Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KasperVld
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KasperVld

    Vlaardingen (en omstreken) *deel 23*

    Welkom in het 23e deel van het VLAARDINGEN TOPIC!! Veel vaste members zijn er al vanaf het begin bij, maar er zijn ook vele nieuwelingen die zich eenmaal laten zien en nooit meer wederkeren. Maar ook zeker genoeg nieuwelingen die gezellig blijven hangen :) Voor enige vorm van nostalgie...
  2. KasperVld

    Motor-Forum Boetepot IV - Staatspooierij

    Gepakt door de flikken? Weer door zo'n staatspooier aan de kant gezet, of gewoon botte en onpersoonlijke fanmail van het CJIB gehad? Hier kun je je ei kwijt! Vermeld je boete en wij tellen hem op bij het totaal, let op: het gaat alleen om boetes die je op de motor hebt gekregen! Tussenstand...
  3. KasperVld

    Accu laadt niet bij

    Goed, dit klinkt vrij eenvoudig, maar dat blijkt het dus niet te zijn.. Een jaar geleden heb ik een Honda VFR800FI ('98) gekocht en na een aantal maanden bleek de spanningsregelaar zijn beste tijd gehad en is deze vervangen, in februari is deze wéér vervangen, vanwege laadproblemen. Om zeker...
  4. KasperVld

    Orina GoreTex handschoenen Z.G.A.N. €40,-

    Bij deze bied ik een paar Orina maat 11 GoreTex handschoenen aan, twee maal gedragen maar ik gebruik ze niet meer, zo goed als nieuw en natuurlijk netjes gewassen. Vraagprijs is €40,- en hier wil ik eigenlijk niet te veel van afwijken. Bonnetje is nog aanwezig (€49,-) Op te halen in...
  5. KasperVld

    Verdachte gehoord over gespannen lint over de weg in Boskoop

    Eindelijk hebben ze er eens eentje te pakken *O*
  6. KasperVld

    Politie neemt Bugatti Veyron in beslag bij snelheidscontrole

    Politie neemt Bugatti in beslag _O- voor de Bugatti trouwens, de papa van die 20 jarige jongen zal blij zijn maar niet heus :')
Terug
Bovenaan Onderaan