Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: --peRRRy--
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. --peRRRy--

    Wat is de Nederlandse catalogus prijs?

    Ik probeer een bpm-aangifte te doen en nu vragen ze het bedrag, snap alleen niet wat ze bedoelen. Ik heb 2 foto's bij gevoegd.
  2. --peRRRy--

    Monster

    Bij deze zet ik hier ook mijn project, heb er meerdere gehad maar zal het hier ook eens vermelden. Ongetwijfeld kan ik tips gebruiken. Het is mijn eerste Ducati.
  3. --peRRRy--

    Achterrem schijf zx9r uit 1996 (zx900b)

    Zoals de titel al zegt, heeft iemand er 1 liggen die recht en dik genoeg is? Of weet iemand of ze van andere modellen ook passen?
  4. --peRRRy--

    Aluminium solderen

    Ik kwam dit tegen bij AliExpress, heb het niet nodig maar wel nieuwsgierig. Is dit wat,. Heeft iemand hier ervaring mee? € 0,66 50%OFF | Lage Temperatuur Eenvoudige Lassen Staven Gemakkelijk Smelt Aluminium Gevulde Lassen Elektroden Draad Soldeer Voor Aluminium https://a.aliexpress.com/_uvlzXt
  5. --peRRRy--

    Smalle motorhefbrug

    Normaal lukt het mij wel om iets te vinden via de Google God van internet maar is iemand bekend met dit soort type hefbrug?
  6. --peRRRy--

    EBC clutch tool

    Handig gereedschap om de korf vast te houden tijdens het los of vast draaien van de grote moer in het midden. 1 is voor een CBR900RR sc28 en de andere voor een FZR400RR 3tj/4dx Ik dacht aan 20 euro per stuk.
  7. --peRRRy--

    Konica Minolta VFR750F RC36/2

    Bij deze wordt de vfr van mijn vfrouw verkocht. Uit 1996 en 51800 km. Is weer eens wat anders dan de standaard kleuren van de vfr. Prijs 1900 of doe een leuk bod, liefs via pm. Foto's...
  8. --peRRRy--

    35kw Yamaha FZR400RR

    Bij deze verkoop ik een Yamaha fzr400rr uit 1991. Is nu vol vermogen maar er zitten plaatjes bij om er 35kw van te maken. Op het kenteken staat ook dat deze motor 35kw is. Deze heb ik gekocht voor het geval dat mijn zoon z'n A2 of code 80 rijbewijs ging halen. Maar hij wacht tot hij klaar is met...
  9. --peRRRy--

    CBR 900 RR motorblok sc28

    Ik heb hier een bijna compleet blok liggen (eigenlijk nog 1, maar die is veel kaler). Blok is uit 1994 en heeft tot 1997 onder een motor gezeten en de rest van zijn tijd in een droge kelder box gestaan. Tot dat ik 'm heb verlost uit z'n kelder. Geen idee hoeveel km op het blok staat maar zal...
  10. --peRRRy--

    Carburateurs gsx550ef

    Iemand een idee hoe deze werken? Voorbeeldje: Rechter vlotterbak vult, maar hoe wprdt de linker gevult?
  11. --peRRRy--

    Gezocht R6 schokbreker vanaf 2006

    Het is voor een FZR400RR 3TJ, met een adapter die ik dan in de UK bestel is dat een mooie upgrade.
  12. --peRRRy--

    Gezocht zuiger fzr400rr 3tj

    Iemand wat liggen? Ik heb zelf 3x een standaard grote liggen met zuigerveren, maar aangezien het een 4 cilinder is mis ik wat.
  13. --peRRRy--

    aliexpress zuigers

    Jullie ervaring met chinese zuigers? AHL 4 Sets Motorfiets 56mm + 25 Piston & Ring voor Yamaha FZR400RR FZR400RR SP 1990 1992 1994 3TJ FZ400 1997 4YR Zuiger Kit in AHL 4 Sets Motorfiets 56mm + 25 Piston & Ring voor Yamaha FZR400RR FZR400RR-SP 1990 1992-1994 3TJ FZ400 1997 4YR Zuiger Kit van...
  14. --peRRRy--

    fzr400rr onderdelen

    Sinds kort heb ik een project erbij en nog geen idee of ik onderdelen nodig heb maar als je iets hebt liggen van het 3tj1/3tj2 model (fzr400rr(sp) 90+) laat maar horen. Wie weet kan ik het gebruiken. Niet geschoten is altijd mis, toch?
  15. --peRRRy--

    Caberg kindermotorhelm

    Ivm niet meer passen een weinig gebruikte helm. Inclusief beschermhoes. Maat xs 53-54 Ophalen ivm het passen van de helm. Ongeveer 3 jaar oud 50 euro
  16. --peRRRy--

    Hugger honda cbr900rr sc33

    Te koop een hugger voor een sc33. 50 euro ex verzendkosten.
  17. --peRRRy--

    gezocht cbr900rr sc28 hugger

    Zoals de titel zegt, ik zoek een hugger voor mijn fireblade. Het is er 1 uit 1992. Laat maar horen via pm.
  18. --peRRRy--

    honda fireblade achterbrug sc33 in een sc28 frame

    Zoals de titel al zegt, zou een achterbrug van een sc33 96/97 of 98/99 in een sc28 92/93 frame passen?
  19. --peRRRy--

    Fireblade sc28 1992 stottert

    Even een voorgeschiedenis: De Blade gekocht in 1997 en ook toen een dynojet-kit en K&N filter erin gezet, afstelling was toen prima. Een paar keer in loop der jaren op een testbank geweest op van die dagen dat je voor een x bedrag of gratis erop kon. En de laatste paar keer steeds gehoord dat...
  20. --peRRRy--

    standaard demper zxr750J 3-bouts bold-on

    Zoals de titel al zegt. Foto's zeggen meer dan woorden. Ik heb gekeken of 'ie ook past op een Fireblade sc28 en lijkt erop dat het past alleen zijn de gaten van de pijp net even te klein. De beugel die er op zit is niet te verdraaien ivm dat deze is vast gelast aan de demper. Hoe je...
  21. --peRRRy--

    hoog irritant geluid als motor loopt

    Mijn Motor heeft een irritant geluid als je rijdt (niet de demper, die maakt gewoon herrie). Als ik aan het rijden ben gaat het geluid mee met de toeren die ik maak. Als ik de koppeling inknijp is het weg. Van de winter zijn er nw koppelings platen en veren erin gezet van EBC. De olie die er...
  22. --peRRRy--

    dunne remschijven?

    Even technisch vraagje...ik heb gisteren de dikte van mijn remschijven opgemeten en ze zijn 3.7 mm en een beetje. Minimaal is 3.5 mm, wat gebeurt er als je voorbij de 3.5 mm bent? Trekken ze dan krom ofzo. De teller staat inmiddels boven de 86000km dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat...
  23. --peRRRy--

    Wie heeft de oudste Fireblade

    Hoi, de mijne komt van Mei 1992. Zijn er nog oudere op de forum? mvg Perry
  24. --peRRRy--

    Mijn Fireblade

    Hoi, ik ben nieuw hier en ben inmiddels 13 jaar in het bezit van deze fiets. Eerste paar jaar gebruikt als woon/werk verkeer daarna alleen gereden als ik er tijd voor heb en als het droog is. Ben nu over de 82000 kilometer, nog steeds de eerste koppelingsplaten en vorig jaar is de eerste accu...
Terug
Bovenaan Onderaan