Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ferroli
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Aprila RSV Mille 1999 start niet meer

    Beste gebruikers van MF. Ik zit met een probleem. Mijn Aprilia RSV bouwjaar 2000 wil ineens niet meer starten. Als ik de startknop indruk hoor ik alleen het relais in de buddy tikken. De drie verschillende relais heb ik ook gecheckt want ik heb ze vervangen met die van mijn zoons motor...
  2. F

    How to: Dashboardverlichting Aprilia RSV Mille naar blauw

    Wie heeft hier ervaring mee? Het gaat om een Aprilia RSV Mille van 1999. Ik bedoel: wat heb ik nodig en hoe doe je het?
  3. F

    Motor (Aprilia RSV Mille) slaat af bij gasgeven

    De motor slaat af bij gasgeven. Net nieuwe accu geplaatst. Fortis gebruikt, nieuwe benzine. De motor start meteen, heeft het altijd goed gedaan en slaat nu af bij gasgeven. Wie heeft suggesties? Volgens mij is het een klein dingetje.
  4. F

    Motor Aprilia RSV Mille houd in bij optrekken

    Wie kan mij hierbij helpen? ls ik in de 1e versnelling snel van de plaats wil houd de motor in en na een klap in het motorblok reageert deze pas. Het is geen probleem met de ketting. Deze staat nog strak.
  5. F

    Afslaan motor Aprilia Mille na winterstalling

    Ik heb een Aprilia RSV Mille en na de winterstalling slaat deze af met ingehouden koppeling als de versnelling in de 1 gezet wordt. Eerst dacht ik dat het aan de zijstandaard lag. Schakelaar doorgesmeerd, stekker beveiliging verwijderd. Zonder resultaat. Vervolgens de koppelingsvloeistof...
Terug
Bovenaan Onderaan