RR

    Hierbij bied ik mijn Rizoma kentekenplaat houder voor een CBR 600RR aan. Deze heeft LEDjes met een E-keur, dus geen gezeik! Doe een aannemelijk bod, liefst via PB.
  4. IceCream

    Knox Rugprotector incl. nierbeschermers - kleine maat

    Hierbij bied ik mijn Knox Rugprotector aan. Het gaat hier om een kleine maat. Ik ben zelf 1.50m. De rugprotector heeft nierbeschermers die er makkelijk met klitteband los te halen zijn. De bandjes kunnen eventueel kruislings vastgezet worden, zodat hij beter op zijn plek blijft...
  5. IceCream

    Puma Bonneville GTX maat 38

    Hierbij bied ik mijn Puma Bonneville gore-tex laarzen maat 38 aan. Wegens overcompleet, nooit gedragen laarzen. kleur: (donker)bruin met gebroken witte lijnen maat: 38 materiaal: leer met gore-tex (waterdicht en ademend) staat: nieuw nieuwprijs: € 249,95 vorig jaar? in de uitverkoop...
  6. IceCream

    Gezocht: Honda RVF400 NC35 voorvorken

    heeft iemand toevallig nog voorvorken van de Honda RVF 400 liggen? ik ben namelijk op zoek naar de usd voorvorken.. ik ben dus niet op zoek naar voorvorken van de VFR 400 NC30
  7. IceCream

    Triumph Street Triple: Carbon Hugger en Kettingbeschermer

    originele Triumph onderdelen van carbon nieuw aangeschaft en deze twee onderdelen hebben nog geen jaar op de motor gezeten Kettingbeschermer: Hugger: zie klein plekje bovenin ** mag samen weg voor € 140,- incl. verzendkosten **
  8. IceCream

    TrackTraining 2011

    Het is weer zover.. Data van TrackTraining 2011 is bekend gemaakt via Twitter & Facebook!! TrackTraining heeft besloten om 26 juni toe te kennen als MF-dag!! Yihiiiehaaaaa.. dus we kunnen weer volop bijkletsen, foto's maken en uiteraard een stukje sturen.. Kan je niet wachten...
  9. IceCream

    ZGAN: Arai Chaser Samurai White mt S

    Hierbij doe ik mijn Arai Chaser Samurai in het wit weg. Reden voor mijn verkoop is dat ik na een wegrit erachter kwam dat de helm te ruim zit. In totaal heb ik 'm 3x gebruikt. 1x op circuit Lelystad 1x op circuit Assen 1x op de weg Helm heeft 2 hele fijne krasjes in het vizier...
  10. IceCream

    Ducati 848/1098/1198 Spiegels incl. Knippers

    Goedenavond, Gezien ik een BabyBlade project ga starten, ben ik opzoek naar spiegels inclusief knippers. Mijn oog is gevallen op het model van de Ducati 848/1098/1198. Bouw jij jouw Ducati om tot circuitbike of heb jij per ongeluk een setje spiegels liggen, dan hoor ik het graag. Mijn...
  11. IceCream

    IceCream

    Well Hello.. volgens mijn broer moest ik mezelf voorstellen, dus bij deze! mijn naam is Evita, ik ben 21 jaar en ga binnenkort beginnen met rijlessen ik vond het wel handig om lid te worden zodat ik om jullie mening kan vragen en dergelijke.. zelf heb ik geen motor, maar kan ik een...
Terug
Bovenaan Onderaan