Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CasEns
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CasEns

    Gsxr 750 1996. 33338km

    Smetteloze motor zonder krasjes, schuifschade, oxidatie of wat dan ook! Slechts 33338 km Accu trekt er nog stevig aan maar door stilstand zijn de carburateurs vervuild en start hij niet meer. Vlak voordat hij is weggezet heeft hij een beurt gehad incl. kleppen stellen. Liep daarvoor dan ook...
  2. CasEns

    motoraanhanger

    Bus gekocht dus overbodig Kant en klaar met inrijklem en oprijgoot. Perfecte banden en verlichting. 400 euro
  3. CasEns

    MT 07 tanktas set 1x gebruikt

    VERKOCHT
  4. CasEns

    MT 07 comfort zadel in nieuwstaat

    VERKOCHT
  5. CasEns

    electrische motorlift

    Oude Patïenten lift Perfect om je motor van voren of van achteren op te tillen. Op accu, maar de lader moet nagekeken.
  6. CasEns

    Banden demonteer apparaat

    Over vanwege aanschaf electrisch apparaat
  7. CasEns

    Fireblade 929 racer 2650 euro

    Kant en klare racer met 138 achterwiel pk, s nieuwe supercorsa, s Vering met WP materiaal opgebouwd door SO- racing LSL stuurdemper Compleet uitlaatsysteem van Laser, nooit geluidsproblemen mee gehad Powercommander afgesteld Complete grote beurt gehad met nwe. iridium bougies en...
  8. CasEns

    RACEBUS voor komend seizoen

    Superhandige racebus op camperkenteken met alles om het op het circuit helemaal voor elkaar te hebben. Oprijplaat en alle fixatiepunten voor de motor! Tot nu toe hebben er de volgende motoren in gestaan; - voor circuitwerk een Street Triple en een Fireblade - voor vakantie een gn 250...
  9. CasEns

    Uitlaat Triumph Tiger 1050 en Explorer 1200

    Tiger uitlaat is nooit gebruikt 200 euro Explorer uitlaat is gebruikt tot de vervanger er was ,ongeveer 500 km
  10. CasEns

    TDM 900 onderdelen

    Nieuwe standaard uitlaten 250 euro Voorspatbord 50 euro en een ruitje voor 20 euro uitlaten zijn verkocht!
  11. CasEns

    CNC rem/koppelings-hendels voor Street Triple 675 nieuw!

    VERKOCHT !!! Wil ze vandaag monteren,maar blijken voor een gewone en ik heb een R Dus voor de street triple waar géén radiale rempomp opzit zijn alleen voor de foto even uit de verpakking geweest en nooit gemonteerd. Heb er bijna 50 euro voor betaald, bied maar!
  12. CasEns

    cbr600rr 2006-2012 Wilbers voor 250 euro (vast)

    Compleet instelbaar voor ingaande (hi/lo) en uitgaande demping , rijhoogte en veervoorspanning! Jaar geleden geserviced bij HK en afgesteld met een zwarte veer voor een rijder van 80 kg op de veer zitten krassen,maar verder helemaal netjes
  13. CasEns

    Laser Carbo duo-tech gsxr1000 2005/6 €210,- nieuw E4

    Nieuwe uitlaat gekocht voor project,maar uiteindelijk niet gebruikt. Perfecte lichte uitlaat met E-keur voor b.v. duitsland en circuit gewoon heel goedkoop.
  14. CasEns

    Stille Laser Carbon demper gsxr1000 k5/6

    als je wel een stille demper wilt voor op het circuit,maar niet het gewicht van de standaarddemper is dit je kans! Nieuw in de doos en met E-keur! Als je wilt kan hij meer herrie maken door de DB-killer te wisselen of te verwijderen Wil er €250,- voor hebben.
  15. CasEns

    Laser Carbo duo-tech gsxr1000 2005/6 €250,- nieuw E4

    Nieuw en gekocht voor op een motor die ik niet meer heb! Ongebruikt met alle spullen erbij! Perfecte stille pijp voor op het circuit,maar er kan ook een ander db-killer in of helemaal geen,zodat je meer of nog meer geluid krijgt. de prijs is "vastig". Verderop staat een foto van de uitlaat...
  16. CasEns

    Super Bol d'or 1100

    gisteren bij een kameraad van me gegeten en lekker over motorfietsen kletsen , toen hij begon over zijn 1100 bol die hij wel van de hand wil doen! het plan was om er 1 van de bekende specials van te maken,maar daar is hij eigenlijk nog te mooi voor en tevens,op de uitlaat na , te origineel...
  17. CasEns

    setje BT021 180/120 voor 150 incl.montage

    Twee tanken gebruikt,dus nog geen 500km. Vervangen door sportievere Pirelli's. Foto? Kan,maar ze zien er allemaal hetzelfde uit als ze nieuw zijn.
  18. CasEns

    Street Triple R schokbreker

    Perfect,ligt alweer een tijdje stil vanwege plaatsing van een andere en is bij mij dus overbodig. Heeft hier al eerder gestaan.
  19. CasEns

    RSV1000R uit 2003 zonder kenteken

    gekocht via de domeinen waar hij jaren heeft gestaan,vandaar de lage km-stand van 18068. Banden zijn van 2004 Perfect voor het circuit vanwege de speciale uitrusting,maar ik krijg hem niet aan de praat. Heeft ergens een electronische storing , want de brandstofpomp en de bobines krijgen geen...
  20. CasEns

    motor in de auto naar circuit? VOYAGER

    We kopen na 5 jaar een andere auto en dus gaat deze eruit altijd gebruikt om met de motor naar het circuit te gaan ook handig om de motor mee op vakantie te nemen en geen tenenkrommende snelheidslimiet APk tot 2-2012 320.000km technisch helemaal goed en voorlopig niets te...
  21. CasEns

    2010 StreetTripleR (in)ruil mogelijk

    Van aug/sep 2010 en vooral gebruikt voor de vakantie in Frankrijk en nu dus met nog geen 6000km en nieuwe banden. reden van verkoop ligt in verandering van plannen.Ben de winter bezig geweest hem klaar te Maken voor een paar circuitdagen,maar daar heb ik nu een RSV1000R voor gekocht. Nu...
  22. CasEns

    NISSIN 108mm monoblocs zwart

    Van een 2010 daytona 675 ,maar past op veel japanners met dezelfde steek 108mm Radiaal gemonteerde nissins Alleen voor een paar voorjaarsritjes gebruikt De bedoeling was met mijn motor naast de weg ook op het circuit te gaan rijden,maar daar heb ik nu een RSV voor,zodat ik niet steeds hoef te...
  23. CasEns

    Daytona 675 raceparts

    2010 model monoblocs van Nissin ,aanmerkelijk lichter in gewicht en veel sterkere bite VERKOCHT rem-schakelset van GB-moto uit Engeland (voor lokale raceseries)VEKOCHT origineel Triumph carbon voorspatbord Alles in nieuwstaat omdat het amper gebruikt is. deze winter gemonteerd op mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan