Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: eddd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. eddd

    wat we allemaal niet tegen komen op de vakantie ?

    Scooteraars, Tijdens onze vakantie in Jordanie viel het mij op dat daar toch wel verdomde weinig motorscooters rondtuffen en de zeldzame die ik zag zagen er uit of er een vrachtwagen overheen had gereden Het mooiste voorbeeld staat hieronder ,zag dit gebakkie rijden en was even...
  2. eddd

    missing link?

    Beste scooteraars , Het zal wel oud nieuws zijn ,want er is al zoveel behandeld in de loop der jaren . maar ik vond op Marktplaats een voertuig wat geen motor en geen scooter , zal dit de missing link zijn ? als dit al eerder is getopicted ,sorry hoor mvrgr Ed
  3. eddd

    let je even niet op!!!!

    loop even naar de keuken voor een beetje drinken en wat denk je ..... ga meteen maar eens in mijn geschiedenis kijken of ie niet een dikke yamaha heeft besteld.......................... trouwens ging ie voor de forza of voor die chick? ed
  4. eddd

    Leenmotor: een X-max 250 i(de ++ en de--)t.o.v een YP 250

    Mede Scooteraars, Ik heb deze week een leenmotor gereden omdat mijnYP een defect had . Ik zal proberen de ++ en de -- zo duidelijk mogelijk te verwoorden. Pin me hier niet op vast ,het is slecht een ervaring De Yami X-max i tov de Yami YP 250 ten eerste is er een verschil van 13 jaar...
  5. eddd

    "Yamaha motor experience " te Hippolytushoef

    Scooterraars,en andere liefhebbers, Zaterdag aanstaande de 25e wordt er een "Yamaha motor experience "dag te hippolytushoef gehouden ,bij Moto port , Nu weet ik wel dat het gros van jullie uit het mooie zuiden komt........of het (verre)oosten. _O- Dus de scooteraars uit het Noorden .for...
  6. eddd

    I wonder: 400 cc blok in 250 cc frame?

    Beste scooteraars ,en andere liefhebbers, Ik vraag me af.....................kan je een 400cc yamaha blok in bv. een 250 frame hangen ? Of ben je dan duivels oor aan het kussen ?/en is het kommer en kwel Ik loop al te zoeken naar frames/tekeningen /enz /voor de ophang punten Ik denk dat...
  7. eddd

    "herintreder"

    beste allemaal, bij "herintreder" komt eerst een stukje gescheidenis van mij . mijn naam is Ed Koomen (inderdaad familie van die grapjas) Ben sinds kort de trotse eigenaar van een Yamaha "Majesty" Het is een 250 cc en precies vandaag jarig .............even rekenen ...........13jaar oud...
  8. eddd

    "herintreder"

    beste allemaal, bij "herintreder" komt eerst een stukje gescheidenis van mij . mijn naam is Ed Koomen (inderdaad familie van die grapjas) Ben sinds kort de trotse eigenaar van een Yamaha "Majesty" Het is een 250 cc en precies vandaag jarig .............even rekenen ...........13jaar oud...
Terug
Bovenaan Onderaan