Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: **Lara**
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. **Lara**

    Te koop Jawa zijspan combinatie

    VERKOCHT Na een uitprobeer periode of zijspanrijden wat voor ons is zijn we eruit! We vinden het helemaal geweldig! We hebben met veel plezier er op/in gereden en nu is het tijd voor wat zwaarders! Mijn man rijdt er dagelijks op naar zijn werk en heeft al weer flink wat kilometers...
  2. **Lara**

    Te koop: Honda CB 250T

    Te koop Honda CB 250T Motor loopt en hij rijdt. Voor de rest kan je er nog lekker aan knutselen. Er zit een beter zadel op dan op de foto (paar maanden geleden gemaakt). Een deze dagen maak ik een of twee nieuwe foto's! Kosten: Welk bedrag had jij in gedachten?
  3. **Lara**

    Te koop AJS 18S

    Mijn schoonvader verkoopt zijn AJS 18S Hij reed er tot voor kort op in Spanje. Volgende week nemen we hem mee terug naar Nederland. Bouwjaar 1953 Cylinder inhoud 500 CC Kopklepper 1-cilinder Kilometerstand 32512 De motor loopt goed. Elektronische ontsteking. Onderhoudsvrije accu...
  4. **Lara**

    BMW K75RT (ex domeinen motor)

    TE KOOP Wegens verslechterende spierziekte kan ik niet meer rijden op mijn geliefde BMW K75RT. Met pijn in het hart gun ik hem een andere eigenaar die met veel plezier vele kilometers op hem gaat rijden... De lak (was bij aanschaf al) in slechte staat, ik was van plan hem zelf te...
  5. **Lara**

    Motor-forum nieuwjaarsfeestje 26-01 aanmelden

    MOTOR-FORUM NIEUWJAARSFEEST Datum: 26 januari 2008 tijd: vanaf 20:00 Plaats: De klaveet in Achterveld Geef in de poll aan met hoeveel mensen je komt. Stuur vervolgens een mailtje als je zeker weet dat je aanwezig zal zijn naar: lara punt verhoeven at orange punt nl o.v.v M-F...
  6. **Lara**

    MF nieuwjaarsfeest? Even stemmen graag!

    Beste mede MFers Het is alweer 5 jaar geleden dat motor-forum het eerste nieuwjaarsfeestje had in Bunnik 2002, erg knus en gezellig en het smaakte naar meer. Bunnik bleek te klein de 2 volgende nieuwjaarsfeestjes werden gehouden in Highlands 2004, 2005 Daarna werd het stil... Mede door...
  7. **Lara**

    Dyno en fotoshoot 12 december

    Na aanleiding van het topic Dyno, promobabes en fotoshoot 12 dec. utrecht Had ik min of meer beloofd een topic te openen waar men de foto's kon plaatsen om het eerder genoemde topic niet te groot te maken. Bij deze dus. *D Ik heb zelf geen foto's gemaakt, er liepen al genoeg fotograven rond...
  8. **Lara**

    Foto's Mega Meeting 12 Sept

    Het was weer gezellig! Veel meer motoren dan zich hadden aangemeld leek het wel :} Weer een aantal nieuwe gezichten gezien en gesproken. Er was ook een meeting van een bepaald automerk met de daarbij horende Sjonnies & Anita's (excuses voor naamgenoten) Hun samenkomst viel in het niet met die...
  9. **Lara**

    Rijbewijs B voor een Trike?

    Ik zit er over te denken een ECHT KOEKBLIKKIE te kopen. ;) Een Reliant Robin, dat is een soort trike maar dan als auto uitvoering. Ik ging er vanuit ging dat ik daar met mijn rijbewijs A in mocht rijden. Maar nu hoor ik van verschillende mensen andere verhalen. Het zou nu zo zijn, of erg snel...
Terug
Bovenaan Onderaan